Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että homojen välisessä seksissä bottom laukeaa yhdynnässä ilman käsiä?

Vierailija
26.06.2023 |

Mietin lähinnä, että mahtaa tuntua aika hyvältä, jos onnistuu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mahdollista on kun jotkut laukee naistenkin kanssa jo ennen kosketustakin.

Vierailija
2/11 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon bi, silloin harvoin kun pääsee miehen kanssa panemaan niin on aika kiimoissaan ja onnistuu kyllä. Ensin valuu paljon touhutippoja ja lopuksi tajunnan räjäyttävä orkku😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onnistuu helposti jos runkkaa samalla ja lopettaa runkkaamisen vähän ennen orgasmia. Sen jälkeen pysyy pitkän aikaa siinä tilassa kun orgasmi on lähellä ja lopulta kokee voimakkaan orgasmin kulliin koskematta.

Vierailija
4/11 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon bi, silloin harvoin kun pääsee miehen kanssa panemaan niin on aika kiimoissaan ja onnistuu kyllä. Ensin valuu paljon touhutippoja ja lopuksi tajunnan räjäyttävä orkku😍

Aah! Olen aina halunnut nähdä tuon!

Vierailija
5/11 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah! Olen aina halunnut nähdä tuon!

Niimpä... haluaisin nähdä mutta ennen kaikkea sen myös itse kokea... antautua sopivan bi-uroon naitavaksi oikein kunnolla siis...

Vierailija
6/11 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen korsetissa jossa sukkanauhat ja sukat. Siveysvyössä kiimoissani ja kun penis työntyy anaaliini takaapäin tunne on uskomaton. Hitaasti pohjaan ja sitten kun alkaa ulos, sisään vaihe ja kun terskka alkaa hieroa  eturauhasta, niin noin 5 minuutin jälkeen saan orgasmin ja sperma lentää siveysvyöstä noroina ulos.  Aivan huikea tunne.

Vierailija
7/11 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole yhtä yleistä kuin että nainen laukeaa pelkässä yhdynnässä.

Vierailija
8/11 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti olen tämän halunnut kokea mutta mun TOP kaveri on niin nopeasti laukeavaa sorttia että hyvä jos kerkeen kunnolla kiihottua niin laskee kumiin ja häipyy. Ihme veijari sillä. No on sen verran jo edetty että ei laske silloin kun rullaan kumia paikalleen.

Vierailija
9/11 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kerron huomenna kun saan kunnon munaa pyllyyn. Uskoisin että lentää..hiljaa en ainakaan voi olla kun ratsastan kovalla isolla munalla.

Vierailija
10/11 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin lauennut jos mun rakastaja ois jatkanut vielä vähän pidempään vaikka pitkään jaksoikin. Laski lopuksi lastin sisään urahdellen, kuulemma piti mun tiukasta pepusta.

Vieläkin tuntuu pepussa ihanasti vaikka on jo puolivuorokautta kun sain.

Vierailija
11/11 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ainakin dildon kanssa on onnistunut lukuisia kertoja.