En oikein usko että esim vihreitä huolestuttaa pahemmin mikään Junnilan tausta.
Aloittivat vain oman kamppailunsa takaisin valtaan.
Ilmeisesti myös pyrkivät jatkamaan tätä linjaa. Viis ympäristöstä sun muista kunhan nyt pyritään hankaloittamaan olevien vallassa olevien hommaa.
Kommentit (35)
Mitäs te persut teitte viimeiset neljä vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs te persut teitte viimeiset neljä vuotta?
En ole kyllä Persut jos apta
tarkoitat
Politiikasta on tullut lapsellista. Asiat jää takaalalle.
Myös se yks Sanna alkoi mullittelemaan menetettyään valtansa.
Jotenkin niiden pitää kiukutella kun menettivät 40% äänistä.
Ajatelkaa sitä. 40% on aika huima romahdus.
Niin siis junnila o vähä tyhmä, mutta ei se Sannaakaan haitannu. Joku ikl on vähän nounou, mutta SDp:N STALLARIT ON POTENSIIN PAHEMPIA. Lukekaa Neukulan ja Nzzisaksan yhteistyöt ja alkakaa Lipetskistä. Kokonaista Saksan armeijakuntaa koulutettiin N-liitossa!
Minä en edelleenkään tiedä mitä se Junnila on tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Myös se yks Sanna alkoi mullittelemaan menetettyään valtansa.
Sanna on selvästi katkera, mutta onhan hän nyt ihan eri tasolla käytöksessään kuin Vihreät. Ja tämä siis sanottuna Sannan eduksi.
Totta varmasti osittain. - Mutta olisin pettynyt vieläkin enemmän Vihreisiin, elleivät he olisi arvotelleet Junnilam toimia ja vaatineet hänen luottamuksesta äänestämistä.
Vierailija kirjoitti:
Heittänyt vähän tyhmää läppää käsittääkseni. Mutta eikös sellaista satu joskus kaikille?
RKP taas
Niitäkään tuskin kiinnostaa mutta näkivät sauman millä kirkastaa omiensa edessä maineensa kun suostuivat hallitukseen persujen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jos ole kuunnellut viimepäivinä yhdetkin uutiset, niin vaatii jo taitoa olla tietämätön Junnilan . synneistä
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin niiden pitää kiukutella kun menettivät 40% äänistä.
Ajatelkaa sitä. 40% on aika huima romahdus.
Aika kevyttä verrattuna persujen tulevaan.
Vierailija kirjoitti:
Vitsaili vaalinumerostaan ja toisen ehdokkaan saamasta samasta vaalinumerosta, mainitsi että vuoden 2019 eduskuntavaalit olivat 14.4. (se luku 14 on ilmeisesti jotain tosi pahaa), ja twiittasi netistä otetun kuvan kieltämättä epämääräisen näköisestä lumiukosta. Ja niin, osallistui 4 vuotta sitten johonkin tilaisuuteen jossa oli joitain epätoivottavia henkilöitä.
Kenties pahinta on, että on Naantalista kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittänyt vähän tyhmää läppää käsittääkseni. Mutta eikös sellaista satu joskus kaikille?
Lähinnä nassikkapersuille.
Vierailija kirjoitti:
RKP taas
Niitäkään tuskin kiinnostaa mutta näkivät sauman millä kirkastaa omiensa edessä maineensa kun suostuivat hallitukseen persujen kanssa
Ja RKP:sta lähes 1/3 ei edes äänestänyt Junnilaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mutta kun valitaan ministeriksi, niin luulisi löytyneen heitäkin, joilla ei vastaavia mörköjä ja luurankoja ollut kaapissa, - Tai edes kaapissa vaan varsin monen muistamia asioitam jotka eivät oikein tee hyvää jos on tarkoitus olla Suomea ja suoamlaisia edustava ministeri.
Karkit takas !!