Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinulle joka olet valmis muuttamaan mihin päin Suomea tahansa työtä saadaksesi

Vierailija
27.06.2023 |

Nyt on taas oppisopimuspaikkoja auki. Lähihoitajia ja laitoshoitajia. Lapissa useampia paikkoja, joten sopii Lappihulluille :)

Palkka 2 tonnin luokkaa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen valmis muuttamaan mihin vaan paitsi en pk-seudulle, turkuun tai tampereelle. Seuraavana tuolle ei-kiinnosta listalle päätynee jyväskylä, lahti ja kuopio. Viimeisin etenkin harmittaa, koska kaupunki olisi niin nätti ja muutenkin passelin kokoinen.

Vierailija
42/42 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoshuoltaja,

Hoiva-avustaja

Lähihoitaja

Ravitsemustyöntekijä

Varhaiskasvatuksen lastenhoitaja

Noille aloille on nyt oppisopimuspaikkoja auki.

Ja kun avaat ilmoituksen ja luet tarkemmin niin siellä sanotaan, että opintojen loppupuolella olevalle opiskelijalle.

Ei ainakaan niissä parissa ilmoituksessa vaadittu, mitä katsoin. :

Aiempaa kokemusta et tarvitse, sillä tarjoamme sinulle kattavan ja laajamittaisen perehdytyksen sekä jatkuvan tuen työhösi, joten ihan varmasti pääset heti alussa hyvään vauhtiin!

Oppisopimuksella työskentelet ja ansaitset palkkaa kuten muutkin työntekijät, mutta samalla opiskelet itsellesi laitoshuoltaja tai toimitilahuoltajan ammattitutkinnon.

Odotamme hakijalta positiivista asennetta, sitoutumista ja halua oppia uutta! Täysi-ikäisyys (18 vuotias) on kuitenkin vaade, josta emme voi joustaa.

Palkka

2029,77 €/kk

Eikös tuosta mene jotain 300€ veroihin? Jos vuokra on n. 400€ niin ei ole paha palkka.

2030€ brutto, 300€ veroihin? Meneekö oikeasti noin vähän?

Mä tienaan tuplat, eli 4060€ brutto, käteen jää 1421€ vähemmän, eli palkasta sipastaan melkein 5 kertaa enemmän...

Progressiivinen verotus. Sulla jää käteen 3000 kun toisella hikinen 2000 turha olla kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla