Toi pesukarhukravattijuttu nyt on jo totaalisen naurettavaa
Maailmalla myydään kaikkea kravatista paitoihin pesukarhupainatuksella, myös jenkeissä, ihan vain siksi koska pesukarhuja pidetään söpöinä.
Vain jossain suomijunttilassa joku vihervassari keksii että ooh elukan nimessähän on "coon", halventava sana mustista.
Keksikää seuraavasti että kaikki silkkivaatteet ovat rasistista piiloviestintää.
Miksi?
No silkki tulee silkkiperhosen toukkien koteloista. Kotelo = coCOON
*someraivo*
Kommentit (1657)
Vaalit hävitty niin korpeehan se ja kiukuttaa.t camelface andersonni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen yhteydet Soldiers of Odinin ja PVL:n kanssa on hyvä ottaa esille. Onhan noilla myös suora yhteys Putinin hallintoon ja Venäjällä vaikuttaviin uusnatsijörjestlöihin.
Tällä hetkellä varmaan monikin toimittaja kaivelee paitsi Junnilan myös muiden persujen äärikoikeistoyhteyksiä täikamman kanssa. Popparit valmiiksi.
Vaikka surkeaahan tämä meno on.
Asiat tuppaa muuttumaan vain huonompaan suuntaan, kuten hesarin sekoilusta nähdään. Nuo perusti isolla metelillä "tutkivan" "journalismin" tiimin ja miehitti sen porukalla joka vihaa lähtökohtaisesti persuja 24/7. Vaikea arvata mitä nuo tutkii sen 24/7.
Erinomaista että tutkivat. Se on niiden tehtävä.
Tutkimiseen liittyy myös kyky analysoida dataa ja tehdä siitä oikeita johtopäätöksiä. Tämä meidän medialtamme näyttää puuttuvan varsinkin kun nuo on päättäneet johtopäätökset jo ennen kuin mitään on tutkittukaan ja nyt vaan haetaan jotain dataa jonka voisi jollain aasinsillalla väännellä tukemaan haluttuja johtopäätöksiä.
Data on Junnilan kohdalla harvinaisen yksiselitteistä.
Näyttää tosiaan olevan koitetaan tehdä jostain pesukarhukravatista nassesymbolia. Tuo ei kuvasta sitä että todisteet olisi erityisen vahvat.
Kkk-kaapu ja hakaristi ja 14 ja 88 ovat mielessäsi monitulkintainen kokonaisuus?
Mitä se Junnila sitten pyyteli anteeksi?
mikä helvetin kkkkaapu ja hakaristi?
Vaalipäivälle ja vaalinumerolleen Junnila ei oikein mahda mitään.
Jep jep 🙂.
Sen sijaan että hoet jepjep kuin papukaija niin selostapa mitä kkkkaapuja ja hakaristejä tarkoitat.
Ettekä lue uutisia?
Laitahan linkki kaapu-uutiseen. Tai myönnä, että olet pelkkä valehteleva vasukki.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-junnilan-sosiaalisen-medi…
Eli sinä todellakin olet valehteleva vasukki :D Ei tuossa linkissä puhuttu mitään kkk-kaavuista.
Sinullakin on tapana toivottaa valkoista joulua lähettämällä kuva kkk-kaapuisesta lumiukosta, jolla on hirttoköysi kädessä? Se sinulle lienee ok, mutta jos mielit luottamistehtävään joskus niin lähettele mieluummin ihan perinteisiä jeesus ja seimi -kortteja. Kiität itseäsi.
Voi kuule, Venäjän tukemat vihervassarit kyllä löytävät öyhöttämistä ihan mistä tahansa jos kyseessä on heille vastenmielistä politiikkaa edistävä henkilö.
PS taitaa olla Venäjälle erityisen vihattava koska ovat jo aiemmin varoittaneet Venäjän uhasta (Jussi Niinistö) ja nyt haluavat rajoittaa entisestään venäläisten matkailua Suomeen ja toimintaa täällä. Joten tottakai Venäjän ja Venäjän trollitehtaiden pitää keksiä kaikki mahdollinen PS:ää vastaan.
Hyödylliset idiootit kotimaassa sitten komppaavat.
