Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaatii bensarahoja siitä, kun kävimme vanhempieni luona hänen autollaan

Vierailija
26.06.2023 |

Matkaa oli 250 kilometriä suuntaansa. Mies kysyi voisinko maksaa puolet bensoista eli 35 euroa. Miksi minun pitäisi maksaa, kun kyse ei ole edes minun autosta? Onko teidän mielestänne poikaystäväni vaatimus kohtuuton? Mies sanoi syyksi, että bensa on niin kallista nykyisin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex halusi että tulen tapaamaan hänen vanhempiaan. Suostuin mutta tuli vähän yllätyksenä että piti maksaa puolet bensoista kun itse pyysi ja itse halusi ja mää olin köyhä opiskelija.

Vierailija
22/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies maksaa bensat, jos käydään mun autolla sen vanhemmilla noin 100 kilsan päässä. Mun äiti asuu lähempänä ja tietysti jos mennään mun autolla, niin mä maksan automaattisesti. Miehellä on töiden takia paku, niin useammin mennään mun autolla noita pitempiä reissuja. Voitais tietysti mun puolesta sillä pakullakin mennä.

Aloittajalta kysyisin, että kai sä nyt jotain maksat miehelle, jos koko ajan teidän yhteiset kauppareissut ja muut automatkat miehen autolla tehdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa kenen (aiheuttama) ajo on kyseessä, olipa auto kenen tahansa.

Vierailija
24/24 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisen tehtävä maksaa. Jos mies ajaa, niin mies maksaa, jos sillä nyt on mitään väliä. Mutta pidä miehes miehenä. Kyllä se siitä oppii ajan kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi