Toi pesukarhukravattijuttu nyt on jo totaalisen naurettavaa
Maailmalla myydään kaikkea kravatista paitoihin pesukarhupainatuksella, myös jenkeissä, ihan vain siksi koska pesukarhuja pidetään söpöinä.
Vain jossain suomijunttilassa joku vihervassari keksii että ooh elukan nimessähän on "coon", halventava sana mustista.
Keksikää seuraavasti että kaikki silkkivaatteet ovat rasistista piiloviestintää.
Miksi?
No silkki tulee silkkiperhosen toukkien koteloista. Kotelo = coCOON
*someraivo*
Kommentit (1657)
Vierailija kirjoitti:
Vähän jos googlailee niin selviää, että pesukarhut liittyvät natttssseihin. Oikeastaan virheellisesti, mutta liittyvät kumminkin. Ko. henkilö on käyttänyt pesukarhukommentointia jo aikaisemmin. Joten kyllä se kravaatti oli selkeästi "silmänisku omille kannattajille" kuten viestinnän asiantuntija totesi. Ministerin pitäisi osata käyttäytyä kuten aikuinen eikä kuten pölvästi teini.
Ja höpsis! Se oli joko viittaus vieraslajeihin, mikä supikoira on, tai sitten se oli maalitus wokepölvästeille, jotka astuivat miinaan.
Pitää olla todella puhdasoppinen woke-fanaatikko jos yhdistää pesukarhun USA:n johonkin historiassa käytettyyn nimittelyyn, josta tavis suomalaisella ei ole hajuakaan. Ja miksi pitäisi olla? Meillä on oma historiamme, symbolimme ja kipupisteemme, niin kuin joka maalla.
Nyt tavikset saivat opetuksen: ota ensiksi yhteyttä USA:laiseen historiantutkijaan, ennen kuin pistät kravatin kaulaasi, että se on varmasti Yhdysvalloissa woke-hyväksytty, eikä siihen liity mitään kontroversiaalia painolastia liittyen YHDYSVALTOJEN historiaan.
En kyllä laittaisi kaulaan arveluttavaa ja kysymyksiä herättävää krakaa elämäni tärkeimpään paikkaan vaikka olisin saanut sen lahjaksi itse jumalalta. Ministeriltä jos keltä pitää löytyä harkintakykyä sen verran.
Junnila ei ole tavis. Hän oli paljon yhteyksissä muiden maiden kansallismielisiin. Mistä hitosta tollasen krakan edes löytää? Ei ainakaan googlaamalla. Vaivaa sen hankkimiseen on nähty.
Ei saatana tän kravaatin takia ne varmaan riehuu Ranskassakin!!! (sarkasmia)
Vierailija kirjoitti:
Vähän jos googlailee niin selviää, että pesukarhut liittyvät natttssseihin. Oikeastaan virheellisesti, mutta liittyvät kumminkin. Ko. henkilö on käyttänyt pesukarhukommentointia jo aikaisemmin. Joten kyllä se kravaatti oli selkeästi "silmänisku omille kannattajille" kuten viestinnän asiantuntija totesi. Ministerin pitäisi osata käyttäytyä kuten aikuinen eikä kuten pölvästi teini.
No mitä helvettiä? Marin sanoi itse että "haluan ravistaa instituutiota".
Nyt joku helvetin kravaatti on muka isompi ongelma???? Et voi olla rehellinen ja tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä? Marin sanoi itse että "haluan ravistaa instituutiota".
Nyt joku helvetin kravaatti on muka isompi ongelma???? Et voi olla rehellinen ja tosissaan.
Jos pesukarhukravatti symboloi monelle kannanottoa natsismin puolesta, et voi sille mitään. Ja niitä monia on paljon ympäri maailmaa.
Junnilan harkinta petti tässäkin asiassa ja lopputulos on historiaa.
Solmioton kirjoitti:
En kyllä laittaisi kaulaan arveluttavaa ja kysymyksiä herättävää krakaa elämäni tärkeimpään paikkaan vaikka olisin saanut sen lahjaksi itse jumalalta. Ministeriltä jos keltä pitää löytyä harkintakykyä sen verran.
Mitä ihmeen arveluttavaa siinä krakassa on? Ruma se on mutta olkoon.
Joko selvisi, mikä tämä Junnilan pakkomielle niihin pesukarhuihin on? Kun niitä asiasta irrallisina heittoina tuo toistetusti ilmi. Junnila voisi tämän rehellisesti itse kertoa, niin piiloviestitulkkntoja ei tulisi.
Persut, mekin opitaan nämä teidän kuviot. Vähän myöhässä, mutta opitaan ja laitetaan teidät vastaamaan niistä.
Vierailija kirjoitti:
Joko selvisi, mikä tämä Junnilan pakkomielle niihin pesukarhuihin on? Kun niitä asiasta irrallisina heittoina tuo toistetusti ilmi. Junnila voisi tämän rehellisesti itse kertoa, niin piiloviestitulkkntoja ei tulisi.
Persut, mekin opitaan nämä teidän kuviot. Vähän myöhässä, mutta opitaan ja laitetaan teidät vastaamaan niistä.
Mulla on yks Aku Ankka -kravatti... ja ole äänestänyt persujakin. Onkohan siinä kravatissa joku viesti? Onkohan minulla joku pakkomielle. Oikeesti, jonkun vuoden päästä tällekin pelleilylle nauretaan makeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks Aku Ankka -kravatti... ja ole äänestänyt persujakin. Onkohan siinä kravatissa joku viesti? Onkohan minulla joku pakkomielle. Oikeesti, jonkun vuoden päästä tällekin pelleilylle nauretaan makeasti.
No en kyllä pukisi sen enempää pesukarhu- kuin Aku-kravaattia TÖIHIN, varsinkaan jos olisin ministeri. Vaatteilla tehdään piiloviestintää. Hyvä jos sinäkin nyt sen heräsit huomaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitteletkö keskusteluissa: muistakaa aku ankka! Entä aku ankka?
Jos heittelet, niin on pakkomielle.
Piti etsiä kuka on suunnitellut Finlaysonin lakanoiden pussikarhukuosin eli pesueen.
Sami Vulli ja on häntä kehuttu urastaan.
Sanotaan, että Vulli ammentaa ideoita niin 50- 60 lukujen mallistoista kuin tästä päivästä.
Rikas mies ilmeisesti, kun jossain oli arvioita siitäkin.
On kyllä tajutonta alkaa syyttämään pussikarhusta mitään tai ketään tahoa , menee älyttömäksi salaliittohömpäksi.
Mulle tuli mieleen Vullista jotain, mutta se ei ole tärkeää tässä.
Ei jumalauta! Täällä me pyöriskellään median tarjoamissa lillukanvarsissa ja haukutaan persuja ja pesukarhuja. Vouhotetaan maahanmuuttovastaisuudesta ja samaan aikaan lehdet vaikenevat Ranskan alkavasta sisällissodasta. Siellä palaa kokonainen kortteli ja lukematon määrä autoja sekä muuta roinaa muslimien sytyttämänä. Ryöstelyä, pahoinpitelyjä...
Onko ruotsissa tai Saksassa tai muualla sama höpinä pesukarhulogoista tai kuoseista?
Merkillistä et oletkin yks kaks leimattu nassiksi jos laitat päällesi moisen kuvituksen tuotteen. Menny kyl ihan sairaaksi maailma..
Solmioton kirjoitti:
Ei laittanut Junnilakaan - pesukarhulla ei ole mitään symbolista merkitystä paitsi Sanoman harjoittamassa loanheitossa. Täysin käsittämätöntä että sanomalehtimonopoli voi julkaista keksittyjä valheita mustamaalaamistarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta! Täällä me pyöriskellään median tarjoamissa lillukanvarsissa ja haukutaan persuja ja pesukarhuja. Vouhotetaan maahanmuuttovastaisuudesta ja samaan aikaan lehdet vaikenevat Ranskan alkavasta sisällissodasta. Siellä palaa kokonainen kortteli ja lukematon määrä autoja sekä muuta roinaa muslimien sytyttämänä. Ryöstelyä, pahoinpitelyjä...
Ja Medvedev uhkaa lopettaa diplomaattisuhteet Suomeen
UPO - PESUKARHU
Pesee pyykkisi preussilaisen sileäksi