Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni miesystävä kasvattaa kannabista!!!

Vierailija
10.12.2006 |

Paras ystäväni muutti yhteen erään fiksun oloisen tyypin kanssa. Hän vältteli minun tulemista heidän asuntoonsa. Aina piti tavata kahviloissa tai omalla asunnollani. Eräänä päivänä kun bussini ei tullutkaan, soitin kaverille ja kysyin voinko pistäytyä heillä pikavisiitillä koska haluaisin vihdoinkin nähdä tämän tyypin. Kaveri oli ensin aivan hämmästynyt..sanoi että en tiedä, tuo tyyppi on vähän erilainen yms. Mutta lupasi minun tulla kuitenkin koska olin ihan heidän asuntonsa lähellä odottamassa bussiani. Heti asuntoon saapuessani huomasin pistävän ruohon tuoksun. Tunnen hajun kyllä koska olen ollut tekemisissä kaverin kanssa joka joskus polttaa pilveä. Nyt olen varma että talossa kasvatetaan ruohoa. Pelkällä pilven polttamisella ei tuollaista hajua saa aikaan. Kysäisin ystäväni suhdetta pilveen ja hän kertoi aina joskus polttavansa, samoin tämä tyyppi.

Mietin nyt vain mitä minun tulisi tehdä. En halua mennä ilmiantamaan tätä tyyppiä koska minulla ei ole mitään todisteita. Mutta miten saisin ystäväni pois näistä piireistä ennen kuin pilvi muuttuu vahvempiin aineisiin?? Toivoisin asiallisia vastauksi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä välitä, niin tekee moni muukin

Vierailija
2/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meinaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään PROVO tai PORVOO tai ESPOO niinkuin kaikki komerossa kasvaneet mammat luulevat. Elämässä tapahtuu muutakin kuin Reimatec menee rikki ja Viking Gore tecit ei pitäneetkään vettä.

t. ap

Vierailija
4/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustu piireihin niin voit saada ilmaiset hatsit

Vierailija
5/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran itse kasvattaakin omat ruohot, niin ei edes tue mitään huumekauppaa. Unohda koko juttu ja hoida omat asiat. Aika moni opiskelija tekee tuota opintojen ajan ja lopettaa sitten myöhemmin. Tai sitten ei lopeta, mutta siis käyttö pysyy ainakin tietyissä rajoissa. Mun parikymppisen tuttavan keski-ikäiset vanhemmat pitää suurehkoa farmia kotonaan, so? En ole edes harkinnut " ilmiantavani" heitä, vähempi ongelmia moisesta kuin viinasta. Ja kuten sanottua, jos itse kasvattaa, ei tue hämäräpisneksiä.

Vierailija
6/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on kertonut. Mutta jos sillä ei ole hirveesti väliä, kun kyseessä on kuitenkin huumeiden käyttäjät, niin tietty voit tehdä ilmoituksen.

Vierailija:

Kun kerran itse kasvattaakin omat ruohot, niin ei edes tue mitään huumekauppaa. Unohda koko juttu ja hoida omat asiat. Aika moni opiskelija tekee tuota opintojen ajan ja lopettaa sitten myöhemmin. Tai sitten ei lopeta, mutta siis käyttö pysyy ainakin tietyissä rajoissa. Mun parikymppisen tuttavan keski-ikäiset vanhemmat pitää suurehkoa farmia kotonaan, so? En ole edes harkinnut " ilmiantavani" heitä, vähempi ongelmia moisesta kuin viinasta. Ja kuten sanottua, jos itse kasvattaa, ei tue hämäräpisneksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä