Terveystalo jättää potilaat heitteille!
Näin kävi myös minulle. Aivan käsittämätön paikka ja eletään kuitenkin -20 vuosikymmenellä. En varmasti ole ainut.
Kommentit (42)
Kun kävin Töölön Mehiläisessä, oli mesta kuin pommin jäljiltä ja ilmottautumiseen jonotettiin kuin peruskoulussa ruokaa. Palvelussa muuten ei vikaa, mutta erittäin kekkosen ajan meininkiä. Se, että on ikävä lääkäri ei sinänsä sitä paikkaa mustamaalaa. Lääkärit toimivat monissa eri toimipisteissä.
Paskaa hoitoa saa varmaan ilmatteeksikin, mitä siitä tuolle lafkalle maksamaan alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Paskaa hoitoa saa varmaan ilmatteeksikin, mitä siitä tuolle lafkalle maksamaan alkaa.
Kun saisikin, mutta kyllä Terveystalosta aina lasku tulee, vaikka apua et saisikaan.
Mulla kävi niin, että ajoin Helsingistä Lohjan Mehiläiseen tunnissa ja lääkäri oli lähtenyt kotiin etuajassa ennen mun vastaanottoa.
Vastaanoton työntekijä auttoi tekemään valituksen ja haipro:n.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään työterveyshuollon palveluista, jotka hoitaa Terveystalo 🤓
Samoin. Työterveys ollut siellä jo 15 vuotta ja hyvää palvelua saanut, hyvät lääkärit ja hoitajat. Mulla kaikki hoito siellä, fysioterapeutista lääkäreihin.
Yksityisellä ei saa yhtään sen parempaa palvelua kuin julkisella puolella. Muutamia yksityisiä lukuunottamatta, jossa palvelu on ensiluokkaista, siellä käyn, mutta tämä onkin sellainen klinikka, jossa ei käsittääkseni Tumpelot pyöritä.
Suomesta on jo rahat loppu. Nyt kansa ei kuole ainakaan Putinin hyökkäykseen vaan tauteihin, koska terveydenhuolto sakkaa ja pahasti. Rahat on nyt Natossa kiinni ja terveydenhuollosta säästetään lisää.
Pitää mennä Tallinnaan hoitoon ja Kela maksaa, jos hoito Suomessa viivästyy.
Mulla nousee niskavillat pystyyn, kun kuulenkin nimen arvaustalo/terveystalo.
Mulla oli nimetty lääkäri vuosikausia siellä ja oltiin sovittu tapaaminen kesäkuun alkuun. No tämä Iranilainen ukko päätti että ei pidä sovitusta kiinni, vaan lopetti duunit siellä. Meillä oli sovittuna hoitosuunnitelma lääkityksen kannalta. Nyt sitten kukaan urpo ei ota jatkaakseen tätä. Laitoin palautetta arvaustaloon ja sieltä tuli vaan viesti että varaa aika, vaikka olin jo kerran käynyt toisen lääkärin luona, joka nimen perusteella oli venäläistaustainen, eikä ollut kiinnostunut pätkääkään asiastani. Näin Terveystalo "hoitaa" potilaitaan.
Nro 30:n lääkäri lienee siirtynyt muualle töihin. Silloin ei tietenkään voi odottaa muuta kuin että hoitosuunnitelma on kirjattu sairauskertomukseen, josta lukien sitä voi toinen lääkäri jatkaa. Mitä uusi lääkäri sanoi syyksi sille, että tämä ei sopinut hänelle?
Terveitä siellä ns. hoidetaan. Sairaat siirretään julkiselle sektorille jonottamaan.
Onneksi siirryin julkiselle. Kävin arvaustalossa vuosikausia koska se oli työterveyspaikka. Kolesteroliarvoni olivat aina koholla ja parina viimeisenä vuotena hieman yli viitearvon, eli 6.jotakin. Siellä lääkäri sanoi vain että syö enemmän salaattia, niin kyllä se siitä. Nyttemmin olen siirtynyt kunnalliselle muista syistä ja siellä tsekattiin myös kolesteroliarvoni, koska olen sukurasitteen vaivaama sepelvaltimo jutuissa. Tulos oli, että kolesterolilääkitys aloitettiin saman tien. Kunnallisen lääkäri oli pöyristynyt, kun kuuli miten Terveystalossa asiaan oli suhtauduttu. Niillä kolesteroliarvoilla riskini saada esim. aivoinfarkti, oli 80% suurempi, kuin terveellä väestöllä. Eli nää s......n amatöörit eivät joutuisi minkäänlaiseen vastuuseen, kun jättävät potilaat oman onnensa nojaan kuolemaan.
Työterveys oli aiemmin Terveystalossa ja ei mitään pahaa sanottavaa. Ajan sai helpolla ja avun ongelmiin. Työterveys pari vuotta sitten arpoi iho-ongelman kanssa, kunnes ohjasi minut Terveystalon spesialistille. Hän melkein ovelta jo totesi, etttä minulla on syyhy.
Vierailija kirjoitti:
Työterveys oli aiemmin Terveystalossa ja ei mitään pahaa sanottavaa. Ajan sai helpolla ja avun ongelmiin. Työterveys pari vuotta sitten arpoi iho-ongelman kanssa, kunnes ohjasi minut Terveystalon spesialistille. Hän melkein ovelta jo totesi, etttä minulla on syyhy.
Ei siihen kuole. Kyllä syyhyn voi todeta jopa ihminen joka ei ole lääkäri.
Käykee poppamiehellä tulette terveeksi
Terveystalon omistaa suurimmaksi osaksi eläkevakuutusyhtiöt. Terveystalo on pörssiyhtiö, joten pääasiallinen tarkoitus on tuottaa mahdollisimman paljon massia omistajille, joilla ei ole hajuakaan terveysasioista. Eli kyllä, yhdyn aloitukseen, helposti jää potilaat heitteille.
Et todellakaan ole ainut. Heillä diagnosointi perustuu mielipiteeseen ja lääkärin asenteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään työterveyshuollon palveluista, jotka hoitaa Terveystalo 🤓
Samoin. Työterveys ollut siellä jo 15 vuotta ja hyvää palvelua saanut, hyvät lääkärit ja hoitajat. Mulla kaikki hoito siellä, fysioterapeutista lääkäreihin.
Onneksi olet töissä ja on työterveys. Työttömänä et saisi mitään hoitoa.
Vähän kyllä epätasa-arvoista sillä sunkin hoitokulut maksetaan verorahoista.
Ihan kuin ois Kempeleen terveyskeskuksesta kirjoitettu. Siellä ei välitetä potilaista tippaakaan. Ihan pelottaa, jos sinne pitäisi mennä. Ilmoittautumisluukulla on lähihoitajat häijyjä asiakkaita kohtaan. Kun on pikkuisen päästy vallansyrjästä kiinni, niin sitä hyödynnetään surutta.