Miksi v*tussa mies ei lopeta seksin ruikutusta? Joka päivä se ehdottelee jotain
Kommentit (101)
Jos haluaa saada palstan vakikäyttäjät ärsyyntymään tämä on paras aloitus. Onneksi olkoon trolli.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa saada palstan vakikäyttäjät ärsyyntymään tämä on paras aloitus. Onneksi olkoon trolli.
Huomenta!
Nyt olemme internetissä ja aloituksia: ei lueta.
Mikä sut triggeröi vastaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta että vieraissa käynti vähentäisi panohaluja.
Me swingerit nussimme sitä enemmän oman puolison kanssa mitä enemmän panemme vierasta.
Kun nussii riittävästi vieraita, niin silloin omakin alkaa tuntua vieraalta. Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Trollipa hyvinkin.
Mutta toivottavasti trollausta lukevat naiset nyt ymmärtää, mitä tapahtuu, jos alkaa pihtaamaan.
Vaihdetaan miestä. Mulle kävisi joka päivä. Mun miehen kanssa saisit olla rauhassa. Joskus on kahdenkin viikon väli. Ja seksi kahdes minuutissa ohi. Jaksaako miehesi pitkään? Olisko kiihkeää seksiä tarjolla? Mun kanssa olis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me swingerit nussimme sitä enemmän oman puolison kanssa mitä enemmän panemme vierasta.Kun nussii riittävästi vieraita, niin silloin omakin alkaa tuntua vieraalta. Vai mitä?
Ei tokikaan, mihinkä se läpikotaisin tuttu puoliso siitä muuttuisi, senkin höppänä :)
Kyllä se jossain vaiheessa lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollipa hyvinkin.
Mutta toivottavasti trollausta lukevat naiset nyt ymmärtää, mitä tapahtuu, jos alkaa pihtaamaan.
Ja toivottavasti miehet nyt ymmärtävät, ettei se kahden minuutiin jyystö anna naiselle mitään, ja siksi ei "seksi" enää tuon miehen kanssa kiinnosta. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollipa hyvinkin.
Ja toivottavasti miehet nyt ymmärtävät, ettei se kahden minuutiin jyystö anna naiselle mitään, ja siksi ei "seksi" enää tuon miehen kanssa kiinnosta. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Millä tavalla kahden minuutin jyystö nyt tähänkin ketjuun liittyy? Sitä ei sitten lasketa että sinun pääsi sisällä liittyy ihan selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollipa hyvinkin.
Mitä välii. Pääasia, että muna ja mies nauttii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollipa hyvinkin.
Millä tavalla kahden minuutin jyystö nyt tähänkin ketjuun liittyy? Sitä ei sitten lasketa että sinun pääsi sisällä liittyy ihan selkeästi.
Tossa päässä herne etsii toistaan koskaan sitä löytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollipa hyvinkin.
Sulta ei löydy herneen hernettä.
Asiaan liittyy, jos mies haluaa että ei tarvitse ruikuttaa, vaan saa sitä seksiä. Mutta jos ei halua neuvoa vastaanottaa, on vika lukijan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollipa hyvinkin.
Sulta ei löydy herneen hernettä.
Asiaan liittyy, jos mies haluaa että ei tarvitse ruikuttaa, vaan saa sitä seksiä. Mutta jos ei halua neuvoa vastaanottaa, on vika lukijan päässä.
Minä kyllä luen aloituksen niin, että tarinan miehellä ei ole tilaisuutta antaa minkäänlaista seksiä ap:lle, jonka sukupuolta ei ole mainittu. Harmi vaan että avaus on trolli, joten emme saa kuulla miten asia oikeasti on. Sinun ajatuksenjuoksusi taas on yhtä kirkasta kuin aina, puuttuville tosiasioille ja aukkopaikoille löytyy kyllä aina täytettä omasta päästä.
Neuvo teille miehille jotka eivät saa seksiä vaimolta ne. Viihtykää töissä. Ruvetkaa ulkoilee liikkumaan luonnossa yksin. Käykää harrastuksissa. Keksikää tekemistä. Pukeutukaa siisteisiin vaatteisiin, resman puku, mustat housut mustat sukat kauluspaita. Eli tehkää itsestänne haluttava niin että vaimonne huomaa että olet komea. Muut naiset tajuvat että olet 1 mies. Vaimonne tulee mustasukkaseksi. Älä välitä tästä vaan lisää viellä harraste aikaasi.
Älä yritä lahjoa enää vaimonne. Unohda synttärit hää päivä. Anna vaimonne kiukutella jolloin lähdet töihin. Tuli hälytys.
Huomioi muiden naisten syntymäpäivät siskosi äitisi tyttäresi jopa vaimon siskon. Vaimosi ja yhteiset merkkipäivät unohda. Kun vaimosi huomauttaa ja marisee siitä vähättele asiaa ja valittelee työ tai muita kiireitä. Käy kattelemassa naapurin yksinhuoltajaa vaikka anoppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollipa hyvinkin.
Eikö sitten ole parempi laittaa lusikat jakoon?
Olen ollut mieheni kanssa 35v yhdessä. Seksiä olen aina antanut kun mieheni on halunnut ja itsekkin saanut. En ymmärä nykyajan naisia itse olen ajatellut, että nykyään ollaan vaan minä, minä, minä. Pitäkää naiset miehistänne huolta, seksi on kaiken alku ja juuri hyvälle parisuhteelle. Miehenikin on aina hyväntuulinen kun saa seksiä ja kunnioittaa minua.
Marketta 55. kirjoitti:
Olen ollut mieheni kanssa 35v yhdessä. Seksiä olen aina antanut kun mieheni on halunnut ja itsekkin saanut. En ymmärä nykyajan naisia itse olen ajatellut, että nykyään ollaan vaan minä, minä, minä. Pitäkää naiset miehistänne huolta, seksi on kaiken alku ja juuri hyvälle parisuhteelle. Miehenikin on aina hyväntuulinen kun saa seksiä ja kunnioittaa minua.
Aikalailla tämä summaa hyvän parisuhteen..
Seksi harvoin oman kumppanin kanssa on vastenmielistä tai iljettävää.. Keskimäärin suomalainen seksikerta kestää 8minuuttia.
Kuinkas monella ei ole vrk aikaa tähän?
Mitä seksin harrastamisen saa ihmisessä aikaan?
Onnellisuus ja kiintymys hormonien nousua.. Stressin vähenemistä. Yhteyden vahvistumista.
Ylipäätään elämänlaadun paranemista.
Mun mielestä 8min vrk on melko pieni "uhraus" hyötyihin nähden.
Me swingerit nussimme sitä enemmän oman puolison kanssa mitä enemmän panemme vierasta.