Mitkä kaksi harrastettasi tai tekemistäsi ovat jyrkässä ristiriidassa?
Tuli vaan mieleeni kun olen elämänkatsomukseltani kristitty mutta aika seksipositiivinen ja jopa bdsm. Saatan viettää laatuaikaa netissä ensin keskustelemassa uskonasioista ja sitten siirryn toiselle palstalle jossa keskustellaan käsiraudoissa ja piiskaamisesta.
Kommentit (37)
Politiikan seuraaminen ja nukkuminen vaaleissa.
Av-palstailu ja syvällisten keskustelujen käyminen.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppään ja tupakoin kuitenkin harrastan liikuntaa monta krt viikko ja olen timmissä kunnossa ulospäin.
Kuten lauri pihkala sanoi on parempi , että nuoriso ryyppää ja urheilee kuin vain ryyppää :)
Vierailija kirjoitti:
Meditaatio ja penkkiurheilu
Meditaatio ja vauvapalstailu
Olen syväekologisesti ajatteleva ja elävä nainen, mutta kuuntelen AC/DC:tä ja ZZ Toppia aamusta iltaan.
Käytän huumeita ja ryyppään, mutta työskentelen terveydenhoitajana.
Joku keksinyt tämän "olen vihreä mutta kulutan" jutun ja vielä muutamana variaationa. Totta kai me kaikki kulutamme. Suomen elintasolla erot vihreän ja persun hiilijalanjäljessä ei välttämättä ole niin valtavia, mutta kaikki on tarpeen
Vierailija kirjoitti:
Käytän huumeita ja ryyppään, mutta työskentelen terveydenhoitajana.
Toivottavasti jäät kiinni ja saat fudut!
Mulla on kaksi dosentuuria kahdelta eri alalta kahdesta eri yliopistosta ja korona-aikana aloin viettämään aikaani AV:lla keskustellen.
Inhoan lähi-itäläisiä, heidän tapojaan, maailmankatsomustaan, uskonto(j)aan ja ylipäätään kaikkea heissä. Harrastan itämaista tanssia.
Nuo eivät ole ristiriidassa. Kaikki ääriuskovat ryhmät ovat nylkyttäjiä. Mitä enemmän jonkin asian kieltää, sitä enemmän se kiinnostaa.
Loukkaantuminen eläimiin viittaavista synonyymeistä ihmisiin rinnastettaessa ja eläinrakkaus.
Rakastan luontoa ja eläimiä, mutta en ole kasvissyöjä enkä myöskään kannata vihreää puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen syväekologisesti ajatteleva ja elävä nainen, mutta kuuntelen AC/DC:tä ja ZZ Toppia aamusta iltaan.
En ymmärrä mikä tässä on ristiriitaista.
Olen uskovainen perheenisä, joka käy työmatkoilla ilotaloissa.
Anaaliseksi ja paskantaminen. No, ei tosin yhtäaikaa. Ja onhan useimmat kadutkin kaksisuuntaisia.
Vähän sama kuin aloittajalla. Olen tunnustava ja uskossa oleva kristitty. Sitten voin kuitenkin kirjoitella fanifiktiota (erotiikkaa) korkealla ikärajalla. Elämä on.