Pettääkö kaikki miehet?
Usko loppuu, kun niin paljon uskottomia miehiä tullut vastaan 😔
Ehdotteluja, vaimot kotona ja eivät sais mitään tietää..
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vanhempieni avioliitto päättyi siihen, että isäni petti. Veljeni avioliitto päättyi siihen, että hän petti. Sisareni avioliitto päättyi siihen, että hänen miehensä petti. Parhaan ystäväni avioliitto päättyi siihen, että mies petti. Ja minun avioliittoni päättyi siihen, että mies petti.
Tässä on vähän vaikea uskoa ja luottaa miehiin. Yritän nyt kuitenkin olla olematta ennakkoluuloinen.
No meillä petti vaimo. Ja pitkään, jäi kiinnikkin mut väitti vastaan. Vasta ku toinen osapuoli kertoi kuinka kauan ja mitä on tapahtunut tunnusti. Siitä sit alkoi minun syyttely ja lapsen viemisellä uhkailu.
Kyllä ne rouvatkin osaa. Tuolla se nukkuu, eli saman katon alla ollaan. Ei ihan ole tuo luottamus palannut;)
Eikö naiset petä? Miehetkö vain keskenään homostelee? Voimaantuminen on nimi naisten pettämiselle.
Naisia kiinnostaa juuri nämä pahimmat sontasäkit. Ida Vainio sen taas todisti.
Kyllä pettää, niin minunkin mieheni teki. Mutta onneksi kostin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pettää, niin minunkin mieheni teki. Mutta onneksi kostin.
Kostitko jo etukäteen? Silloinhan se ei ole pettämistä, vaan ennakoitu kosto.
Ei kaikki miehet petä. Itse kuulun heihin. Olen pitkässä parisuhteessa ja tapasin vaimoni nuorena. Vuosien mittaan suhteessa on ollut parempia ja huonompia vaiheita. Itsekin olen kokenut ihastumisen tunteita, mutta koskaan en ole pettänyt.
Rakastan vaimoani, enkä haluaisi satuttaa häntä. Minulla se liittyy myös arvoihin: olen luvannut olla uskollinen ja pidän lupaukseni. Pettämällä vaimoani pettäisin myös omat arvoni ja itseni. Tilanne on eri niille pareille, jotka ovat sopineet, että suhteen ulkopuoliset säädöt ovat ok. Mutta silloinhan kyse ei olekaan pettämisestä.
M46
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet petä. Itse kuulun heihin. Olen pitkässä parisuhteessa ja tapasin vaimoni nuorena. Vuosien mittaan suhteessa on ollut parempia ja huonompia vaiheita. Itsekin olen kokenut ihastumisen tunteita, mutta koskaan en ole pettänyt.
Rakastan vaimoani, enkä haluaisi satuttaa häntä. Minulla se liittyy myös arvoihin: olen luvannut olla uskollinen ja pidän lupaukseni. Pettämällä vaimoani pettäisin myös omat arvoni ja itseni. Tilanne on eri niille pareille, jotka ovat sopineet, että suhteen ulkopuoliset säädöt ovat ok. Mutta silloinhan kyse ei olekaan pettämisestä.
M46
Komppaan. M40
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki pettävät, oli nainen kuinka kaunis ja ihana vain.
Uskon että naisetkin, mutta vähemmän.
En usko tuohon 'naiset vähemmän' Moni ukko ei petä lähinnä siksi koska ei saa. Naiset taas usein kuolaavat opiskelu- ja työpaikkojen alfojen perään, ja käyvät näillä vuorotellen astuttavana. En sano että kaikki, mutta todella moni . Sen mitä olen myös nähnyt, miehen korkeampi asema työpaikalla verrattuna naiseen, lisää tällaisen pettämisen mahdollisuutta merkittävästi.
Sama kuvio on toistunut monessa paikassa mitä olen elämän varrella seurannut matkoilla, risteilyillä, pikkujouluissa ym. Härskeimmillään asioita on hoidettu työhuoneissa, varastoissa tm. juhlien lomassa. Ja yllättävän monet noista naisista ovat ihan tavallisia naisia ja vakituisessa parisuhteessa, eivät mitään seksihulluja tapaflirttailijoita. Kaikki ei aina ole sitä miltä päälle päin näyttää, kauniit puheet uskollisuudesta ja omista jaloista aikeista vakuuttavat vielä vähemmän.
Naiset pettää enemmän kuin miehet. Jopa siten, että eivät suostu seksiin aviomiehen kanssa mutta suostuvat seksiin muiden miesten kanssa.
Varmaan on niinkin, että miehet pettää jos mahdollisuus olisi - mutta kun niitä mahdollisuuksia ei juuri ole tai ainakin huomattavasti vähemmän kuin naisilla.
Matemaattisestihan tämä tarkoittaa että joillakin jos yhdellä miehellä on 300-500 sivusuhdetta 20v, ja ehkä 300 miehellä ei ole yhtään suhdetta eikä lainkaan seksiä 20v aikana
Ei tulisi mieleenkään pettää. Niin ei vain yksinkertaisesti kumppanille tehdä.
Suostuvat? Aika omituista sanoa noin seksistä jota himoitsee!
En ole pettänyt 20 vuoteen vaimoani, eikä ole tarkoitus sellaista tehdä jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa juuri nämä pahimmat sontasäkit. Ida Vainio sen taas todisti.
Idan kaltaisia julkisuudenkipeitä naisia kiinnostaa. Ei kaikkia.
En todellakaan petä ja satuta rakastamaani naista. Yhdessä 23 vuotta.
M45
Ei kaikki miehet petä. Toisaalta jonkun kanssa ne pettävät miehet panevat. Eli pettäviä naisiakin on. Olen mies enkä ole pettänyt. Aina on voinut vetää lapaseen sen aikaa jos suhde ei ole ollut kunnossa. Eipähän tarvi hävetä tekemisiään. Etsi mies jolla on selkärankaa, niitäkin on. Suuri osa kyllä varattuna, kun sellaisille on kysyntääkin.
Koskaan en ole pettäny vaikka tilaisuuksia olisikin ollut ihan tarpeeksi. Mutta suhteesta olen kyllä lähtenyt vetämään, jos seksi ei ole sujunut riittävän mallikkaasti.
Ei. En ole koskaan pettänyt . Ex vaimolla suhde työkaveriinsa .heidän työ paikalla aika yleistä että työkaverin touhuaa keskenään. Pikkujoulut ja muut firmanjuhlat on vähän sit vissiin vähän erikoisempia
Vierailija kirjoitti:
M46
Pääsisitkö yli vaimon pettäessä?
Kyllä