Oletko koskaan epäillyt keskustelupalstojen ottavan salaa kuvia viestiä lähetettäessä ja tallentavan sen johonkin rekisteriin?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa tädit teipata se kamera siitä läppäristä!!!😆🤣
Pöytäkoneen näytössä ei ole kameraa.
Ai kaikkiko mun provotko tallennettais ja tutkittais niitä? Ihan vapaasti vaan 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän somesta häviä mikään. Kannattaa kirjoitella niin, että ei joudu johonkin tutkintaan.
Saattaa olla, että kaikki keskustelut tallennetaan ja rekisteröidään salaiseen kantaan? Niistä saadaan tietoa kansalaisista laajasti.
Mitä sä olet WhatsAppissa kirjoitellut? Niistä saa myös kuvakaappauksia.
En ole WA:ssa kirjoittanut paljoa mitään, mutta tänne olen kirjoitellut kärjittettyjä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Ai kaikkiko mun provotko tallennettais ja tutkittais niitä? Ihan vapaasti vaan 😂😂
Vihapuhe on rikos, joten jos sinun provosta kuuluu siihen genreen niin silloin ihmiset lähettää niistä kuvakaappauksia poliisille. Itse ainakin teen niin.
Se nyt on ihan sama kuin tekisi raportin Raskolnikovista tai julistaisi totuutta Raamatusta.
Ihan yhtä ja samaa. Jos siitä saa itselleen työn, niin tämä todellisuus on monipuolinen ja värikkäämpi kuin fiktio koskaan on.
Tutkitaan mitä potentiaalinen kirjallisuuden hahmo seuraavaksi mietti ja mikä onkaan hänen sukupuoli tänään?
Tehdään hänestä raportti ja joku työllistyy hänestä.
Parempaa kuin perustulo ja sanokaa perustulo kun tahdotte hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulla ei ole ollut rahaa matkustaa ulkomaille. Ei olisi kiva, jos raskausarpi selluliitti suihkukuvat pyörisi netissä ympäri maailmaa.
Minulle olisi aivan sama jos suihkuvideotani viitsisi edes kukaan katsoa. Netissä on kuitenkin ilmaiseksi nähtävänä kymmeniätuhansia laitettujen naisten alastonkuvia, niin kuka katselisi mieluummin tuikitavallista naista pesemässä itseään 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulla ei ole ollut rahaa matkustaa ulkomaille. Ei olisi kiva, jos raskausarpi selluliitti suihkukuvat pyörisi netissä ympäri maailmaa.
Minulle olisi aivan sama jos suihkuvideotani viitsisi edes kukaan katsoa. Netissä on kuitenkin ilmaiseksi nähtävänä kymmeniätuhansia laitettujen naisten alastonkuvia, niin kuka katselisi mieluummin tuikitavallista naista pesemässä itseään 😀
Se realiteetti, kun ihminen on noin lähellä psykoosia tai paranoidinen, että todellisuus pyörii uhkina hänen nenänsä ympärillä voi olla ihan aito tunnetila ja uhka.
Ei viitsi nyt tämmöisten pelkojen äärellä eläviä vähätellä. Varmasit kamala tunne jos tuntee niin että Yhdysvaltojen tai Venäjän suurvoimien erikoisjoukot tarkkailee sun ajattelua ja kriittismullistavaa ajatuksenjuoksua googlekääntäjän turvin, koska olen niin special, mutta hyvällä tavalla. Et siis kongnitiivisesti vajaavaisesti special. Sitten kiinankin suurvallat on ottaneet tämän TEmusta tilaamattoman syyniiin, että miksi ei pyyhkeet kelpaa ja ostaa vain Reinon pyyhkeitä ja niiden hinta on 500% korkeampi.
Mikä on syynä ja miksi ei ole tiistaina ollut kirjoittamassa, ahaa katsotaan onko tilannut lentolippuja Braziliaan, ei varmasti ole. Tämä kaveri on niin salaperäinen että purjehtii folioveneessä Argentiinaan ja tekee maratoonin Braziliaan vahaukseen, koska kommunistit ja nordic-ufot tekee tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän somesta häviä mikään. Kannattaa kirjoitella niin, että ei joudu johonkin tutkintaan.
Saattaa olla, että kaikki keskustelut tallennetaan ja rekisteröidään salaiseen kantaan? Niistä saadaan tietoa kansalaisista laajasti.
Mitä sä olet WhatsAppissa kirjoitellut? Niistä saa myös kuvakaappauksia.
Mun kaveri ottaa aina kuvakaappauksia. Sä sanoit näin.
Kuvakaappaukset on pilvi palvelussa.
Ei kannata puhua ääneen tai kirjoittaa kuin että kaunis ilma.
Ei kannata kirjoittaa, että kaunis ilma, joku voi kiristää silläkin. Ajattele jos joku laittais nettiin, että kaunis ilma ja se pyöris siellä netissä ikuisesti. Minkä nettiin laittaa niin se on siellä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi ihmeessä ne kuvankaappauksia ottaisivat, kun voivat tallentaa viestin kokonaisuudessaan?
Jos ne tallentaa viestit ja salaa otetun kuvan? Sillä tavalla saa selville kirjoittajan henkilöllisyyden. Jatkossa voi sitten katsoa profiilista reaaliajassa, että taas tuo henkilö on kirjoittamassa törkyä palstalle.
Joopa, joo, palstakriminaalien oma rekisteri. Onneksi asun oikeusvaltiossa.
Muistakaa tädit teipata se kamera siitä läppäristä!!!😆🤣