Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen seurustelusuhde sinulta on puuttunut

Vierailija
28.06.2023 |

mitä haluaisit vielä kokea?
Itseltäni sellainen kahden aikuisen/saman ikäisen suhde, jossa voitaisiin keskittyä rauhassa toisiinsa.
Aina on ollut lapsia ja perhevelvollisuuksia. Nuorena ahdisti ja meni huonosti, kunnes lapsi syntyi. Hänen isänsä kanssa tulimme parhaiten toimeen eri osoitteissa.

Sittemmin elin vuosia lapseni kanssa kahdestaan. Löytyi uusi mies, mutta avioliitto loppui kun poikamme muutti kotoa. Nyt elän ilman yhtään kämppäkaveria, haaveillen suhteesta jossa voitaisiin vihdoin, tuskattomasti ja kiireettä, nauttia kunnolla yhdessäolosta. Oli se sitten mökkeilyä, peiton heilutusta läpi viikonlopun tai mitä tahansa.

Aikuiset tai vuoroviikkolapset eivät haittaisi.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, missä oltaisiin rakastuneita toisiimme. Mulla on ollut vain yksi suhde ja siinäkin molemmat pelkästään tyytyi toiseen.

Minäkin jouduin nuorena kieltämään rakastumisen, kun kitkutin huonossa suhteessa. Se oli kidutusta.

Toisaalta exän kanssa meni hyvin kun erosimme. Välimme aikuistuivat, meillä oli jopa upeaa seksiä.

Toisen kanssa olemme nykyään hyviä kavereita vaikka välillä olimme melkein riidoissa. Elämä on.

-ap

Vierailija
22/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan sellainen parisuhde, jossa kumpikin on oikeasti ihan täysillä toistensa lumoissa eikä haaveile mistään muusta vaan siinä suhteessa on kaikki ja vähän enemmänkin.

Eihän tuollaista ole olemassakaan, tai jos on niin siinä on jotain hämärää/sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoinen suhde puuttuu.

Olen viimeksi ollut sinkku 16 vuotiaana, nyt olen 40.

Aina naisilla on ollut tarve alistaa ja eristää.

Ihan ensimmäiseksi kielletään omat menot, harrastukset, kaverit ja tuttavat. Onneksi tämä vaihe helpottaa iän myötä, kun ei pariinkymmeneen vuoteen ole ollut kavereita enää niin ei sitä osaa kaivata...

Musiikkia ei saa kuunnella jos toinen on läsnä, koska se on kamalaa renkutusta. Korvanapeilla et saa kuunnella, koska sitten et kuule mitä toisella on asiaa, tai kuuntelet jotain salaista.

Kotona saat kyllä olla, kunhan siivoat ja laitat ruokaa ja hoidat lapsia.

Töissä saat käydä, mutta jos esim satut käymään työmatkalla tankilla tai kehätiellä on ruuhka, niin kyllä puhelimet (oma+ työpuhelin) soivat että "missä oikein kuppaat?"

Vaatteitani en saa pestä, ne kyllä käydään läpi, vääränväristen hiusten varalta, myös taskut tarkastetaan.

Puhelinluetteloon jos ilmaantuu uusi numero, siihen soitetaan kaiuttimella yhdessä, varmistaakseen ettei "Kollega Pekka" ole tosielämässä "kuumapano kirsi18v".

Onhan sitä kaikenlaista mitä ihminen voisi kaivata elämässä, mutta nykyään sitä osaa olla monestakin asiasta ilman.

M40

Tuollainen ihminen on sairas ja soveltumaton kumppaniksi.

Vierailija
24/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäiseksi kielletään omat menot, harrastukset, kaverit ja tuttavat. Onneksi tämä vaihe helpottaa iän myötä, kun ei pariinkymmeneen vuoteen ole ollut kavereita enää niin ei sitä osaa kaivata...

Musiikkia ei saa kuunnella jos toinen on läsnä, koska se on kamalaa renkutusta. Korvanapeilla et saa kuunnella, koska sitten et kuule mitä toisella on asiaa, tai kuuntelet jotain salaista.

Töissä saat käydä, mutta jos esim satut käymään työmatkalla tankilla tai kehätiellä on ruuhka, niin kyllä puhelimet (oma+ työpuhelin) soivat että "missä oikein kuppaat?"

Vaatteitani en saa pestä, ne kyllä käydään läpi, vääränväristen hiusten varalta, myös taskut tarkastetaan.

Puhelinluetteloon jos ilmaantuu uusi numero, siihen soitetaan kaiuttimella yhdessä, varmistaakseen ettei "Kollega Pekka" ole tosielämässä "kuumapano kirsi18v".

Onhan sitä kaikenlaista mitä ihminen voisi kaivata elämässä, mutta nykyään sitä osaa olla monestakin asiasta ilman.

M40

Miten parinvalinta meni noin niin kuin omasta mielestäsi?

Vierailija
25/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Anteeksi.

Parhaani olen yrittänyt ollakseni ns. hyvä mies, mutta ymmärrän että aina se ei riitä. Siksi olen kiitollinen että joku ylipäätään on minun kanssani.

Tiedän etten ole ansainnut sitä.

M40

Vierailija
26/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sen lisäksi ettei yksikään nainen ole halunnut edes halata ikinä. Tinderissä olin yli vuoden ja nolla osumaa. M35

Mene sinne, missä on oikeita ihmisiä. Unohda nettisovellukset.

Vasta minulle sanottiin että mene tinderiin, koska en kyennyt tutustumaan koskaan oikeassa elämässä naisiin.

Mikä siinä on suurin este?

Heikko itseluottamus joka johtuu heikosta koulumenestyksestä mt ongelmista, lihavuudesta, päihdeongelmista ja pitkäaikaistyöttömyydestä.

Vierailija
27/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sen lisäksi ettei yksikään nainen ole halunnut edes halata ikinä. Tinderissä olin yli vuoden ja nolla osumaa. M35

Nyt on kesä, ihmisten ilmoille.

Vastaan eri miehenä, mutta kesä ei muuta sitä mihinkään, jos et sovi yleiseen ihannemiehen muottiin.

Vierailija
28/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan sellainen parisuhde, jossa kumpikin on oikeasti ihan täysillä toistensa lumoissa eikä haaveile mistään muusta vaan siinä suhteessa on kaikki ja vähän enemmänkin.

Täysin toistensa lumoissa? Kuulostaa enemmän ihastumiselta kuin pitkältä parisuhteelta. Melkoinen prinsessaunelma.

Vierailija
29/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan eri miehenä, mutta kesä ei muuta sitä mihinkään, jos et sovi yleiseen ihannemiehen muottiin.

Näinpä. Kesällä yksinäisyyden tunne ja masennus nousee huippuunsa, kun näkee miten ihmiset liikkuu kaupungilla onnellisina. En minäkään paljoa vaatisi mutta ilmeisesti liikaa kuitenkin. Naisena saisin sentään mahdollisuuden.

Vierailija
30/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta minulle sanottiin että mene tinderiin, koska en kyennyt tutustumaan koskaan oikeassa elämässä naisiin.

En ole hän jota kommentoit mutta en malta olla sanomatta, että tiedätkö miuten hirveältä tuntuu kun ei tiedosta tai tajua mikä itsessä on vikana tai syynä sille, ettei löydä ja kohtaa häntä, jonka kanssa saattaisi edetä parisuhteeseen. En nyt käy väittämään itseäni virheettömäksi mutta en myöskään pysty osoittamaan sormella ja sanomaan, että katso tuossa on se syy tai syyt, miksi olen ja aina olen ollut sinkku. 

Vierailija
31/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinirakkaus/seurustelu. Olin reilusti päälle 20, kun löysin ekan seurustelukumppanin. Olisi ollut ihanaa olla rakastunut/rakastettu nuorena, kokea kaikki se jännitys ja uusi, mitä siihen varmasti liittyy. Aikuisena mikään ei ole enää niin jännää ja kutkuttavaa, vaan ikään kuin himmennettyä.

Vierailija
32/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanttinen ja rakastava.

Aamen! Lisäisin vielä tähän: tasapainoinen, huumorintajuinen ja luotettava.

Vierailija
33/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinirakkaus/seurustelu. Olin reilusti päälle 20, kun löysin ekan seurustelukumppanin. Olisi ollut ihanaa olla rakastunut/rakastettu nuorena, kokea kaikki se jännitys ja uusi, mitä siihen varmasti liittyy. Aikuisena mikään ei ole enää niin jännää ja kutkuttavaa, vaan ikään kuin himmennettyä.

Huokaan syvään ja arvaan, että et ymmärrä tuntuu minusta (40 vuotiaasta), joka ei ole eläessäni saanut mahdollisuutta olla ja elää parisuhteessa. - Ellen olisi onnistunut luomaan ja ylläpitämään vastavuoroisia kaveruus ja ystävyys suhteista naisten kanssa, niin tunne ja tuntemukseni naisista saattasiivat olla hyvin happamat ja katkerrat ja itse inho vieläkin syvempi. Nykyään olen onneksi päässyt siitä eroon, että kokisin elämänarvoni olevan jotenkin vähäisempi siksi, että olen ja elän sinkkuna.  Ja hahmottanut myös sen, että parisuhde on enempi mahdollisuus kuin velvollisuus.   

Vierailija
34/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Anteeksi.

Parhaani olen yrittänyt ollakseni ns. hyvä mies, mutta ymmärrän että aina se ei riitä. Siksi olen kiitollinen että joku ylipäätään on minun kanssani.

Tiedän etten ole ansainnut sitä.

M40

Olet narsistisen ihmisen uhri. Hän ei ansaitse sinua.

Vierailija
35/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, että minua olisi hakattu, petetty tai muuten kohdeltu huonosti.

Vierailija
36/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännän ja kutkuttavan voi kokea koska tahansa. Eri ikäkaudet toistavat tiettyjä fiiliksiä. Välillä on harmaampaa, mutta tietyt jutut toistuvat sykleissä.

Etenkin n. 40-vuotiaana pöytä puhdistuu.

Vierailija
37/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko itseluottamus joka johtuu heikosta koulumenestyksestä mt ongelmista, lihavuudesta, päihdeongelmista ja pitkäaikaistyöttömyydestä.

Onkohan pinnallinen nettisaitti sinulle oikea sivusto?

Saman henkisen, ymmärtävän naisen voisit kohdata muualla netissä. Suomi24 sinkut tms.

Vierailija
38/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hän jota kommentoit mutta en malta olla sanomatta, että tiedätkö miuten hirveältä tuntuu kun ei tiedosta tai tajua mikä itsessä on vikana tai syynä sille, ettei löydä ja kohtaa häntä, jonka kanssa saattaisi edetä parisuhteeseen. En nyt käy väittämään itseäni virheettömäksi mutta en myöskään pysty osoittamaan sormella ja sanomaan, että katso tuossa on se syy tai syyt, miksi olen ja aina olen ollut sinkku. 

Tietenkin tiedän.

"Everybody knows what's going on with the world.

I don't even know what's going wrong with myself."

Vierailija
39/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hakisi kesällä(kään) ihannemiestä, vaan itseäni kiinnostavaa persoonaa. Lähtisin tapahtumaan jossa kokoontuu samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä.

Jos kulkee massan joukossa, liikaa sen näköisenä ettei kuitenkaan kelpaa, ei kelpaa.

Vierailija
40/47 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimoinen rakkaussuhde Ralph Fiennesin kanssa.