Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen. Mitä et saa suhteessasi, mutta haluaisit?

Vierailija
28.06.2023 |

Millaisia seksiin liittyviä haaveita teillä on naiset?

Sellaisia, jotka lähes houkuttaisivat pettämään. Onko niin himottavia asioita?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa hyvää seksiä. En saa edes riittävästi seksiä. Ei voi edes seksielämästä puhua.

Vierailija
2/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että mies alistaisi minua seksissä. En ole uskaltanut puhua, koska hän on sanonut että ei ymmärrä esim naisten hiuksista repimistä. Enkä edes tiedä kuinka pitkälle haluaisin viedä asioita käytännössä. Ajatuksen tasolla ne kiihottavat ja minulla on muutamia BDSM-henkisiä leluja joita en ole kehdannut esitellä miehelle, leikin niillä yksikseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi. Mutta kyllä haluaisin vähän piiskaa kokeilla. Mieheni ei kuitenkaan ole dominoivaa tyyppiä. Enkä halua, että hän tekee vastentahtoisesti mitään.

Vierailija
4/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla miehelle dominoiva, femdom menoa mutta jotenkin hellällä tavalla enkä äärimmäisellä. Ja joitain muitakin fantasioita löytyy mitä en tässä erittele.

Vierailija
5/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin enemmän seksiä. Paljonkin enemmän. Nyt mennään 1 kerta/kk tahtia keskimäärin. Lisäksi miehen puolelta dominoivaa seksiä. Sitomista Haluaisin kokeilla.

Vierailija
6/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nuolla ja sormettaa miehen peppua. Ja samaa hoitoa myös itselle.

Miestä peppuleikit ei innosta. Pitää homoseksuaalien touhuina.

Vierailija
7/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada edes silloin tällöin orgasmin yhdynnässä. Kevyt alistaminen, sitomisleikit ja muuta vastaavaa kiinnostaisi myös kokeilla. Ei silti houkuttele pettämään.

Vierailija
8/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miehen johon voi luottaa, sängyssäkin. Siihen ei exä pystynyt, olemaan luotettava. Teki sängyssä yhtäkkiä sairaita temppuja, joista ei oltu sovittu mitään ja joihin en olisi suostunut.

Vierailija
9/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä yhtään sitä, että joutuisin olemaan alisteisessa asemassa. Sängyssä määrään minä. Eli sellaisen miehen haluaisin, joka tekee niin kuin minä sanon.

Vierailija
10/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että mies alistaisi minua seksissä. En ole uskaltanut puhua, koska hän on sanonut että ei ymmärrä esim naisten hiuksista repimistä. Enkä edes tiedä kuinka pitkälle haluaisin viedä asioita käytännössä. Ajatuksen tasolla ne kiihottavat ja minulla on muutamia BDSM-henkisiä leluja joita en ole kehdannut esitellä miehelle, leikin niillä yksikseni.

Minä haluaisin juuri tuollaisen miehen, joka ei suostu olemaan sängyssä väkivaltainen.

Vierailija
11/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin saada edes silloin tällöin orgasmin yhdynnässä. Kevyt alistaminen, sitomisleikit ja muuta vastaavaa kiinnostaisi myös kokeilla. Ei silti houkuttele pettämään.

Miksi yhdynnässä? Saatko siis muutoin?

Vierailija
12/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää suuseksiä saavana osapuolena. Itse panostan suikkareihin miehelle muta itse saan vastahakoista ja huonoa nuolemista. :(

N51

Vierailija
13/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yhdynnässä? Saatko siis muutoin?

Onko sillä väliä? Tuota kuitenkin haluaisin.

14/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ois kiva.

Vierailija
15/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-seksiä

-romantiikkaa

-tasaveroista vastuunkantoa kotitöistä

-tasaveroista taloudellista vastuunkantoa

Vierailija
16/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa puhumaan!

Vierailija
17/33 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miehen nuolevan ja koskettelevan peppureikääni.

Ei ole ikinä koskenut sinne, vaikka olen ilmaissut haluni. Itse saan kosketella masturboidessani, mutta ei se ole sama asia.

Vierailija
18/33 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuntuu tykkäävän hiukan alistavista jutuista. Onko kyse siitä, ettei mies saa nykyisin olla niin päällekäyvä, kuin ennen.

Vierailija
19/33 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höh :( Todella harmillista jos miehesi ei ymmärrä ns. hyvän päälle eli kun Nainen itse sitä haluaa, alistua miehen tarpeiden tyydyttäjäksi seksissä, vaikka hieman ronskimmin mutta yhdessä sovituin ehdoin ja säännöin niin siinä ei ole yhtään mitään pahaa vaan päinvastoin :)

Vierailija
20/33 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai oikein hyvin takaaPäin!