Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan epäillyt keskustelupalstojen ottavan salaa kuvia viestiä lähetettäessä ja tallentavan sen johonkin rekisteriin?

Vierailija
27.06.2023 |

???

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tapahtuu koko ajan, ihan AI hoitaa väsymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone kuvaa käyttäjäänsä.

Vierailija
4/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo nettikameraa naaman edessä palstaillessa...

Vierailija
5/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koneella ei kuvata koskaan yhtään mitään.

Vierailija
6/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olen, mutta mielenkiintoinen idea. Missä se kamera olisi? Puhelinta käyttäessä voi pitää vaikka peukaloa linssin päällä, entä läppäri?

Vierailija
7/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän pystyy tekemään

Vierailija
8/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisiko tuollainen jotenkin? Minusta täysin yhdentekevää, vaikka näin tehtäisiin.

Vierailija
9/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele koskaan mitään.

😂

Vierailija
10/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kamerat peitetty.

Vierailija
11/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Airbnb asunnossa kamera.

https://www.iltalehti.fi/iltv-matkailu/a/8e55aedd-dfd6-4529-91eb-ebe097…

Onneksi ei ole rahaa matkustella niin ei löydy suihkuvideoita netistä.

Vierailija
13/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina suhtaunut niin, että jos laitan nettiin jotain niin sitä voi joku tutkia ikuisesti.

Vierailija
14/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä olen, mutta mielenkiintoinen idea. Missä se kamera olisi? Puhelinta käyttäessä voi pitää vaikka peukaloa linssin päällä, entä läppäri?

Kyllä se peittäminen joskus unohtuu, jos paljon lähettää viestejä ja otettu kuva voidaan yhdistää aiemmin lähettyihin viesteihin IP-osoitteen perusteella. Siitä laaditaan profiili Supolle.

Vierailija
15/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ihmeessä ne kuvankaappauksia ottaisivat, kun voivat tallentaa viestin kokonaisuudessaan?

Vierailija
16/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiggor pelkää, että ruma rysssän kätyrin naamansa päätyy wef:n arkistoon.

Vierailija
17/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se peittäminen joskus unohtuu, jos paljon lähettää viestejä ja otettu kuva voidaan yhdistää aiemmin lähettyihin viesteihin IP-osoitteen perusteella. Siitä laaditaan profiili Supolle.

Kyllä, ja jos lähettää jotain koko ajan jotain vihamielisiä alapääviestejä, joista poliisi saa jo muutenkin ilmoituksia vihapuheesta, niin henkilö on helppo löytää ja profiloida.

Vierailija
18/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi ihmeessä ne kuvankaappauksia ottaisivat, kun voivat tallentaa viestin kokonaisuudessaan?

Jos ne tallentaa viestit ja salaa otetun kuvan? Sillä tavalla saa selville kirjoittajan henkilöllisyyden. Jatkossa voi sitten katsoa profiilista reaaliajassa, että taas tuo henkilö on kirjoittamassa törkyä palstalle.

Vierailija
19/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisiko tuollainen jotenkin? Minusta täysin yhdentekevää, vaikka näin tehtäisiin.

Ei minuakaan haittaa, minulla ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
20/45 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja jos lähettää jotain koko ajan jotain vihamielisiä alapääviestejä, joista poliisi saa jo muutenkin ilmoituksia vihapuheesta, niin henkilö on helppo löytää ja profiloida.

Se voi mennä pidemmällekin. Kaikista kirjoittajista laaditaan profiili. Ihmiset paljastavat paljon asioita elämästään "anonyyminä". Kaikki se voidaan tallentaa salaiseen kantaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä