Terveystalo jättää potilaat heitteille!
Näin kävi myös minulle. Aivan käsittämätön paikka ja eletään kuitenkin -20 vuosikymmenellä. En varmasti ole ainut.
Kommentit (42)
Meidän perhe on vaihtanut jo hetken aikaa sitten arvaustalon toiseen.
Eipä mulla oo valittamista Terveystalosta, paitsi Kampista, kun siellä aina jtn.häikkää maksutapahtumien kanssa 😀
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla oo valittamista Terveystalosta, paitsi Kampista, kun siellä aina jtn.häikkää maksutapahtumien kanssa 😀
Sä et tiedäkään totuutta.
No, kerro nyt mikä se "totuus" on? Miten jätetään heitteille?
Oletko se, kenen lääkäri kehtasi eläköityä? :D
Heitteille jättävät, kun eivät vaikeita terveysongelmia osaa diagnosoida. Osa lääkäreistä varsin kylmäkiskoisia, vaikuttaa siltä että potilas on välttämätön paha, mutta niin kai se muillakin toimijoilla on. Vaikea löytää asiantuntevaa hoitoa.
Joo mullekin lääkäri antoi siellä väärän diagnoosin. Tutki 5 min ja sen perusteella antoi.
Osaa ne ainakin rahastaa. Vaikka et saa vaivoihisi apua, niin lasku tulee kyllä ja takuuta eikä valitusoikeutta ole. Kuluttajasuojaankin on lienee turha valittaa tän arvauslaitoksen tekemisistä.
Onkohan se sit Pelletalo nykyään?
Mutta johdon tulospalkkioista emme tingi !
Vierailija kirjoitti:
Mutta johdon tulospalkkioista emme tingi !
Ei missään nimessä. Potilaspalvelu tasosta ei niin väliä, kunhan rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Jätetään vaikka heitteille potilaat, ei mitään väliä.
Omalla kohdalla aina saanut asiallista palvelua. Sillä, miten asiansa esittää ja muuten käyttäytyy, on yleensä vaikutusta. Nämä "väärä diagnoosi" valittajat varmaan opiskelleet kotona, että millä saisi hyvän saikun ja närkästyneet, kun lääkäri on lätkäissyt kolmen päivän, "infectio acuta respiratoria superior non specificata" saikkulapun kouraan.
Työterveysasiakkaana käynyt, labrapyyntöjä ei laitettu ja ravasin ja soittelin. Lopulta vastaanottokäynnistä kuukauden päästä hoitaja suostui laittamaan labrakokeet sähköiseksi, minulla oli vain paperilla pyynnöt. Onhan se tosiaan vielä nykypäivänä outoa.
Vierailija kirjoitti:
Työterveysasiakkaana käynyt, labrapyyntöjä ei laitettu ja ravasin ja soittelin. Lopulta vastaanottokäynnistä kuukauden päästä hoitaja suostui laittamaan labrakokeet sähköiseksi, minulla oli vain paperilla pyynnöt. Onhan se tosiaan vielä nykypäivänä outoa.
Tapahtuiko minä vuonna? Itse joutunut nyt pari vuotta käyttämään Terveystaloa hieman enemmän ja n. 10:llä käynnillä saanut tasan kaksi paperilappua käteeni, molemmat sairaalassa.
Kaikki käynnit, tulokset, anamneesit, lähetteet yms. löytyneet automaattisesti "oma terveys"-osiosta heidän sivuiltaan. Sairauspoissaolotodistuksetkin saa ladattua pdf-tiedostona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et tiedäkään totuutta.
Jaa, no mun totuus on, että oon viimiset pari vuotta joutunut asioimaan siellä liiankin usein, ja kuten sanoin, muuten toimii todella hyvin, lukuun ottamatta Kamppia. Mä puhun omasta kokemuksestani, en muiden.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla aina saanut asiallista palvelua. Sillä, miten asiansa esittää ja muuten käyttäytyy, on yleensä vaikutusta. Nämä "väärä diagnoosi" valittajat varmaan opiskelleet kotona, että millä saisi hyvän saikun ja närkästyneet, kun lääkäri on lätkäissyt kolmen päivän, "infectio acuta respiratoria superior non specificata" saikkulapun kouraan.
Asiallisesti käyttäydyn ja silti sain Terveystalon työterveyslääkäriltä ala-arvoista kohtelua läpi koko vastaanoton.
Diacor oli hyvä. Terveystaloa en käyttäisi ellei olisi työterveyden puolesta pakko.
Tykkään työterveyshuollon palveluista, jotka hoitaa Terveystalo 🤓
Mitä se vuosikymmen tähän vaikuttaa? Paremmin asiat oli ennen. Suomessa tulee menemään vielä pitkään huonosti, joten kannattaa tottua.