Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin lentokentällä uusperhettä

Vierailija
28.06.2023 |

Pari viikkoa sitten odottelin turvatarkastuksen jälkeen boardingia noin tunnin verran. Samassa odotustilassa oli isä ja hänen kaksi teinitytärtään ja äiti kahden teinipoikansa kanssa. Teinit eivät koko aikana puhuneet toisilleen sanaakaan, siis sisarusparit toiselle sisarusparille, istuivatkin niin kaukana toisistaan kuin mahdollista. Iskä veti useamman oluen koneeseen nousua odotellessa, äiti roikkui viinilasin kanssa kännykällä. Säälitti ne lapset, vaikutti siltä että varsinainen riemuloma oli tulossa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä samaan aikaan kentällä. Tapahtuman kuvaus täsmää. Ajattelin soittaa turvahenkilöstölle oudusti käyttäytyvästä' kyttääjästä. Joka kyyläsi uusioperhettä.

Vierailija
2/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurasin ydinperhettä ainakin vartin, kaikilla oli ylipainoa ja rumat vaatteet!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ehkä samaan aikaan kentällä. Tapahtuman kuvaus täsmää. Ajattelin soittaa turvahenkilöstölle oudusti käyttäytyvästä' kyttääjästä. Joka kyyläsi uusioperhettä.

Olit niin kännissä, että et sä mitään huomannut.

Vierailija
4/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko niillä selässä, että "olen uusperheestä"?

Vierailija
5/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uusperhe-elämä mitään perhe-elämää ole. Jos on kerta erottu niin se on sitten siinä, sen oman jalkovälin voi unohtaa ja keskittyä lapsiinsa.

Vierailija
6/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä seurasin ydinperhettä, jossa vanhempia "harmitti" kun lapset oli laitettu erilleen heistä. Perhe oli siis saanut 2+2 paikkaa. Mitä teki nämä vanhemmat? Istuivat vierekkäin pusuttelemassa ja lapset jossain rivien päässä muiden riesana.

Vierailija
7/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiko niillä selässä, että "olen uusperheestä"?

Ei tarvinnut lukea, kun ihan silmillä näki, että ne lapset eivät mitenkään voineet olla sisaruksia, kaksi keskenään suunnilleen samanikäistä sisarusparia parin vuoden ikäerolla.

Vierailija
8/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vastakkainen sana uusperhe sanalle, vanhaperhe? Videolla joku sanoi pienimittainen kun yritti sanoa "pienen mittasuhteen".

Vierailija
9/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vastakkainen sana uusperhe sanalle, vanhaperhe? Videolla joku sanoi pienimittainen kun yritti sanoa "pienen mittasuhteen".

Uusperheen vastakohta on ydinperhe. Omituista, että oletettavasti suomea äidinkielenään puhuva ei tuota tietäisi.

Vierailija
10/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiinkohan me kaikki samalla kentällä? Minäkin näin oudosti käyttäytyvän matkustajan, joka kyttäsi toista matkustajaa joka kyttäsi jotain perhettä.

Vierailija
11/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meidänkään teinit paljon toisilleen nykyisin puhu vaikka ihan ydinperhe kyseessä. Mikä siinä on niin ihmeellistä? Ne on teinejä.

Vierailija
12/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurissani ydinperheessä ei myöskään puhuta. Sen sijasta siellä huudetaan melkein joka päivä ja paiskotaan ovia. Olen soitellut sossuunkin monta kertaa, mutta ei näy loppua sille touhulle.

Vierailija
13/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin varmaan samaan aikaan.Näin kun joku kyttäs jtn tyyppiä joka kyttäs itse toista tyyppiä, joka taas kyttäs jtn perhettä.Mä vaan kyttäsin ympärilleni ettei kukaan vaan kytänny mua.

Vierailija
14/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oltaishan me Reiskan kaa mieluummin otettu panoloma Pattayalle ilman mukuloita mutta kun exät pakotti ottaan teinit mukaan eikä saatu nyt yhtään lapsi_vapaata_. Yhyy. T. Kyseinen äiti

Vierailija
15/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuhun nyt ottamatta kantaa niin pari kaljaa tai lasi viiniä kentällä ei kerro perheen lomasta mitään, eikä asia sinulle kuulu, elleivät käyttäydy muita häiritsevästi. Itsekin otan kentällä juoman, kun lentäminen jännittää, vaikka muuten en paljon alkoholia käytä.

Vierailija
16/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssani samaa lentoa odotti kahden aikuisen ja kolmen alle 10-vuotiaan ryhmä. Kaikki tuijotti puhelimiaan paitsi nuorin tablettia. 45 minuutin aikana ryhmäläisten hiljaisuuden rikkoi ainoastaan nuorimman "iskä kato", johon isä vastasi katsomatta "oho".

Vierailija
17/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin weetee pariskuntaa, niillä oli tuulipuvut päällä.

Vierailija
18/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuhun nyt ottamatta kantaa niin pari kaljaa tai lasi viiniä kentällä ei kerro perheen lomasta mitään, eikä asia sinulle kuulu, elleivät käyttäydy muita häiritsevästi. Itsekin otan kentällä juoman, kun lentäminen jännittää, vaikka muuten en paljon alkoholia käytä.

Viinilasi ei ollut jutun juju, tosin kyllä ihmettelin, miksi isä veti useamman kuin sen yhden. Lasten kanssa matkustaessa ei tosin aikuisten tarvitsisi heti loman alkajaisiksi ottaa edes sitä yhtä.

T. Ap

Vierailija
19/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanssani samaa lentoa odotti kahden aikuisen ja kolmen alle 10-vuotiaan ryhmä. Kaikki tuijotti puhelimiaan paitsi nuorin tablettia. 45 minuutin aikana ryhmäläisten hiljaisuuden rikkoi ainoastaan nuorimman "iskä kato", johon isä vastasi katsomatta "oho".

Tabletit oli varmaan tyrkätty lapsille rauhoittamaan, etteivät häiritsisi muita. Suomalaiset ovat aivan sekopäisen lapsivihamielisiä varsinkin lentokoneissa.

Vierailija
20/23 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinilasi ei ollut jutun juju, tosin kyllä ihmettelin, miksi isä veti useamman kuin sen yhden. Lasten kanssa matkustaessa ei tosin aikuisten tarvitsisi heti loman alkajaisiksi ottaa edes sitä yhtä.

T. Ap

No eipä tässä elämässä TARVITSE tehdä muuta kuin maksaa verot ja kuolla. Muita asioita tehdään ihan omasta halusta. Kuten juodaan olutta tai kytätään tuntemattomia naama norsunelimellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän