Kuinka yleistä on fisting?
Uteliaisuudesta kysyn että oletteko harrastaneet fistingiä? Kuinka onnistuu ja miltä tuntuu?
Itse haluaisin kokeilla vaimooni mutta vaimo stoppaa siinä kohtaa kun neljä sormea on sisällä.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuudesta kysyn että oletteko harrastaneet fistingiä? Kuinka onnistuu ja miltä tuntuu?
Itse haluaisin kokeilla vaimooni mutta vaimo stoppaa siinä kohtaa kun neljä sormea on sisällä.
Meillä on aivan sama juttu. Viimeistään siinä vaiheessa tulee siihenkin hommaan stoppi. Vaikka tuntee, että pillu olisi vastaanottavainen eikä vaimolla satu vielä ollenkaan mutta silti kun hän on päättänyt ettei se sovi niin silloin se ei sovi. Eikä asiaa voi tietysti kokeilla, saattaa vielä tuntua liian hyvälle ja taas joutuu muuttamaan omaa ainoaa oikeaa mielipidettä.
Ja aivan takuulla mahtuisi käsi sisään kun on muutenkin niin löysän tuntuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin kokeilla vaimooni mutta vaimo stoppaa siinä kohtaa kun neljä sormea on sisällä.Meillä on aivan sama juttu. Viimeistään siinä vaiheessa tulee siihenkin hommaan stoppi. Vaikka tuntee, että pillu olisi vastaanottavainen eikä vaimolla satu vielä ollenkaan mutta silti kun hän on päättänyt ettei se sovi niin silloin se ei sovi. Eikä asiaa voi tietysti kokeilla, saattaa vielä tuntua liian hyvälle ja taas joutuu muuttamaan omaa ainoaa oikeaa mielipidettä.
Ja aivan takuulla mahtuisi käsi sisään kun on muutenkin niin löysän tuntuinen.
Niin, sinähän sen tiedät vaimoasi paremmin, että miltä hänestä tuntuu.
Jos minulle mies valittaisi tuollaiseen kakaramaiseen tyyliin, niin se olisi heippa.
Meillä on fistausta kerran viikossa ja tuntuu hyvältä
Yleistä löysäpillujen kanssa. Tiukkaan ei vaan uppoa.
Sillointällöin kokeillaan. Ehkä noin kerran kahdessa kuukaudessa.
Me harrastellaan fistausta silloin tällöin,ehkä kerran kuukaudessa-kahdessa,lähinnä siksi niin harvoin,että itse naisena tunnen venytyksen niin äärimmäiseksi että pelkään löystyväni jos tiuhaan harrastelisi. :D nyrkki p*lluun, tappi pyllyyn, vibra klitalle ja mies vielä itse hoitelemaan itseään vapaalla kädellä-taivas rajana orgasmin voimakkuudessa. N39,avioliitossa 22v.
Käytääkö kukaan sitä muurikan silavarypsiöljythnaa liukasteena? Siinä ei ole silikonia, ei lelut tuhoudu.
Melko usein tulee soviteltua kaikkia viittä sormea puolison pilluun. Rystysiin asti menee ja siinä vaiheessa puoliso yleensä laukeaa isosti. Pidemmälle ei 11-koon käsi mene, mutta tuntuma on että kun vähän pidempään saisi lämmitellä, se kyllä uppoaisi kokonaan. Joskus sovittelen kättä myös hänen pyllyynsä, sinne menee myös viisi sormea rystysiin asti. Koko homma alkoi pyllystä, kun puoliso raskaana ollessaan alkoi kiihottua valtavasti pyllyn venytyksestä. Minua kiihottaa valtavasti se kun puoliso nauttii sekä tietty näky kun lähes koko käsi on hänen sisällään.
Löytyykö muita fistauksen ystäviä?
Olisi upea kokeilla tuota, mutta vaimo ei ollenkaan lämpeä ajatukselle.
Varmaan hienoa tuottaa jollekin naiselle tuollainen maksimaalinen nautinto, kuin edellä kuvailtiin.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö muita fistauksen ystäviä?
Noup. Kaikki on jo tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Käytääkö kukaan sitä muurikan silavarypsiöljythnaa liukasteena? Siinä ei ole silikonia, ei lelut tuhoudu.
Itse olen käyttänyt sitä tuubirasvaa homostellessa ja silloin kun Jarno on halunnut venyttää minun peräaukkoa "happea haukkovaksi".
Vaimoni sanoi, että saan työntää käden hänen värkkiinsä vasta sen jälkeen, kun on saanut työntää kätensä minun perseeseen. Nyt olen aloittanut venytyksen ja peruna sinne jo sopii. Onneksi vaimolla on pieni käsi, koko 7.
Vierailija avaruudesta kirjoitti:
Vaimoni sanoi, että saan työntää käden hänen värkkiinsä vasta sen jälkeen, kun on saanut työntää kätensä minun perseeseen. Nyt olen aloittanut venytyksen ja peruna sinne jo sopii. Onneksi vaimolla on pieni käsi, koko 7.
Saas nähdä suostuuko oikeasti työntämään käden sisääsi vai jänistääkö :)
Fistaus vaginaan on tuttua puuhaa, meilläkään ei ole alkuinnostuksen jälkeen sitä tehty mutta ihan mukavaa oli kyllä. Kyllä koko käsi upposi (koko 9).
Se ei ole kovinkaan harvinaista, luulisin.