Millainen on "huono mies"?
Kun tuossa oli keskustelu, että ei ota huonoa miestä, niin mikä tekee miehestä huonon?
Kommentit (35)
Sellainen kiltti ja mukava, joka kuuntelee naista. Ei sellaisen kanssa jaksa pidempään olla yhdessä. Alkaa kaipaamaan sitä villimpää jännää exää, jonka kanssa tapeltiin, mutta myös rakastettiin tulisemmin.
T.Kiltti Mies
Jaa-a... arviolta 95% miehistä on huonoja, ja sille parhaalle 5% annetaan anteeksi puutteet.
Mustasukkainen, väkivaltainen, laiska, sovinistinen, huono isä
Tyhmä, huonoa seuraa, väkivaltainen, päihderiippuvainen, itsekäs, persoonallisuushäiriöinen, sovinistinen...
Itsekäs ja narsistinen hyväksikäyttäjä
Tylsä, pihi, liian laiha, takertuva.
- ei ole edustuskunnossa eli häntä ei voi esitellä julkisesti
- puhuu omista henkilökohtaisista tunteistaan
- menee rintarottingilla väliin, jos joku tulee iskemään hänen naistaan
- soittaa aamuyöllä jatkoille lähteneelle naiselleen
- pyytää naista hieromaan jalkojaan
- rahaton
- näyttää naisen edessä olevansa naista vahvempi
- itkee
- ei paapo naistaan toisena päivätyönään
- jne
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kiltti ja mukava, joka kuuntelee naista. Ei sellaisen kanssa jaksa pidempään olla yhdessä. Alkaa kaipaamaan sitä villimpää jännää exää, jonka kanssa tapeltiin, mutta myös rakastettiin tulisemmin.
T.Kiltti Mies
Bottom energinen kuuluu Grinderiin. Naista ei syystä sytytä toinen nainen. Top henkinen mies nauttii pehmeän puoleisesta bottomista.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a... arviolta 95% miehistä on huonoja, ja sille parhaalle 5% annetaan anteeksi puutteet.
No onneksi meillä on Cryos ja hedelmöitysklinikat.
Sellainen joka ei tee kotitöitä, on sovinisti, väkivaltainen, epäregellinen, loisii naisen rahoilla, on selkärangaton, ei göhalua swksiä tai kiinnosta opetella miten nainen tyydytetään, passiivis-qggressiivinen mököttäjä, lihava, jokin addikti tai alkoholisti jne. Jokainen kohta yksinäänkin tekee huonoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheitä joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia ja peruskouluissa tilanne on kuta kuinkin sama. Pienet pojat viettävät suurimman osan valveilla olo ajastaan naisten kanssa ja silti miellä on näin paljon huonoja miehiä.
Huono mies ei omaa sosiaalista pelisilmää.
Hän ei ota vastuuta itsestään (hygienia, vaatteet) elämästään (koulutus, työ) eikä ympäristöstään (siisteys).
Hän ajelehtii ja odottaa että elämään astelisi nainen joka pakottaisi hänet ryhdistäytymään.
Hänellä ei ole tavoitteita eikä unelmia. Hän ryypiskelee arkisin ja syö eineksiä/noutoruokaa.
Hän on perustyytymätön ja syyttää kaikesta elämässään muita.
Vierailija kirjoitti:
T.Kiltti Mies
Onko "kiltin" tunnuslauseita seuraavat
- "käy mulle"
- "ihan sama"
- "päätä sä"
- "mulle sopii kaikki"?
Ei ole kilttiä ja mukavaa vaan ihan kauhean raskasta, kun toinen ei osaa tehdä mitään päätöksiä tai ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheitä joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia ja peruskouluissa tilanne on kuta kuinkin sama. Pienet pojat viettävät suurimman osan valveilla olo ajastaan naisten kanssa ja silti miellä on näin paljon huonoja miehiä.
Miehen malli on heikko. Perheessä sivullinen palveltava tai öykkäri. Ei ole naisten vika vaan miesten. Osallistuisitte omien lastenne kasvatukseen ja olisitte hyviä miehen malleja niille lapsille, joilla isää ei ole. Hakeutukaa miehet töihin päiväkoteihin ja kouluihin, älkää ulkoistako vastuutanne naisille.
Mun yksi exä on loistava esimerkki HUONOSTA miehestä:
-Mies itse on ylipainoinen, mutta silti kyttäsi minun painoa kuin haukka ja yritti kontrolloida syömisiäni. (Itse olin hoikka)
-Kritisoi ystävieni ja siskoni ulkonäköä. Sanoi mm. "Siskosi olisi myös kaunis, JOS laihduttaisi."
-Kävi penkomassa tavaroitani töissä ollessani. Epätoivoisesti yritti etsiä todisteita pettämisestä? Herraa kiinnosti myös suunnattomasti jopa laskuni ja niiden summat 🤦
-Hänellä ei ollut ystäviä, ei harrastuksia, ei omia menoja. Täten minun olisi siis pitänyt viettää KAIKKI vapaa-aika hänen kanssaan.
-Sai raivokohtauksia tämän tästä, milloin mistäkin syystä. Riidan päätteeksi syyllisti minua aina riidoista. "Ooks sä ny tyytyväinen?!"
Tässä vaan murto-osa niistä vioista, jotka tekivät hänestä HUONON miehen. Ja itse hän tituleeraa itseään "joka anopin unelmaksi" 🤣🤣🤣🤦
Huonoimmat miehet ovat niitä, joillaisten takia turvakotiverkko on tarvinnut luoda. Sellainen on ilmeisesti kehkeytynyt minun exästäni vuosien mittaan.
rumalla miehellä ei tee kyllä yhtään mitään
Päihteet, pettäminen, yhden yön juttujen harrastaja, valehtelu...