Yksi mies oli eilen treffeillä ja valitti hetki sitten täällä kun ei saanut
Seksiä ekoilla treffeillä.
Tuntuisikin sinusta mukavalta lukea tuo teksti täältä, jos olisit tuo nainen?
Kommentit (38)
En todellakaan haluaisi lukea täältä. Ja jos olisin sen naisen ystävä, kertoisin mitä täällä lukee,
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan taas niitä miehiä, joiden deittiprofiilissa lukee että etsivät seurustelukumppania, mutta todellisuudessa etsii seksikumppania.
Jotkut ihan paniikissa kestitsee näitä ja lähtee ulkomaanreissuille näiden kanssa, ym juttuja, mitä pariskunnat tekevät. Jossain vaiheessa sitten ihmettelevät, miksei suhde etene. Mies haluaa että kaikki jatkuu entisellään. Hänelle kyse on seksisuhteesta - yhdestä muiden joukossa.
Kiltti mies kirjoitti:
Nainen antaisi jännä miehelle heti. Tavis mies ei naisilta saa niin se on.
Olet niin oikeassa. Näin on aina ollut ja näin on aina oleva. Ja se on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan taas niitä miehiä, joiden deittiprofiilissa lukee että etsivät seurustelukumppania, mutta todellisuudessa etsii seksikumppania.
Ei pidä koskaan uskoa siihen, mitä joku sanoo tai kirjoittaa, vaan siihen mitä tekee. Ihan se ja sama vaikka horisee haluavansa perheen ja suhteen jos kohtelee kuin kilo paskaa ja kaikki eleet viittaa siihen että pimpparautaa on vain vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä koskaan uskoa siihen, mitä joku sanoo tai kirjoittaa, vaan siihen mitä tekee. Ihan se ja sama vaikka horisee haluavansa perheen ja suhteen jos kohtelee kuin kilo paskaa ja kaikki eleet viittaa siihen että pimpparautaa on vain vailla.
Näitä on paljon, jotka kerää vaki*anosuhteita, joita sitten vuorottelee. Ja osa näistä naisista kuvittelee seurustelevansa sen miehen kanssa, koska deittiprofiilissahan luki ja hänhän sanoi..
Missäs ne miehet on joilta irtoaa heti? Tänne pari kappaletta, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen olisi antanut heti eka treffeillä , olisi hän ollut miehen mielestä helppo joka jakaa kaikille halukkaille . Minä halusin testata nykyisen mieheni heti ja sain pitkään vakuutella että en ole pelkän seksin perässä vaan haluan hänet kokonaan . Itselläni oli ollut kymmenen vuoden tauko kokonaan miehistä ja sopiva sattui kävelemään vastaan vieden jalat alta . Halusin testata heti sovimmeko sängyssäkin yhteen . Jälkeempäin mietin olisiko pitänyt tapailla muutama kerta ensin tutustuen , mutta toisaalta intohimo ja spontaanius seksissä on jatkunut kaikki nämä yhteiset vuodet .
No joo, mutta se on sitten asia erikseen haluaako seurustella niiden miesten kanssa jotka ajattelee noin.
Miksi lähdet treffeille jos et anna?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähdet treffeille jos et anna?
Varmaan tutustuakseen mahdolliseen tulevaan elämänkumppaniin?
Mistä teidät ei heti antavat naiset tunnistaa?
Mielellään tutustuisin, en jotenkin jaksa, kun itselläni aina nainen haluaa sänkyyn parin tunnin jutustelun jälkeen.
Jotain standardeja pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä teidät ei heti antavat naiset tunnistaa?
Mielellään tutustuisin, en jotenkin jaksa, kun itselläni aina nainen haluaa sänkyyn parin tunnin jutustelun jälkeen.
Jotain standardeja pitää olla.
..mutta siihen se sitten jääkin. Ei ollut hääppöistä.
Olen saanut ekoilla treffeillä seksiä naiselta. Pyysin yhtä naista risteilylle koska minulla oli tylsää. Juteltiin eka facebookissa ja minä sitten ehdotin sille että lähdetään risteilylle. Joo se sanoi ja minä varasin heti hytin ja kahden tunnin päästä tavattiin bussi asemalla ja mentiin turun satamaa sillä. Kyllä asiat eteni aika nopiaan sänkyyn saakka laivalla.
Ei se mitään. On mullekin kerran käynyt niin, etten saanut.
Ehkä hän viimein tänään sai? Nainenhan halusi tavata uudestaan.
Jos nainen olisi antanut heti eka treffeillä , olisi hän ollut miehen mielestä helppo joka jakaa kaikille halukkaille . Minä halusin testata nykyisen mieheni heti ja sain pitkään vakuutella että en ole pelkän seksin perässä vaan haluan hänet kokonaan . Itselläni oli ollut kymmenen vuoden tauko kokonaan miehistä ja sopiva sattui kävelemään vastaan vieden jalat alta . Halusin testata heti sovimmeko sängyssäkin yhteen . Jälkeempäin mietin olisiko pitänyt tapailla muutama kerta ensin tutustuen , mutta toisaalta intohimo ja spontaanius seksissä on jatkunut kaikki nämä yhteiset vuodet .