4 täytettä pizzaan, mitkä valitsette?
Ite valitsen usein tonnikala, aurajuusto herkkusieni sekä ilmakuivattu kinkku tai jos ei sitä oo niin jauheliha
Kommentit (133)
Just nyt voisin ottaa aurinkokuivattu tomaatti, mozzarella, oliivi, paprika.
Kotonatehtynä: Paistettu jauheliha ei mikään spaghettikastike, tuore tomaatti, pekoni, sipuli
https://www.kotipizza.fi/menu/lihamestari
Tässä on viisi, mutta suosittelen. Aika kallis tosin.
Aina mielenkiintoista mistä ihmiset tykkää (oon siis itse pizzafani). Suurin osa tykkää näköjään jostain ihan muusta kuin mä - ei ikinä hometta tai ananasta mun pizzaan. Eikä kyllä salami/pepperoniakaan, tai jauhelihaa tai kebsua... Eikä oliiveja...🤔
Vierailija kirjoitti:
Aina mielenkiintoista mistä ihmiset tykkää (oon siis itse pizzafani). Suurin osa tykkää näköjään jostain ihan muusta kuin mä - ei ikinä hometta tai ananasta mun pizzaan. Eikä kyllä salami/pepperoniakaan, tai jauhelihaa tai kebsua... Eikä oliiveja...🤔
No kerro nyt mitä sun pizzaan tulee. Sitähän tässä kysyttiin, ei sitä, mitä siihen EI tule :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt mitä sun pizzaan tulee. Sitähän tässä kysyttiin, ei sitä, mitä siihen EI tule :D
Minuaki kiinnostaa mitä sun pizzaan tulee sitten ja joo eiköhää se jokaisen oma asia mitä pizzaansa laittaa !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis vastasinhan mä jo, esim parmankinkkua tai savulohta suosin.
Jos joskus kerran, pari vuodessa itse laitan niin se on joku kalkkuna- tuore herkkusieni- paprika tai parmankinkku- tuore mozzarella.
Ananas, feta, anjovis ja kananmuna.
Tofu, porkkana, ananas ja pekoni
Xtra pitsasuikale (tod. näk. lauantaimakkaraa), xtra pitsaraaste (60%palmuöljyä), euroshopper tonnikalaa (missä on niitä rustonpalasia ja suomuja mukana), kesäkurpitsa, rucola.
Anjovis, kapris, kirsikkatomaatti, rucola. Tomaattikastike ja juusto vakiona. Valkosipulia saa laittaa.
Hyi helvetti. Homejuustoa, herkkusieniä, kinkkua? Onko ihmiset tulleet hulluiksi?
ananas, tonnikala, oliivi, herkkusieni
Pepperoni, katkarapu, aurajuusto, jalopeno. Tämä on mun vakio "fantasia".
Tonnikala, keitetty kananmuna, aura-juusto ja paprika
Vierailija kirjoitti:
Xtra pitsasuikale (tod. näk. lauantaimakkaraa), xtra pitsaraaste (60%palmuöljyä), euroshopper tonnikalaa (missä on niitä rustonpalasia ja suomuja mukana), kesäkurpitsa, rucola.
Kuulostaa herkulliselta...
Oletan että juusto kuuluu ja sen päälle tonnikalaa, katkarapuja, simpukoita ja mustekalaa, nam!
Dillinger eli jauheliha, kinkku, salami ja sipuli.
Katkarapu, ananas, oliivi, mozzarella. Tänään söin sellaisen.