Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vaihdevuosien korvaushoitoestrogeenigeeliä laittaa alapäähån?

Vierailija
26.06.2023 |

Onko siitä jotain haittaa? Hormonikorvaushoito ei ole auttanut kovin hyvin limakalvojen kuivuuteen ja tuli mieleen. Niistä apteekin voiteista ei ole ollut oikestaan apua, kun ovat kai todella mietoja ja tuli mieleen, että mullahan olisi oikeaa estrogeenigeeliäkin. Voiko kokeilla sinne edes kuuriluontoisesti muutaman päivän?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä sitten olisi tarkoitus laittaa, jos ei alapäähän?

Vierailija
2/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi! Lue ohjeet. Reisien ja vatsan iholle, ei rintoihin. En lähtisi sooloilemaan lääkkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kokeisin pestä sillä hampaat, imeytyyhän se ikenienkin kautta elimistöön.

Vierailija
4/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 1% estrogeenivoide ainakin on alapäähän, kuulemma pitää pari kertaa viikossa käyttää, niin limakalvot pysyvät hyvinä.

Vierailija
5/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 1% estrogeenivoide ainakin on alapäähän, kuulemma pitää pari kertaa viikossa käyttää, niin limakalvot pysyvät hyvinä.

Ja sunko mielestä kyseinen geeli on sama kuin Ap:n hormonikorvauslääke? Haloo.

Vierailija
6/10 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi. Lue pakkauksesta ohjeet.

Kuinka kauan olet sitä geeliä käyttänyt? Ehkä ei ole vielä ehtinyt vaikuttaa. Muuten kannattaa käydä lääkärissä ja harlita vaihtoa toiseen tuotteeseen.

Vierailija
7/10 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olet sitä geeliä käyttänyt? Ehkä ei ole vielä ehtinyt vaikuttaa. Muuten kannattaa käydä lääkärissä ja harlita vaihtoa toiseen tuotteeseen.

Geelit eivät imeydy mulla, eikä laastareita saa Suomesta enää, keväästä lähtien on ollut loppu. Koko ajan on luvattu, että tulee, mutta ei ole vaan tullut. Nyt uusi päivämäärä on marraskuussa, mutta ei välttämättä silloinkaan tule. Tämä on ihan kehitysmaa.

Ap

Vierailija
8/10 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInua neuvottiin sivelemään käsivarsiin. En ole kuitenkaan hoitoa vielä aloittanut. 

Vierailija
9/10 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geelit eivät imeydy mulla, eikä laastareita saa Suomesta enää, keväästä lähtien on ollut loppu. Koko ajan on luvattu, että tulee, mutta ei ole vaan tullut. Nyt uusi päivämäärä on marraskuussa, mutta ei välttämättä silloinkaan tule. Tämä on ihan kehitysmaa.

Ap

Harmi. Se on aina niin lääkekohtaista. Mulla on laastari eikä tänä vuonna ole ollut ongelmia saannissa. Korona-aikaan oli katkos, kun Kiinasta ei tullut tarpeeksi valmisteita. Tuskin on siis vain Suomen ongelma. Ikävää tietysti, kun joutuu etsimään sopivaa korvaajaa.

Vierailija
10/10 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Harmi. Se on aina niin lääkekohtaista. Mulla on laastari eikä tänä vuonna ole ollut ongelmia saannissa. Korona-aikaan oli katkos, kun Kiinasta ei tullut tarpeeksi valmisteita. Tuskin on siis vain Suomen ongelma. Ikävää tietysti, kun joutuu etsimään sopivaa korvaajaa.

Minkä merkkinen laastari? Minä en ole saanut laastareita puoleen vuoteen, kun apteekkien mukaan koko Suomessa ei ole.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän