Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen. Mitä et saa suhteessasi, mutta haluaisit?

Vierailija
28.06.2023 |

Millaisia seksiin liittyviä haaveita teillä on naiset?

Sellaisia, jotka lähes houkuttaisivat pettämään. Onko niin himottavia asioita?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estotonta seksiä, spontaania seksiä ja ennen kaikkea spontaania suuseksiä. Aikaisemmassa suhteeessa en saanut, mutta nyt saan ihanan usein. Olen lähes aina halukas, ja esim. aamulla kun lataan kahvinkeitintä, mies tulee taakseni polvilleen, nostaa pyjamani helmaa, ja nuolee takaapäin. Aikaisemmin se oli vain minä joka yllätti ottamalla spontaanisti suihin vaikka juuri aamiaispöydässä.

Vierailija
22/33 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista isompaa siitintä, että tuntisin kun mies saa orgasmin ja alkaa pumppaamaan siemeniä sisääni. Sellainen kalu että tunnen olevani täynnä.

Vierailija
24/33 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen ton pienestäkin kullista.

Vierailija
25/33 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää suuseksiä saavana osapuolena. Itse panostan suikkareihin miehelle muta itse saan vastahakoista ja huonoa nuolemista. :(

N51

Itse en ymmärrä tuota, mikään ei ole niin ihanaa kuin suudella ja nuolla naisen jalkoväliä ja kuunnella kun toinen nauttii reisin puristuessa ympärilläni :P

Vierailija
26/33 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää vaatia, ei vain unelmoida mielessään.

Vierailija
27/33 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Vaimoni on vaatinut jo seurusteluajoista lähtien omat nautintonsa.  Varmaan siksikin viehätyin hänestä, että halusi ottaa oman nautintonsa käyttämällä minua hyväkseen. Tarpeeksi haastetta, mielenkiintoa ja halukasta pillua.  Orgasmia saavaan ja ottavaan pilluun laukeaminen ollut aivan taivaallista, eikä  sitä ole mikään nautinto maailmassa voittanut. 

Vierailija
28/33 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokeilla toisen naisen kanssa (nuolla, ja olla naisen nuoltavana), mieluiten kahdestaan, mutta kävisi myös kolmen kimpassa yhdessä mieheni kanssa. Valitettavasti mies "ei halua sellaista perverssiä touhua". 

Vierailija
29/33 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kokeilla toisen naisen kanssa (nuolla, ja olla naisen nuoltavana), mieluiten kahdestaan, mutta kävisi myös kolmen kimpassa yhdessä mieheni kanssa. Valitettavasti mies "ei halua sellaista perverssiä touhua". 

Harmin paikka. Minun kasvoille saisit kyllä istua hajareisin :P

Vierailija
30/33 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun aletaan vaatimaan eikä vain esitetä omia toiveita mennään minusta melkoinen metsään, koskee molempia sukupuolia.

Vierailija
31/33 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-seksiä

-romantiikkaa

-tasaveroista vastuunkantoa kotitöistä

-tasaveroista taloudellista vastuunkantoa

Elätät siis kotitöistä lusmuilevaa tunnekylmää miestä, joka ei halua seksiä kanssasi. Otan osaa. Ai niin, miksi?

Vierailija
32/33 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yx ja sama tyyppi aloittanut ja kirjoittanut lähes kaikki kommentit tässä ketjussa. Huomasitteko?

Eikö muuta tekemistä elämässä ole. Taitaa olla yksinäinen, ehkä pervokin.

Vierailija
33/33 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmin paikka. Minun kasvoille saisit kyllä istua hajareisin :P

Oletko siis nainen 🤔