Vaikea keksiä syytä miksi Venäjä tukisi vihervasemmistoa joka edustaa arvoiltaan täysin päinvastaisia asioita mitä Venäjällä ajetaan ja mitä venäläiset poliitikot nimittävät länsimaiseksi rappioksi. Persuilla sen sijaan on monia samoja ajatuksia kuin venäläisessä politiikassa. Esimerkkinä sukupuoli/seksuaalivähemmistöjen vastustaminen/sortaminen, kiihkonationalismi, fundamentalistikristillisyys jne. Vain persu saa väännettyä asiat noin kieroon mielessään.
Ja tutkitustikin persut on olleet eduskunnan Venäjän-myönteisin puolue.
Kumman vaikeaa heidän on sympatioidensa suuntaa tunnustaa.
Ai, muistaakseni Halla-aho nimenomaan varoitti Venäjästä ja Heinäluoma nuoli Putinin persettä vanhaan stallarityyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi junnila on säännöllisesti kirjoitellut jotain pesukarhujuttuja somessa? Siis ihan randomisti johonkin keskusteluun kirjoittanut että muista pesukarhut tms?
Jep, jos sen hesarin jutun lukee, tulee kyllä selväksi, että tällä henkilöllä on kova ja erikoinen fiksaatio hassutella hauskoja kyseisestä "Euroopassa haitallisesta vieraslajista", jota nat--t levittivät Saksassa 30-luvulla ja joka typistettynä on tunnettu orjuuden aikainen nimitys mustille.
Sattumaa se on kuitenkin, jonkun krakan vaan veti kaapista! Ja eläinystävä kun on, tämä turkistarhauksen kannattaja.
Avatkaa hyvät lehtiä lukemattomat silmänne. Tuo "anteeksipyytäjä" on luonnehäiriöinen tapaus.
Saattaa olla hölmö mies, mutta niitähän on ministereinä riittänyt, ihan kaikista puolueista. Niinhän suurin osa poliitikoista on. Asiansa osaava, etevä virkakoneisto ne hommat hoitaa. Toivottavasti lopettaa typeryydet koska hallitus ja hallitusohjelma ovat ihan loistavia.
Mutta RKP pitää laittaa ruotuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö sinulle. Mikä todennäköisyys on sille, että vuosikausia natsijuttuja kannattanut Junnila pukisi ihan sattumalta pesukarhukravatin eduskuntaan. Varmasti tiesi, mitä teki! Pesukarhu ei ole hänen viestinnässään mikään söpö eläin, vaan selkeä viesti kannattajilleen ja samalla keskisormen nosto kritisoijilleen.
Paitsi että yhtään missään ei ole tiedossa että pesukarhu olisi mikään äärioikeistolainen piiloviestintä, ei missään. Sen on ainoastan suomihullut keksineet.
Älä saivartele. Tiedät mitä sillä yritetään viestiä.
Kuka tänne mitään somppuapinoita oikeasti haluaa? 😂
MOT. Aina te karvanne näytätte. Huvittavan nopeasti Junnilan tapauksessa.
Miksi vastaat itse kirjoittamiisi viesteihin? Niin läpinäkyvä yritys mustamaalata persuja.
Sisäpiirijuttuja. Symboliikkaa. Ei näitä tajua tavis. Mutta someaikana asioita paljastuu. Vöhän historiaa....https://www.dailyrecord.co.uk/news/uk-world-news/adolf-hitler-couldnt-c…
Vierailija kirjoitti:
Minä oon yli 10v aikana tainnut laittaa faceeni muutaman pesukarhumeemin ja videon, olen yrittänyt informoida kaverilistalaisilleni että olen n a t s i, mutta vasta nyt itsekin tajusin tämän. Joskus oli jopa profiilikuvana käsiään yhteen hierova pesukarhu. 😂
Sieg heil vaan.
Lue lehtiä ja rotusorron historiaa. Ei sinun viaton FB-meemisi liity siihen mitenkään, mutta tuo kravatti kylläkin liittyy. Ellei sitten herra ole aivan vajaa älyltään.
Jos tuota miestä ei poisteta ja Orpo kasvata moraalista selkärankaa, tällä yhteiskunnalla ei ole enää mitään henkistä perustaa. Turha päteä mallioppilaana enää.
Vierailija kirjoitti:
Viittaatko Junnila tässä Odin ja PVL yhteyksistään tunnettuun
Group - u u s n a t s i ryhmään?https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rusich_Group
...Upon his return from the Donbass, Milchakov engaged in combat training of teenagers in special camps in Russia. This was done in conjunction with right-wing radicals from the E.N.O.T. Corp. private military company. The online edition "Belarusian Partizan" calls the "raccoons" a group of Russian militants who took part in the war in Donbass from its very beginning, and that they are close friends with Milchakov. As the publication notes, since 2015, raccoon began its legalization in Russia. They received the status of a public organization and the full support of the state, regularly holding military-patriotic games-gatherings. The chief instructor of the organization, Roman Telenkevich, simultaneously headed the Union of Donbass Volunteers.
Milchakov's deputy, Jan Petrovsky, is a former resident of Norway, where he lived and worked with a Norwegian associated with the far-right groups Soldiers of Odin and Nordic Resistance Movement. The peculiar glory of the Russian in the conflict in Donbass, apparently, was the last straw for the Norwegian authorities, and he was finally recognized as a threat to national security. In October 2016, Norwegian police arrested Petrovsky and deported him to Russia.
Sellainen hassu solmio n a t s i - m i n i s t e r i Junnilalla. Hyi helvetti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö sinulle. Mikä todennäköisyys on sille, että vuosikausia natsijuttuja kannattanut Junnila pukisi ihan sattumalta pesukarhukravatin eduskuntaan. Varmasti tiesi, mitä teki! Pesukarhu ei ole hänen viestinnässään mikään söpö eläin, vaan selkeä viesti kannattajilleen ja samalla keskisormen nosto kritisoijilleen.
Paitsi että yhtään missään ei ole tiedossa että pesukarhu olisi mikään äärioikeistolainen piiloviestintä, ei missään. Sen on ainoastan suomihullut keksineet.
Älä saivartele. Tiedät mitä sillä yritetään viestiä.
Kuka tänne mitään somppuapinoita oikeasti haluaa? 😂
MOT. Aina te karvanne näytätte. Huvittavan nopeasti Junnilan tapauksessa.
Miksi vastaat itse kirjoittamiisi viesteihin? Niin läpinäkyvä yritys mustamaalata persuja.
Teette sen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon yli 10v aikana tainnut laittaa faceeni muutaman pesukarhumeemin ja videon, olen yrittänyt informoida kaverilistalaisilleni että olen n a t s i, mutta vasta nyt itsekin tajusin tämän. Joskus oli jopa profiilikuvana käsiään yhteen hierova pesukarhu. 😂
Sieg heil vaan.Lue lehtiä ja rotusorron historiaa. Ei sinun viaton FB-meemisi liity siihen mitenkään, mutta tuo kravatti kylläkin liittyy. Ellei sitten herra ole aivan vajaa älyltään.
Jos tuota miestä ei poisteta ja Orpo kasvata moraalista selkärankaa, tällä yhteiskunnalla ei ole enää mitään henkistä perustaa. Turha päteä mallioppilaana enää.
Siinä kravatissa oli piirrettyjä pesukarhuja. Ne eivät kyllä sorra ketään. Herää nyt jo ä ä l i ö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieg heil vaan.Lue lehtiä ja rotusorron historiaa. Ei sinun viaton FB-meemisi liity siihen mitenkään, mutta tuo kravatti kylläkin liittyy. Ellei sitten herra ole aivan vajaa älyltään.
Siinä kravatissa oli piirrettyjä pesukarhuja. Ne eivät kyllä sorra ketään. Herää nyt jo ä ä l i ö.
Perssuolinkainen esittää vielä tyhmempää kuin oikeasti onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmekös tuo. Perusnassukoille älykkyys on tyhmyyden esittämistä. Helvetin bensakommunistit.
Vierailija kirjoitti:
Missä persu, siellä vilppi, valhe ja mädätys.
Ai se ootkin taas sinä. Se sama valehteleva vassariääliö, joka spämmii ketjut täyteen copypastella, kun jää alakynteen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se tässä tyhmä olet. Oikein emä-ääliö. Pesukarhut eivät sorra ketään, kravatissa eikä missään muuallakaan.
Onhan tämä koomista. Melkein kaksi kuukautta kampaviinerien mussutusta Säätytalolla (veronmaksajien laskuun), sitten kriisi seuraavalla viikolla kun hallitus on saatu kasaan 😂. Ei helvettiläinen.
Jos olisi kyseenalainen kytkös tällä pesukarhulla niin tuskin saksankielisellä sivustolla kirjoitettaisiin näin positiivisesti esimerkiksi pesukarhu-tatuoinnista.
https://praxistipps.focus.de/waschbaer-tattoo-diese-bedeutung-steckt-da…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se tässä tyhmä olet. Oikein emä-ääliö. Pesukarhut eivät sorra ketään, kravatissa eikä missään muuallakaan.
Pitäs Junnilan laittaa lotto vetämään, jos sattumalta onnistuu valitsemaan vinopinon nassukkasymboleita nassukkakohun keskellä. Nooooh, kyllähän tästäkin löytyy myönteisiä asianhaaroja - Jos nassukat pääsee enää koskaan valtaan niin et sinäkään tule lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi kyseenalainen kytkös tällä pesukarhulla niin tuskin saksankielisellä sivustolla kirjoitettaisiin näin positiivisesti esimerkiksi pesukarhu-tatuoinnista.
https://praxistipps.focus.de/waschbaer-tattoo-diese-bedeutung-steckt-da…
Onhan se mahdotonta, että asialla on useita merkityksiä, joita sitten arvioidaan osana kokonaisuutta. On huomattu, ettei perssuolinkaisen aivot käänny siihen,
Missä ä hly tai väriviallinen niin siellä ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi junnila on säännöllisesti kirjoitellut jotain pesukarhujuttuja somessa? Siis ihan randomisti johonkin keskusteluun kirjoittanut että muista pesukarhut tms?
Jep, jos sen hesarin jutun lukee, tulee kyllä selväksi, että tällä henkilöllä on kova ja erikoinen fiksaatio hassutella hauskoja kyseisestä "Euroopassa haitallisesta vieraslajista", jota nat--t levittivät Saksassa 30-luvulla ja joka typistettynä on tunnettu orjuuden aikainen nimitys mustille.
Sattumaa se on kuitenkin, jonkun krakan vaan veti kaapista! Ja eläinystävä kun on, tämä turkistarhauksen kannattaja.
Avatkaa hyvät lehtiä lukemattomat silmänne. Tuo "anteeksipyytäjä" on luonnehäiriöinen tapaus.
Onko sinulla minkäänlaista lähdekritiikkiä vai uppoaako kaikki mitä netissä lukee? Jos joukko nulikoita keksii alkaa trollata pesukarhuilla, sinäkö ihan vakavissasi uskot, että kyllä se nyt varmasti on ihan na'sitouhua?
Ihan oman mielenterveytesi takia sinun varmaankin kannattaa pysyä pois netistä. Ettet nolaa itseäsi enempää levittämällä seinähulluja salaliittoteorioita.
Mitä oikein puhut lähdekritiikistä? Tämä Junnilahan ITSE twiittailee niitä sekopäisiä pesukarhujuttuja, ITSE julkaisee huppulumiukkoja ynnä muuta "jännää". Pitäisikö hänen ulostulonsa hesarin syyksi laittaa?
Mua inhottaa kun nykyään pitäisi oikeasti keskittyä semmoisiin tärkeisiin asioihin kun ilmastonmuutos ja vaikka siihen, että Suomen talous on kuralla ja tämä maa ei välttämättä jatkossa tule enää olemaan sellainen hyvinvointivaltio mitä se 1980-2010 oli. Nykyään ihmiset keskittyy kaikkeen turhaan ja resursseja käytetään kaikkeen turhaan, kuten tämä asia tai se edellisen hallituksen joku translaki-juttu. Eihän Suomessa ole transseja kuin ehkä joku 1000 ja kaikki asuu Uudellamaalla. Joku sai siitäkin sulan hattuun ja kaikki on nyt iloisia ja asiat on hyvin. Mä en ymmärrä miten päättäjät voi isojen asioiden edessä käyttää helkkaristi aikaa tuommoiseen. Nuo hoidetaan sitten kun tärkeimmät asiat on hyvin.