Sanotaan, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Miten aiot nyt vastata uuteen hallitusohjelmaan?
Kommentit (21)
Tarkoitatko, että minun pitäisi viedä hallituksen ministereiltä tuet, joita ilman he eivät pärjää?
Ei vaikuta elämääni mitenkään
Enkä ole metsä.
Ahdistun, saikutan ja vaadin pääsyä eläkkeelle.
Olen eläkkeellä, joten tämä ei suoranaisesti vaikuta minuun. Saattaa kuitenkin olla, että joudun majoittamaan kotiini työssäkäyvän ystäväni, jos hänellä ei asumistuen leikkausten jälkeen ole varaa asumiseen. Asiasta on jo alustavasti keskusteltu.
Miten tähän sitten voisi vastata, sitä en kyllä osaa sanoa.
Iloitse jo pummeihin saadaan liikettä
Jotenkin ihana kysymys. En kyllä tiedä vastausta.
Hurraan sille, kun loiset lupaa muuttaa pois.
Odotan ohjelman mukaisia päätöksiä. Hyvältä vaikuttaa.
Annan ison kiitoksen. Kiitos hallitus kun annatte toivoa paremmasta huomisesta. Ehdin jo pelätä pahinta edellisen hallituksen jäljiltä.
Kyllähän se kannustaa tekemään enemmän töitä. Olen tehnyt lähinnä osa-aikaisuuksia, ihan omasta tahdosta, mutta voi olla että teen jatkossa enemmän, jopa kokopäiväisesti. Veroprosentti hieman laskee, tulonsiirtoja otetaan pois vääristä paikoista, lapsilisä hieman nousee. Kyllä meidän perhe jää plussan puolelle jopa useamman tonnin vuodessa.
Pidän muutaman päivän saikun sijaan aina koko viikon. Ei tule omavastuu päivää.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta elämääni mitenkään
Enkä ole metsä.
Ei vaikuta minunkaan elämääni. Olen työeläkkeellä ja silti samaan aikaan töissä.
Vierailija kirjoitti:
Iloitse jo pummeihin saadaan liikettä
Yksikään hallitus ei ole lisännyt työpaikkoja Suomeen, sitä odotellessa sitten. Sen sijaan ovat saaneet rikollisuuden kasvuun.
Yksinkertaisin työllisyyden lisääminen on kunnollinen starttiraha, ja he kyllä tietää sen.
2000€/kk, maksaa elämisen ja työvälineet ja materiaalin, riippuen ammatista.
Toivon ja rukoilen että pummit pakotetaan töihin ja minun -oikean veronmaksajan- veroprosentti alenee.
Pyyhin perseeni siihen.