Madde on vanhentunut silmissä
Liikaa aurinkoa ja ilmeisen vähän aurinkorasvaa. Näyttää paljon kulahtaneemmalle kuin isosiskonsa.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Minun ruotsinserkku joka asui aikoinaan Tukholman keskustassa Östermalmilla, on Madden ikäinen, kertoi muinoin että miten Madde tuli usein talvellakin kadulla vastaan todella punoittavan ja kuivettuneen ruskettuneena, eli ilmeisesti kun ei matkustellut ulkomailla niin makasi solariumissa.
Muistaisin maininneen että röökasi myös nurkilla.
Ei tarvitse kuin katsoa kuninkaan siskoa prinsessa Birgittaa joka rusketuskoukussa ja tainnut rööki maistua, alkaa valitettavasti muistuttaa tätä tätiään.
Ruotsinserkku kertoi miten Victorian olemus aina ollut nuorekkaampi kuin siskonsa, ja kaunis lumikkimainen kontrasti ihon ja hiusten värin suhteen. Skandinaavinen heleän nuorekas iho yhdistettynä äitinsä saksalais-brasilialaiseen paksuun hiuslaatuun. :)
Että olet oikein ruotsinserkulta kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victoria on kaunistunut teini-iästään ja säteilee. Hänellä oli syömishäiriötä ennen eikä varmaan enää laihduttele liikaa joten iho ei kärsi.
Madde oli silmiinpistävän kaunis teininä, mutta sittemmin muuttunut taviksempaan suuntaan vuosi vuodelta. Ei varmaan enää kadulla erottaisi.
Minun mielestäni molemmat ovat kaunistuneet. Madeleine oli teininä aika pyöreäkasvoinen, nykyään hänellä posket ovat nousseet todella kauniisti esille. Ja hänen tummansiniset silmänsä ovat todella kauniit. Nykyään myös hiusten väri on pukevampi kuin nuoruuden keltainen vaalennettu.
Joo Madde oli sellainen pissistyylinen, vaalennettu. Hengaili vielä epäilyttävän oloisten nuorten miesten kanssa. Paitsi sitten se jota oikeasti rakasti, petti sitä jonkun Madden kaverin kanssa, eikö se niin mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ruotsinserkku joka asui aikoinaan Tukholman keskustassa Östermalmilla, on Madden ikäinen, kertoi muinoin että miten Madde tuli usein talvellakin kadulla vastaan todella punoittavan ja kuivettuneen ruskettuneena, eli ilmeisesti kun ei matkustellut ulkomailla niin makasi solariumissa.
Ei tarvitse kuin katsoa kuninkaan siskoa prinsessa Birgittaa joka rusketuskoukussa ja tainnut rööki maistua, alkaa valitettavasti muistuttaa tätä tätiään.
Ruotsinserkku kertoi miten Victorian olemus aina ollut nuorekkaampi kuin siskonsa, ja kaunis lumikkimainen kontrasti ihon ja hiusten värin suhteen. Skandinaavinen heleän nuorekas iho yhdistettynä äitinsä saksalais-brasilialaiseen paksuun hiuslaatuun. :)
Onko mamma kateellinen jonkun ruotsin serkusta ja siitä että tämä nähnyt livenä Maddea? :D :D :D
Minun silmissäni hän on onnellisen ja upean oloinen. Vanhentunut saman verran kuin minäkin.
Siis mitä kuvaa te katsotte missä olisi selvästi vanhentuneen näköinen? Itse en sellaista löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, ja Madde vietti myös paljon aikaa Östermalmin suosikkikahvilassaan nimeltä Crème.
madde on myös innokas röökaaja, kuten miehensäkin. Sekin auttanee asiaan.
Nykyajan still-kuviin ei ole enää luottamista. Niitä voidaan muokkailla mielin määrin suuntaan tai toiseen. Live videotaltiointi kertoo totuuden, jos sellaista on jossain näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
madde on myös innokas röökaaja, kuten miehensäkin. Sekin auttanee asiaan.
Yök
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Ruotsin kuningasperhettä, mutta skandinaavista perimää on vaikea yhdistää Victoriaan. Äiti saksalaisbrasilialainen ja isän puolelta suku polveutuu vahvasti keski-euroopppaan. Mistä se skandinaavisuus tulee kun kaikki perimä muualta?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla brasilialaista hiuslaatua ollakseen paksut hiukset, ei tarvitse väittää että Victorian hiukset olisivat juuri äidiltä perityt. Minunkin hiuksiani paksuutta (paksu ja karhea, ei ohut ja liukas) ovat kehuneet muutamat kampaajat plus useat tutut ja ihan supisuomalainen olen. :D
Ainoa iso vaikuttava ero heillä on tupakointi, tässä kohtaa janaa se alkaa näkymään,
Entinen bileprinsessa. Kilometrit alkaa näkyä.
Hurjan kaunishan Madde on. Pitkät upeat hiukset, hoikka, mitäpä ne rutut haittaa. Kaikilla yli 45-vuotiailla niitä alkaa olla.
En tunne ketään, joka näyttäisi tuolta omassa ikäluokassani.
Vielä 2023 keskitytään naisten kohdalla näin paljon vain ulkonäköön? Madde on vanhentunut silmissä koska hän on vanhentunut. Ikääntyminen on etuoikeus ja kauneutta löytyy kaikista paljon kun heittää arvostelurillit roskiin. Kaikki naiset on kauniita, joka iässä <3
Sarah (Yorkin herttuatar) on niin rypistynyt kasvoistaan että mitähän käyttää? Hän näyttää todella pahalta.
Madden täti ja kuninkaan sisar, Prinsessa Birgitta, joka ei ole aurinkosuojista välittänyt. Iho ei ole sieltä kauneimmasta päästä. Se on geeneissä.
Princess Birgitta of Sweden
Vierailija kirjoitti:
Madden täti ja kuninkaan sisar, Prinsessa Birgitta, joka ei ole aurinkosuojista välittänyt. Iho ei ole sieltä kauneimmasta päästä. Se on geeneissä.
Princess Birgitta of Sweden
Prinsessa Birgitta on 86-vuotias. Uskaltanut elää sitä elämää mitä on halunnut. Paistatellut Espanjan auringossa, polttanut tupakkaa, iloinnut elämästä sen mukavine puolineen. Ja jaksaa vielä 86-vuotiaana. Kuinka moni muu on jaksanut tuolla elämäntyylillä, jota niin kovasti moititaan?
Minun mielestäni molemmat ovat kaunistuneet. Madeleine oli teininä aika pyöreäkasvoinen, nykyään hänellä posket ovat nousseet todella kauniisti esille. Ja hänen tummansiniset silmänsä ovat todella kauniit. Nykyään myös hiusten väri on pukevampi kuin nuoruuden keltainen vaalennettu.