Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko joku oikeasti niin idiootti että laittaa makkarat PAKKAUKSESSAAN kiukaalle?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meinasin tulla samaa kysymään. Kyllä piti taas miettiä, että minkälaisia ihmisiä sitä onkaan olemassa.

Vierailija
2/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on suorastaan pyhäinhäväistys. Saunamakkarat paistetaan kiukaalla folioon käörittynä ja pakkauksestaan poistettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivottomia uusavuttomia on paljon nykyään, kiitos kännykät ja vapaa kasvatus.

Vierailija
4/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin juttua lukiessa!

Vierailija
5/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen typeryyttä ei kannata koskaan aliarvioida

Vierailija
6/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä. Ikinä ole moista kuullutkaan. Sanoisin, että Hyi.

Vierailija
7/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retardit yleensä

Vierailija
8/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli sitä sulaneen muovin käryä, joka kiuaskiviin tarttuu. Ja siis ettei muka sulaisi? Ihan varmasti sulaa muovipaketti, jos sen laittaa kuumalle kiukaalle.

Vierailija
9/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen tyhmyys jaksaa edelleen yllättää.

Vierailija
10/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo aika paljon siitä millaisia vanhempia aikuiset ihmiset ovat lapsilleen. 

Vierailija
11/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta olen tehnyt makkarat omassa paketissaan kiukaalla. Mikäs haloo nyt on?

Vierailija
12/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toimittajan mielestä se on normi

Vierailija
13/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on valtamedian tyypillistä suomalaisten nöyryyttämistä ja häpäisemistä eikä mitään tosijuttua. Tällainen kansan- tai kansanosan julkinen häpäisy ja nöyryytys sekä esittäminen häpeällisessä valossa, joka on omiaan vaikuttamaan mielipiteeseen ko. ryhmästä negatiivisesti, tulisi olla ihmisoikeusrikos!!

Vierailija
14/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 vuotta olen tehnyt makkarat omassa paketissaan kiukaalla. Mikäs haloo nyt on?

Oletko myös paistanut 35 vuotta jauhelihan pannulla omassa muovipakkauksessaan, oikeastaan vielä mieluiten ilman pannua liesilevyllå?

Äo on...?

Vierailija
15/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös paistanut 35 vuotta jauhelihan pannulla omassa muovipakkauksessaan, oikeastaan vielä mieluiten ilman pannua liesilevyllå?

Äo on...?

En tietenkään, eihän kukaan niin tee.

Sama kun vertaisit nuorta ja tiukkaa teinipil lua vanhaan elämää nähneeseen römpsään.

Just näin.

Vierailija
16/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äo on...?

Mulla ei ole pannua eikä liesilevyä mutta sulaketaululta olen ottanut voimavirta piuhat (380v) ja kun laitan johdot (+ ja - )suoraan jauhelihapakkaukseen ja virta päälle niin paistuu noin viidessä sekunnissa suorastaan räjähdyksen omaisesti. Jauheliha toimii vastuksena johtojen välissä. Kerran pimeni koko kortteli mutta mitä sitten, ei ne tiennyt että minä se olin !

Vierailija
17/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äo on...?

Mulla ei ole pannua eikä liesilevyä mutta sulaketaululta olen ottanut voimavirta piuhat (380v) ja kun laitan johdot (+ ja - )suoraan jauhelihapakkaukseen ja virta päälle niin paistuu noin viidessä sekunnissa suorastaan räjähdyksen omaisesti. Jauheliha toimii vastuksena johtojen välissä. Kerran pimeni koko kortteli mutta mitä sitten, ei ne tiennyt että minä se olin !

Onpas sulla alhainen jännite, normaali jännite kahden vaiheen välissä suomessa on 400v. Kortteli ei voi pimentyä koska johdon suoja tai johtojen poikkipinta-ala estää sen.

Vierailija
18/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän muutaman, jotka niin tekee. Itseasiassa meillä onkin ollut väittelyä asiasta. Ihme kyllä ne muovipakkaukset ei ole sulanut kiukaalla, mutta itselle ei tulisi mieleenkään laittaa niin.

Vierailija
19/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äo on...?

Vaihtojännitteessä ei ole + ja -.

Vierailija
20/35 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholinkäyttäjät ovat noin typeriä.