Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ghostaamista?

Vierailija
27.06.2023 |

Ollaan lapsuuden kaverit, joten pitkä ystävyys jo takana, mutta olen hämmästynyt ystäväni käytöksestä. Muutin toiselle paikkakunnalle ja viineksi nähty vajaa 2 vuotta sitten. Joskus kun kaveri kysyy kuulumisia, niin toki kerron kaikenlaista niin s-postilla kuin viestilläkin, mutta hän yleensä vaan vastaa ihan hyvää kuuluu. S-posteihin ei enää vastaa ollenkaan ja txt-viesteihin vain lyhyesti eli tyyliin hyvää kuuluu. Toisin sanoen en tiwdä yhtään mitä hänelle on vuoden aikana oikeasti kuulunut, kun aina vain kliseinen ihan hyvää kuuluu vaikka minä kertoilen omista kuulumisista aika paljon tarkemmin eikä niihinkään yleensä mitään kommentoi... yrittääköhän ns. Pikkuhiljaa ghostata? Ja en ole liian usein yhteyksissä, ehkä kerran kaksi kuukaudessa, joten ei ole ajasta kiinni. Tuntuu turhalta kertoilla omista asioistani kun ei kommentoi mitään... pitäisikö katkaista jo minum väliy kokonaan, lun niin yksipuolista keskustelua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se voi vaikuttaa, että joidenkin on vaikeaa kirjoittaa asioistaan, puhuvat mielummin kasvokkain. Itse taas mieluiten kirjoitan, ihan kaiken. Ja luen.

Vierailija
2/3 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa käytöstä, jos ei anna mitään itsestään. Ilmeisesti ei halua enää olla pahemmin tekemisissä, unohda hänet ja keskiry parempiin ystäviisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme