Kuukausi eron jälkeen Tinderiin? Onko ok?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särjetty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särjetty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ihmisille ei ole rakkaudella väliä. Huomaa tältäkin palstalta. Tinder on ollut ikuisuuden olemassa, ja mikäli olet ollut sen yli parisuhteessa, niin ilmeisesti sää oot löytänyt itsellesi vaan vakipanon vuosiksi, jos kuukauden jälkeen olet jo valmis selaamaan muiden kuvia. Sääli, joskus ihmiset ovat arvostaneet toista ja rakastaneet pyyteettömästi. Mene sinne tinderiin, sieltä löytyy sinun standardeille sopivaa seuraa, seksiä ja nopeasti, ei laadulla väliä
Mikä sua vaivaa? Älä tee yhtään mitään oletuksia musta. Mä rakastan edelleen miestä, mutta mies ei mua enää halua vaan avioero tulee. Ei todellakaan ole mistään vakipanosta kyse vaan ihan avioliitosta. Se, että selailee muiden kuvia ei tarkoita sitä, että heti tapaa jonkun toisen. En ole edes varma pystyisinkö kenenkään muun kanssa mihinkään.
Kovasti arvostelet muita, mutta olet itse kyllä todella ilkeä ihminen.
En siedä henkilökohtaisesti ihmisiä, joille rakkaus on yhdentekevää. Et edes kysyisi tätä asiaa, jos todella rakastaisit. Kyllä minä sen verran ihmisiä tunnen jo. Kyllä sää löydät uuden panon nopeasti, älä yritä kieltää totuutta. Yritä kuitenkin hieman kunnioittaa miestä myös, kaikista pahinta on se, kun huomaa, ettei toiselle ollutkaan väliä. Oli vain sen takia, että oli joku. Jos se on kesäksi pakko löytää joku laastari, niin kyllä se kertoo jo tarpeeksi sinun asenteestasi... jos minulle tulisi ero ennen kesää, niin en voisi kuvitellakaan tekeväni asioita kesällä jonkun toisen kanssa, mitä olin kuvitellut tekeväni hänen kanssaan, jota todella rakastan, ja josta todella välitän. Minulla ei rakkaus kuole kuukaudessa. Ja rakkauteen ei sovi muut ihmiset, vaikkei sitä rakkautta enää olisi rinnalla. Olet nainen, joten sinulla se tulee luonnollisesti selkärangasta, että edelliset asiat jäävät taakse, ja seuraavat tulevat sitten edessä jo kuukausien sisällä, mutta meille miehille se ei mene niin.
Olet todella vastenmielinen ja kuvottava ihminen. Luulet olevasi parempi kuin muut, mutta olet kyllä pohjasakkaa. Sä et tunne mua etkä tiedä mitä mä tunnen. Sä et määrää mitä mä saan tuntea tai tehdä. Mene hoitoon noiden harhojesi kanssa.
Kyllä mä tiedän, mitä sinä tunnet. En minä ole missään parempi, vastasin pidemmän kautta kysymykseesi, mutta en minä sen kummemmin iltaani pilaa, jos sinä lataat näitä sovelluksia. Sehän käy nimenomaan ärhäkkääseen puolustukseen, mitä enemmän vastaus osuu omalle kohdalle. Tiedän, että et ole enää surullinen, sinulle mennyt on mennyttä, ja nyt olisi jo aika päästä eteenpäin. Sitähän tämä on. Kyllä minä tunnen sinunlaisia ihmisiä, niin monta kertaa vierestä tätä samaa seurannut. Aina sanotaan, että jokainen ihminen on ainutlaatuinen, mutta monessa asiassa ihmiset voi silti jollain tavalla lokeroida, miten toimii. Sinulla ei ole lapsia, on ollut vain pitkä avioliitto, ja heti pitäisi saada uusi hoito perään, kun edellinen loppuu. Eikös se niin mene, että sänkyyn pitäisi jo kohta päästä ja saamaan huomiota mieheltä. En ole kovin kaukana tällä tulkinnalla. Ja heti tarkoittaa tällä skaalalla kuukausia. Näiden perusteella kun kysyit, että onko ok, niin omasta mielestä ei, mutta kaikille ei ole niin paljoa väliä
Tukehdu katkeruutesi äläkä pura sitä ap:seen.
Tarvitseeko sitä mistään olla katkera? Itselläni on kaikki hyvin elämässä, upea nainen rinnalla, ja kavereita, jonka kanssa voi viettää aikaa silloin tällöin. Ihan puhtaasti tässä kerroin, mikä on kupletin juoni, ja vaikka moni kertoisi mulle, että en tiedä mistään mitään, niin kyllä näiden viestien ja oman elämänkokemuksen perusteella voi jo jonkun verran tätä ennustaa. En ole katkera, etenkään AP:lle... sanoisin, että ei käy tilanne kateeksi, mutta kyllä tästä yli mennään, varsinkin jos on jo laastarit mielessä. On vain mentaalisesti melko laiskaa siinä tapauksessa minulle väittää, että rakastaisi edelleen ja olisi jotenkin rikki.
Olet melkoisen harhainen jos kuvittelet tietäväsi ap:n ajatukset ja tunteet. Sun teksteistä paistaa kauas, että olet katkera naisia kohtaan.
Katkera mistä?
Siitä kun joku nainen hänet hylännyt ja nyt suoltaa ap:n niskaan kaiken pahan olonsa. On kyllä harhainen tapaus jos kuvittelee tietävänsä ap:n ajatukset ja tunteet.
Olethan sinäkin harhainen tapaus, jos kuvittelet tietäväsi, että onko joku katkera vai ei? Vai onko tämä sitä parempaa tietämystä nyt? AP on roskaa, pilalla, ja sinäkin siinä mukana, kun noin ärhäkkäästi puolustat
Jos on muka niin särjetty, niin silloin ei yksinkertaisesti kaipaa muita. AP kaipaa itselleen huomiota ja seksiä, asmaa mitä varten hänen entinen avioliittonsa oli
Tällaiselle oikeasti laatumiehelle kuin meikäläinen (eli 183cm, yrittäjä, ihan komee) löytyy kyllä muutama kesäkisu vekkihameissaan. Eukko tuossa vapun alla päätti että haluaa etsiä itseään ja lähti, minäpoika en kyllä jää hänen peräänsä itkemään vaan otan muutaman nätin naisen kainaloon ja someen kuvia, että ex-eukkoa oikein sieppaa, minkä menetti!
M49
Siitä kun joku nainen hänet hylännyt ja nyt suoltaa ap:n niskaan kaiken pahan olonsa. On kyllä harhainen tapaus jos kuvittelee tietävänsä ap:n ajatukset ja tunteet.