Olen kokoomuksen kannattaja ja hävettää että Kokoomus on lähtenyt persujen kanssa samaan hallitukseen
Ilmeisesti Kokoomusta ei kiinnosta kuva mitä välitämme maailmalle?
Kommentit (60)
Häpeä ihan rauhassa. Ei puolue mukaudu sinun häpeäntunteisiisi, eikä muuta kantojaan. SORI SIITÄ!
Jätetään vaalit käymättä ja annetaan koviten huutavan koota hallitus,päästäänsiihen,millä punakaarti valitsi johtajansa.
Vierailija kirjoitti:
Olisit siis mieluummin halunnut sinipunan? Miksi?
Olen eri, mutta jotkut arvostavat sivistystä. Siis joku satunnainen kokoomuslainenkin.
Tuntevat historiaa ja ymmärtävät kontekstin. Eivät pidä itseään parempana esim. ihon tai silmien värin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole huomannut mikä katastrofihallitus on nyt? Oli jo hajota viikon hallituksen muodostamisen jälkeen. Sinipunassa ei olisi ollut persujen sekoiluja.
Veikkauksia, koska hallitus hajoaa? Kestääkö jouluun vai pääsevätkö lapsukaiset jo syyslomalle uuden hallituksen alaisuudessa?
On se Orpolla kumartelemista Purralle, kun nyt jo aloitti. Olisi luullut, ettei kopea kokkari tuollaiseen mene, mutta meni kumminkin. 😂
Popparit ovat jo esillä. 🍿
Vierailija kirjoitti:
Olkaa vaikka paskan kannattajia,
mutta Kokoomuksella ja Perussuomalaisilla ja Kristillisellä synkkaa talousasiat ja työllisyysasiat erittäin hyvin.RKP on pelkkä täytepuolue.
Vaikka arvopohjassa olis eroja, niin kaikilla kolmella puolueilla
ON SAMA TEHTÄVÄ JA PÄÄMÄÄRÄ.Nostaa Suomi suosta ja ylös ja säilyttää hyvinvointi yhteiskuntaa, niin paljon kuin mahdollista.
No, sitten voisi ajatella että lehdissä olisi rikkaita talkoohengessä vastustamassa heidän muita suurempia veronalennuksia.
Näyttämässä mallia miten laittavat suomen kuntoon.
Nyt nämä ovat vain osan kansasta talkoot. Koviten talkoista huutavat eivät näihin osallistu.Ja suitsia velanottoa, säästöillä.
Vierailija kirjoitti:
No miksi olette vielä Kokoomuksen leirissä, jos se ei puolueena edusta arvojanne? Turha selittää mistään häpeästä, jos edelleen kuitenkin tunnustatte väriä. Sen lauluja laulat jonka joukoissa seisot.
Sinipunassa olisi ollut mahdollisuus tasaisempiin päätöksiin.
Vierailija kirjoitti:
mutta Kokoomuksella ja Perussuomalaisilla ja Kristillisellä synkkaa talousasiat ja työllisyysasiat erittäin hyvin.RKP on pelkkä täytepuolue.
ON SAMA TEHTÄVÄ JA PÄÄMÄÄRÄ.Nostaa Suomi suosta ja ylös ja säilyttää hyvinvointi yhteiskuntaa, niin paljon kuin mahdollista.
Ja suitsia velanottoa, säästöillä.
No, sitten voisi ajatella että lehdissä olisi rikkaita talkoohengessä vastustamassa heidän muita suurempia veronalennuksia.
Näyttämässä mallia miten laittavat suomen talouden kuntoon.
Nyt nämä ovat vain osan kansasta talkoot. Ja koviten talkoista huutavat eivät näihin osallistu.
Itse olen myös Kokoomuksen vankkumaton kannattaja. Minulle kyllä Perussuomalaiset ovat mieluisampi hallituskumppani, kuin demarit. SDP taidonnäyte nähtiin viimeisen 4 vuoden aikana talousasioissa. Toivottavasti Kokoomus ei lähde koskaan demareiden kanssa samaan hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta jotkut arvostavat sivistystä. Siis joku satunnainen kokoomuslainenkin.
Tuntevat historiaa ja ymmärtävät kontekstin. Eivät pidä itseään parempana esim. ihon tai silmien värin vuoksi.
Nimenomaan nykyvasemmistohan jaottelee ihmisiä ihonvärin mukaan. Tämä näkyy hyvin jenkkilän yliopistovalinnassa, jossa eri ihonväreille on omat kiintiönsä. Jos haluat oikeasti tutustua PS:n arvoihin, käy lukemassa nuiva vaalimanifesti.
Kokkareitten sivistyspuolueen viimeinenkin sivistyksen tynkä meni tämän Junnila keissin myötä.. Tämä tullaan muistamaan ja vedetään sille pitkään, niin täällä kun maailmalla... 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suitsia velanottoa, säästöillä.
Näyttämässä mallia miten laittavat suomen talouden kuntoon.
Nyt nämä ovat vain osan kansasta talkoot. Ja koviten talkoista huutavat eivät näihin osallistu.
Niinpä ja pysymällä hallituksessa persut on huutajien puolella.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan vassari trollilta uli uli.
Tollaiset uli uli tyypit on selkeesti persuja. Ei sulla järki leikkaa.
Katsotaan sitten Orpon velka. Tulee joku kriisi niin Orpo kääntää selkänsä. Ei voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokoomuksen kannattaja mutta minua ei hävetä. Minusta on hyvä että kokonus kuunteli kansan ääntä.
Kokonus. No se olisikin sopiva nimi tuolle kaiken nussivalle puolueelle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan vassari trollilta uli uli.
Kuinka monta kirjoitusvirhettä? Eikö sinulla ole mitään muuta ulistavaa?
Se on ihan sama mitä puoluetta kansalainen kannattaa niin ei ole osaa eikä arpaa jos hallitus kaatuu.
Kokkarit vie köyhiltä mutta persuissa on todella paljon epäilyttävää sakkia.
Jotain tulee kyllä ilmi ajan kanssa. Kaikki menisi hyvin jos ei ole luurankoja kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko suomeen lisää sellaisia afrikkalaismiehiä joilla on kiiltävä kalju?
Vierailija kirjoitti:
Kokkareitten sivistyspuolueen viimeinenkin sivistyksen tynkä meni tämän Junnila keissin myötä.. Tämä tullaan muistamaan ja vedetään sille pitkään, niin täällä kun maailmalla... 👍
Oli viimeinen kerta kun kokomusta äänestän. Hyi miksi ovat muuttuneet.
Ei, vaan sdp kieltäytyi hallitusvastuusta ps:n kanssa. Joka on minusta vastuullista toimintaa, jos ymmärtää jo ennakkoon, että arvot ovat liian kaukana toisistaan ja yhteistyö vaikeaa tai mahdotonta.