Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi v*tussa mies ei lopeta seksin ruikutusta? Joka päivä se ehdottelee jotain

Vierailija
26.06.2023 |

Raivostuttavaa.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te vaimon valintoja syytätte. Olisitte ITSE valinneet seksipedon vaimoksi! Toisin sanoen, olisitte heti ottaneet selville haluaako teidän antamaanne seksiä vai ei. Tai sitten teidän antamanne on huonoa, ottakaa sekin asia mahdollisuutena.

Me teimme niin ja aina vaan kelpaa.

1. Seksi on voinut olla alunperinkin huonoa, mutta suhteen alussa hormonit voittaneet ja asia jäänyt alkukiiman alle.

2. Seksi on voinut olla hyvää ja yhteiseen aikaan on panostettu. Yhteenmuuton jälkeen tasa-arvo häviää sen siliän tien ja kotona asuukin toope, joka ei osaa tehdä mitään ilman erityistä ohjetta.

Naiset hoitavat 80% kotitöistä.

Sitten tulee lapsia ja tässä vaiheessa hommat menevät yhä enemmän pieleen.

Nyt naisella on, kotityöt, lapset, työt, kaiken järjestäminen ja suunnittelu (kesälomat,synttärit,muut juhlat), sairastelut ym. Ja se mies joka ei edelleenkään osallistu kuin 20% verran arkeen. Miehellä esimerkiksi lasten syntymät eivät vaikuta menoihin juurikaan. Mies harrastaa ja viettää miehistä aikaa, jonka hän on ansainnut muniensa takia.

Kotona on vaimo joka ei saa hetken rauhaa lapsilta. Kun joku on roikkunut koko päivän iholla, ei enää kykene enempään ihokontaktiin.

Mies ei tätä ymmärrä ja ihmettelee miksi vaimo pihtaa.

Vaimoa sitten syytetään siitä, että hän valitsee sohvan ja Netflixin mieluummin kuin tyydyttäisi heikkoa tai keskinkertaista seksiä tarjoilevan miehensä.

Mies joka itse käyttää aikansa kaikkeen muuhun kuin yhteisen kodin ja arjen pyörittämiseen. Hänellä on huomattavasti enemmän vapaa-aikaa kuin vaimolla, jonka ainoa kunnon tauko on tunti telkkua ennen nukkumaanmenoa. Ei siinä ehdi paljon seksiä ajatella. Ei vaan ole resursseja.

Näin ennen niin seksuaalisesta ja halukkaasta kumppanista on tullut miestään lähinnä huollettavanaan pitävä äitihahmo.

Tuo ei,pidä nykyään useinkaan paikkaansa, että kotityöt ja lastenhoito jäävät vaimolle. Väittäisin , että pihtarivaimojen miehet tekevät keskimääräistä enemmän kotitöitä yms., koska seksi on vallankäytön väline.

Niin, sinun päässäsi raksuttaa laskukone joka tekee velkakirjaa naiselle siitä, kuinka paljon pimperoa imurointia ja roskien vientiä vastaan kuuluisi saada.

Mutta kun se ei toimi niin.

Turha tästä on jankata. Olet täynnä katkeruutta jota kannattaa työstää, jotta ei uuteen suhteeseen kanna vanhaa taakkaa :)

Tästähän ei ole ollenkaan kyse, kuten varmaan ymmärrät itsekin, et vain halua myöntää, koska itse. . .. Itse asiassa sana katkeruus on minulle vieras. Jos se ei ole sama kuin vitutus, niin en tiedä, mitä se tarkoittaa.

Aina korostetaan, että levännyt vaimo olisi halukkaampi. Jos seksi ei kuulu avioliittoon eikä miehen tule ilmaista haluaan vaimoonsa, niin myönnän olevani väärässä. Toisaalta keneenkä miehen pitäisi ilmaista halunsa ts. keneltä pitäisi vongata, jos ei vaimoltaan? Väitän, että pihtaavien vaimojen miehet tekevät enemmän kotitöitä, että vaimo olisi hyvällä tuulella. Tämän luonteinen kiltihkö mies ei ole ensimmäisenä eroamassa vaan usein tyytyy kohtaloonsa.

Kaikki miehet eivät ajattele niin, että, jos seksiä ei tule, haen sen muualta tai sitten tulee ero. Tällöinhän seksiä tulee. Mies ei laita tikkua ristiin, koska hänen mielestään hänellä on oikeus seksiin avioliitossa.

Miksi seksin pitäisi olka edes palkkio. Miksi siitä pitää tehdä elämää suurempi asia. Ihminen joutuu tekemään elämässään asioita, joita ei halua. Ja jos nainen ei alunperinkään ole ollut seksistä kiinnostunut, niin miksi yleensä menee yhteen miehen kanssa, kun on kuitenkin odotettavissa, että tulee asiasta erimielisyyksiä. Tiedän useampia tapauksia, että seurusteluaikojen seksipedosta on tullut pihtari. Miksi nainen on teeskennellyt? Mikä on vaihtoehtona? Itsetyydytystä voi harjoittaa ilman parisuhdettakin.

Kun mä lopetin sen oksettavan seksin vonkaamisen, niin lopetin myös kotitöiden tekemisen puolisoni tahdon mukaan. Teen niitä enää sillon kun itseäni huvittaa. Eipä ollut kotitöiden teolla mitään korrelaatiota seksin määrään. Miksi siis edes vaivautua moiseen. 

Pihtari on pihtari vaikka kuinka yrittäisit. Onneksi maailmassa on myös muita naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän