Katselin lentokentällä uusperhettä
Pari viikkoa sitten odottelin turvatarkastuksen jälkeen boardingia noin tunnin verran. Samassa odotustilassa oli isä ja hänen kaksi teinitytärtään ja äiti kahden teinipoikansa kanssa. Teinit eivät koko aikana puhuneet toisilleen sanaakaan, siis sisarusparit toiselle sisarusparille, istuivatkin niin kaukana toisistaan kuin mahdollista. Iskä veti useamman oluen koneeseen nousua odotellessa, äiti roikkui viinilasin kanssa kännykällä. Säälitti ne lapset, vaikutti siltä että varsinainen riemuloma oli tulossa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mä olin varmaan samaan aikaan.Näin kun joku kyttäs jtn tyyppiä joka kyttäs itse toista tyyppiä, joka taas kyttäs jtn perhettä.Mä vaan kyttäsin ympärilleni ettei kukaan vaan kytänny mua.
Mäkin olin siellä. Kyttäsin sua mutta käänsin aina nopeesti pään toiseen suuntaan ettet ehtinyt nähdä.
Tykkään matkustamisesta, mutta lentokentällä sielu aina vähän kuolee. Siellä on hiton ankeaa odottelua ja edessä vielä puuduttavaa istumista tuntikaupalla. Kaikki toiminta mikä helpottaa itseä eikä häiritse muita, on vain suotavaa.
Ja minä tein tästä laulun, jonka levytti Vesku.