Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vinkit kehiin!!! Lasten kummeille pienet lahjat 5-10 eur.

Vierailija
10.12.2006 |

Enkä nyt kaipaa saarnaa siitä, miksi kummeille pitää ostaa yhtään mitään.

Vaan kivoja ideoita... tyttö vajaa 4 vee ei suostunutkaan tekemään kanssani pöytäliinoja joten turvaudun kauppojen antimiin...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina tekstiilivärillä lapsen käden kuvat pyyhkeeseen. Siis tälläistä paksua maalin tyyppistä tekstiiliväriä.

Halvat ja hauskat lahjat! Ja taatusti 4v tyttö haluaa painaa ne kädenjäljet!

Vierailija
2/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoivat tarjouksessa alle kolme euroa kipale. Eivätkä kumminkaan ole mitään ihan rihkamaa. Ajattelin ostaa muutamia ja kääriä kivasti sellofaaniin, ovat käteviä antaa semmoisille yllätysvieraille, jotka piipahtavat kukkapuskan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo tuikutkin ovat hyvä vinkki, yksillä kummeillä kun on tuota kultakeramiikkaa jo ennestääkin.

Vierailija
4/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pakkaukset taitavat olla halvempia kun yksittäin ostetut ja nehän voi purkaa ja pakata itse kivasti uudelleen.

Vierailija
5/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mitään pirkan pussiteetä vaan jotain vähän erikoisempaa ;)

Vierailija
6/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-viinipullo

-jalkasuolaa tai suihkugeeliä

-antiikkikynttilöitä & servetit kauniissa paketissa

Vierailija
7/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tuokin summa kummilasten lahjaan...

Ok. Jos välttämättä haluat lahjan kummille antaa niin Puttipajan (tms) ihanan paksun tuoksukynttilän saa n. 7 eurolla- esim. Prismasta! Ilahtuisin, jo kummina sellaisen saisin! Vaniljan ms tuoksuisen...:)

Vierailija
8/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun ei itsellä ole ideoita, kannattaa pelata varman päälle ja antaa jotain sellaista, mikä ei ole ikuista. Jos nimittäin ei itse keksi, millainen lahja saajaa ilahduttaisi, ei luultavasti tunne tätä kovin hyvin. Silloin ei ole kovin hyvä ajatus antaa koriste-esineitä, koska makuja on monia. Itse esim. en pidä minkäänlaisista koriste-esineistä, ja ilahtuisin huomattavasti enemmän viinipullollisesta, pähkinöistä tai kynttilästä, sellaisesta maltillisen klassisesta.

Kympillä saa jo minkä hyvänsä noista. Jos kummit asuvat taajamassa, leffaliput voisivat ilahduttaa. Ja jo mainitut tee, suklaa, mantelit yms. ovat aivan passeleita edullisia muistamisia.

Vierailija
9/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kultakeramiikka ja marmorikynttilät ovat ehkä mauttominta, mitä mä tiedän. Tosin ajatushan se on tärkein. Olisin toki otettu noistakin.

Meillä annetaan pääasiassa kummeille jotain kivaa syötävää tai juotavaa, joiden kylkiäisinä on jokin lapsen askartelu tms. Aiempina vuosina on annettu viiniä, herkkukori, tyynyliinoja, kummien suosikki konvehteja ym.

Vierailija
10/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös joku pähkinä lajitelmä vois olla kiva.

Leffalipun saa kympillä. Ite kävin suomalaisessa kirjakaupassa ja siellä oli hurjia aleja, sain vaikka mitä 5eurolla, esim kirja/vihkoi/värejä jne jne jne.

Joku käsintehty kynttiläkin vois olla mieluisampi ku kaupan havi!

Vierailija
11/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on absolutisti, vaikka hieno glögipullo ja jotain syötävää sen knssa?

Vierailija
12/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, voin kertoa, että osa kummeista on sisaruksiani jotka todellakin tunnen.

Halusin vain kartoittaa, mitä noin pienillä summilla voisi saada kaupan hyllyltä.

Joukossa on hyviä ideoita, ehkä haen nipsut joissa lukee " KÄSILLE" ja teen tyttöjen kanssa niihin käsipyyhkeet.

Vierailija
13/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori nyt vaan, onneksi meille (kummeina) ei ole niitä tullut. Minä tosin ole suvusta se " askartelija"

Vierailija
14/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lisää tuokin summa kummilasten lahjaan...

Ok. Jos välttämättä haluat lahjan kummille antaa...

Tuon viestin kirjoittajalta (en nyt muista nroa) kysyisin, että mitä tuolla tarkoitat? Mitä pahaa siinä, jos kummiraasuakin joskus muistettaisiin.

Mua kummina ärsyttää suunnattomasti näin joulunalla tämä älytön lahjavouhotus, kummilasten lahjalistat pitkiä kuin nälkävuosi ja pyytävät ihan mahdottomia. Tai siis lapsen vanhemmat ne listat meille antoivat, lapset ovat sen ikäisiä että uskovat vielä pukkiin. Eli en tässä lapsia syyllistäkään vaan aikuisia. Mikään ei tunnu riittävän. Itse ilahtuisin jouluna ihan kummilasten askartelemista jutuista, kummilapsen valokuvasta (ihan itse otettu kelpaa, ei tarvi olla studiokuva) vaikka kivoissa kehyksissä, itse leivotuista ja koristelluista pipareista. Mutta jos kummia ei mitenkään muisteta, tuntee olevansa joku lahja/raha-automaatti. + sitten, että jotkut vanhemmat valitettavasti odottavat, että koko sisarussarjalle lahjoja ropisee, ei pelkästään kummilapsellemme. No tuota toivetta en toteuta, kuin veljen perheessä.

Vielä se, että jouluna lapset yleensä hukkuu lahjaröykkiöön, eihän siinä mielenkiinto kestä yhden lahjan parissa pitkään ja tapaninpäivään mennessä osa jo rikki tai unohdettu. Isovanhemmille olen erityisesti yrittänyt korostaa, että ei se määrä vaan se LAATU, saas nähdä tänä vuonna. Mun mielestä syntymäpäiväksi kivempi ostaa jotain spesiaalimpaa lahjaa.

Vasta jossain kyseltiin n. 10-vuotiaitten lasten joulunodotusta ja lähes kaikki (suuri otos) vastasivat, että tärkeintä on lahjat, lahjat, lahjat, tietty lahjat. Jonku harvan toivomuksena oli lumi ja että saa valvoa ja pelata lautapelejä myöhään.

Ehkä olen jo vanha kääkkä ja varmasti lapsena olin ihan samanlainen lahjamaanikko, mutta siis kiitos kun sain purkautua ja myönnetään se tietty aika kuukaudesta lähestyy ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi