Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän epäilyttävät yöpymiset kaverinsa luona mietityttää

Vierailija
12.05.2023 |

Tyttöystäväni on 23 ja minä 26, molemmat opiskelijoita. Tyttöystäväni käy aktiivisesti opiskelijatapahtumissa, suunnilleen joka viikko. Ja lähestulkoon joka kerta menee kaverinsa luokse yöksi jatkoilta, eikä tule meidän yhteiseen kämppäämme nukkumaan. Pitäisiköhän tässä huolestua? Itse en niin välitä käydä bileissä

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱😴

Vierailija
2/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö missä tuo kaveri asuu? Voithan joskus yllättää ja laittaa aamulla viestiä että tuutko avaamaan, tuon aamupalaa, yllätys. Ja odotella sen väitetyn kaverin ovella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti asiassa ei ole mitään hämärää. Varsinkin naiselle on turvallisempaa mennä kaverin kanssa kaverille yöksi kuin haahuilla yöllä kännissä kotiin yksin.

Se on sitten eri asia kuinka kauan bilettäminen tulee olemaan tyttöystävällesi tärkeää, toisilla se ei lopu vaikka ikää tulee lisää. 23 vuotias on kuitenkin tosi nuori vielä ja mielestäni silloin onkin se aika kun kannattaa elää vähän vapaammin. Kotona ehtii kyllä kyyhöttää sitten nelikymppisenäkin.

Vierailija
4/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole selvää että tyttösi saa parrua sosiaaliselta alfalta joka bileillan päätteeksi.

No tällaista asiaa en kyllä hyväksy. Rikkoo parisuhteemme yhteisiä sääntöjä

Ap

onko ne jotain patriarkaatin sääntöjä?

kyllä nykynaisella on oikeus panna kaikkia haluamiaan miehiä.

t.feministi

Mun mielestä normaaliin parisuhteeseen kuuluu olla lojaali kumppaniaan kohtaan. Avoimet suhteet on sit erikseen.

Ap

Vierailija
5/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö missä tuo kaveri asuu? Voithan joskus yllättää ja laittaa aamulla viestiä että tuutko avaamaan, tuon aamupalaa, yllätys. Ja odotella sen väitetyn kaverin ovella.

Ei ole mitään hajua, että missä asuu. Ehkä pitäisi kysyä

Ap

Vierailija
6/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on bisse ja vehtaa naisen kanssa ja oikeuttaa sen itselleen niin, että kun haluaa myös sitä toista sukupuolta seksuaalisesti, mutta ei kuitenkaan mitään vakavaa juttua harrasta, niin ei ole hänestä kunnollista pettämistä.

Vierailija
7/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole selvää että tyttösi saa parrua sosiaaliselta alfalta joka bileillan päätteeksi.

Ap

Mikset hyväksy? Ei se kulu soutamalla.

Vierailija
8/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole yhteistä tulevaisuutta, tyttöystäväsi ei ole vielä valmis parisuhteeseen. Jos siedät tuon lumpustamisen, ei siinä sitten mitään, mutta jos itselläsi on toisenlaiset toiveet esim. perheen laittaminen niin kannattaa erota vielä kun lapsia ei ole.

Vierailija
9/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on bisse ja vehtaa naisen kanssa ja oikeuttaa sen itselleen niin, että kun haluaa myös sitä toista sukupuolta seksuaalisesti, mutta ei kuitenkaan mitään vakavaa juttua harrasta, niin ei ole hänestä kunnollista pettämistä.

Mä oon jo vuosia yllyttäny muijaani muiden muijien kimppuun kamera mukanaan mut sillä on kuulemma moraali kompassi omasta takaa, miten tartutan siihen fenimismin?

Vierailija
10/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko kaveri keskustassa ja te jossain etäämpänä lähiössä? Itse jäin opiskeluaikoina usein bileistä kavereiden luo kun asuin 4 km keskustasta ja ei tietenkään ollut rahaa taksiin eikä yöbussit kulkeneet.

Vierailija
11/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan helpompi mennä kaverille kuin maksaa yksin taksi tai kulkea yöaikaan yksin bussille yms kaupungilla. Ei tarkoita välttämättä mitään suhdetta. Hyvä jos tunnet tytön ystävän niin tiedät minne menee.

Vierailija
12/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan helpompi mennä kaverille kuin maksaa yksin taksi tai kulkea yöaikaan yksin bussille yms kaupungilla. Ei tarkoita välttämättä mitään suhdetta. Hyvä jos tunnet tytön ystävän niin tiedät minne menee.

Tuo on ns. paskapuhetta. Parempaa puolisoa etsii koko ajan.

Vierailija
13/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko jossain hornan tuutissa? Jos, ymmärrän, jos ette, en ymmärrä. Sillon kun vielä biletytti, parasta oli kotiintulo, mutta sit kun ei asuttu enää keskustassa, usein mentiin kaverille yöksi.

Vierailija
14/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde yhden kerran mukaan ja katso mikä meininki. Et sä siihen kuole että kerran käyt viihteellä vaikkei kiinnostakaan.

Vierailija
15/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

onko ne jotain patriarkaatin sääntöjä?

kyllä nykynaisella on oikeus panna kaikkia haluamiaan miehiä.

t.feministi

Mun mielestä normaaliin parisuhteeseen kuuluu olla lojaali kumppaniaan kohtaan. Avoimet suhteet on sit erikseen.

Ap

se oli viime vuosisadalla. tervetuloa voimaantuneelle 2020-luvulle

Vierailija
16/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde yhden kerran mukaan ja katso mikä meininki. Et sä siihen kuole että kerran käyt viihteellä vaikkei kiinnostakaan.

eipä sillä tyttöystävälläkään tule mukava baari-ilta, kun ei voi iskeä miehiä, kun oma mies on mukana pilaamassa illan

Vierailija
17/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö imee kaverin nisiä ja imee nännejä kui vaavi maitua. Sormettaa litisevää pimppiä ja kieli käy nuolemassa vähän paikkoja, klitan kanssa ilottelua. Hierovat pimppoja yhteen ja lopulta rakastelevat yhtä aikaa dildoilla toisiaan, nukahtavat sylitysten pusutellen.

Vierailija
18/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluan baari illan päätteeksi kunnolla aisaa, enkä mitään poikaystävän moraalisaarnaa alkoholin käytöstä ..

N21

Vierailija
19/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haluan baari illan päätteeksi kunnolla aisaa, enkä mitään poikaystävän moraalisaarnaa alkoholin käytöstä ..

N21

Oletkin perushuora, mitä kuuluu ja paljolla anaalit? :)

Vierailija
20/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on sen kaverinsa kanssa matontamppaustalkoot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan