Pitkä sairasloma loppumassa. Miten toimin?
Olen ollut pitkällä sairaslomalla. Miten tässä nyt toimitaan? Soitanko esimiehelle, että olen tulossa? Kolmikantaneuvottelua ei pidetty. Pitääkö itse soittaa jonnekin, jos koen tarpeelliseksi keskustella paluustani? Tiedän olevani tyhmä, mutta en ole ollut koskaan näin pitkällä sairaslomalla.
Kommentit (27)
eiks teillä ole hr:ssä henkilöä, jonka vastuulla on nämä työkykyasiat? Hän ohjeistaa esihenkilöitä siitä, mitä pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistin esimiestä että palaan äitiyslomalla viikon päästä, yritin tiedustella mitä alan tekemään ja miten saan työvälineet yms.
Töihin paluupäivä oli sovittu jo mammalomalle lähtiessäni.
Esimies ei vastannut mitään.No menin sit töihin, mitään ei ollut järjestetty muuta kuin yyteet joissa sain lopputilin.
Kiitti tosi paljon.
Hienoa, että työnantaja antaa lopputilin tuolaisille häslääjille, joiden pitää tietää kaikki ja puuttuvat muiden asioihin.
Vierailija kirjoitti:
eiks teillä ole hr:ssä henkilöä, jonka vastuulla on nämä työkykyasiat? Hän ohjeistaa esihenkilöitä siitä, mitä pitää tehdä.
Eiköhän se ap:n paluu ole jo ratkennut...
Kirjoita edes oikein kirjoitti:
Sairausloma
Kirjoita edes kokonaisia lauseita. Mikä sua noin hiertää, kun tuollaisen takia piti vanha ketju nostaa? 🙄
Sairausloma
Sori vaan, mutta molemmat ovat oikein.
Vierailija kirjoitti:
Sairausloma
Sori vaan, mutta molemmat ovat oikein.
Sori vaan, mutta ei ole.
Riippuu saikun syystä ja siitäkin onko palaamassa heti täydellä teholla. Itse olin monta kk pois ja palasin osa-sairauspäivärahalla . Toki tällöin oltiin jo kaikki osapuolet sovittu asiat ja palasin sitten sovittuna päivänä. Meillä työnantaja maksaa tehdyt ja kelalta saan lisää.
Terveyssyistä teen osa-aikaisena ja nähdään miten vaikuttaa.