Seksi avioliitossa
No niin. Olemme nyt olleet kohta vuoden naimisissa ja sitä ennen seurustelleet kaksi ja puoli vuotta.
Eilen illalla puhuimme seksistä. Aloin vaan ihmettelemään ääneen sitä, kuinka vähän me harrastamme nykyään seksiä.
Asiasta puhuminen tuntuu kipeältä.
Mikä neuvoksi?
Kommentit (34)
tyytymätönkö? kirjoitti:
Hankittiin me seksilelu. Puolisoni on hitaasti syttyvää sorttia, ja minun kokemukseni on, että hänellä on melko monimutkainen suhde omaan seksuaalisuuteensa. Minä taas puolestani olen helposti laukeavaa sorttia
Kuulostaisi siltä, että et ehkä pysty tarjoamaan vaimollesi riittävän pitkää hetkeä, että hän pääsisi mukaan ja nauttisi oikeasti seksistä. Jos hän jää vaille nautintoa, niin ei se ole ihme, että homma lakkaa kiinnostamasta. Jos olet helposti laukeavaa sorttia, niin käytä 30 minuuttia ensin vain hänen hyväilyyn. Hiero selkää, hartioita, rintoja, jalkoja. Suutele suulle, kaulaan, niskaan, rintoihin, vatsaan, reisiin. Sitten hyväile myös intiimialueita, hellästi, tunnustellen, odota että hän kuumenee ja odottaa kosketustasi, sitten kun hän ei enää voi pitää käsiään irti sinusta ja anelee että tulet hänen sisääsi, vasta silloin alkaa sinun munan osuus asiasta :P
Vierailija kirjoitti:
Seksia
20-30 vuotiaana 1-5 krt/pv
30-40 vuotiaana 1-3 krt/pv
40-50 vuotiaana 1-2 krt/pv
M50
Masturbointia ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
tyytymätönkö? kirjoitti:
Hankittiin me seksilelu. Puolisoni on hitaasti syttyvää sorttia, ja minun kokemukseni on, että hänellä on melko monimutkainen suhde omaan seksuaalisuuteensa. Minä taas puolestani olen helposti laukeavaa sorttia
Kuulostaisi siltä, että et ehkä pysty tarjoamaan vaimollesi riittävän pitkää hetkeä, että hän pääsisi mukaan ja nauttisi oikeasti seksistä. Jos hän jää vaille nautintoa, niin ei se ole ihme, että homma lakkaa kiinnostamasta. Jos olet helposti laukeavaa sorttia, niin käytä 30 minuuttia ensin vain hänen hyväilyyn. Hiero selkää, hartioita, rintoja, jalkoja. Suutele suulle, kaulaan, niskaan, rintoihin, vatsaan, reisiin. Sitten hyväile myös intiimialueita, hellästi, tunnustellen, odota että hän kuumenee ja odottaa kosketustasi, sitten kun hän ei enää voi pitää käsiään irti sinusta ja anelee että tulet hänen sisääsi, vasta silloin alkaa sinun munan osuus asiasta :P
Ei, ap, älä oleta että oma vaimosi toimii samalla tavalla kuin tuo kirjoittaja. Minä olen nainen enkä todellakaan kaipaa seksin alkaessa selkähierontaa, vatsan suutelua tms. Haluan, että mies hyväilee alapäätäni, reaktioistani hän kyllä tietää, mikä tuntuu hyvältä ja jos ei huomaa, niin sanon/pyydän. Haluan oman orgasmini niin, että pystyn täysin keskittymään nautintooni eli mies antaa sen suulla tai kädellä. Sen jälkeen voin vuorostani joko ottaa häneltä suihin ja/tai olla yhdynnässä.
Alle puolet naisista saa pelkällä yhdynnällä. Osa saa yhdynnässä vain, jos samalla hieroo itseään.
Vierailija kirjoitti:
Seksia
M50
...ja sit sä heräsit kalsarit soosissa. Ah, uusi päivä peräkammarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksia
M50
Ei niin tanaan kahdesti. Etatuot on jes. Vaimo tulee 1h kulutta olen esi tehnyt mojitot jaakaappiin ;)
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei kuulu avioliittoon.
M37
Kuuluu, siihen asti kun lapset pyöräytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksia
M50
...ja sit sä heräsit kalsarit soosissa. Ah, uusi päivä peräkammarissa.
Oletko kade.
Vaimoni hyvaksyy 2N +M kimpat. Haluatko mukaan+)_+{"><>!@#$%^&*()_": ?
(fkn US keyboard with french twist.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksia
M50
Lasketaan sekin. Minulla ei muuta sekdiä olekaan, kun mies ei ole enää halunnut yli vuoteen.
N50
Meillä seksielämä meinasi kuolla minun stressin alle. Tuntuu, että arkea hoitaa itse, lapset ja ruuat ja käy töissä ym. niin ei siinä jää oikeasti voimia seksiin.
Jos on stressiä ja väsymystä, niin homma ei vaan toimi. Kaikki kosketus tuntuu vain vaatimukselta.
Kun mies oikeasti otti myös vastuun kodin hoitamisesta ja oli kumppani, minulla on vähemmän stressiä ja enemmän haluja. Sain myös levätä enemmän.
Tämä ei toimi niin, että imurointia vastaan saa seksiä. Vaan ihan oikeaa tasapuolisuutta.
Nyt on hyvin asiat ja tunnemme toisemme paremmin tällä saralla kuin aiemmin. Meillä on takana nyt 15v yhdessä. Homma luistaa paremmin kuin ikinä aiemmin ja alku oli aivan hullua huumaa
Aloituksesta ei selvinnyt kysyjän ja puolisonsa ikä.
Homma menee niin että jos nuorena nai niin kuin keski-ikäiset, niin keski-ikäisenä nai niin kuin vanhukset. Eli jos nuorena, tuoreessa parisuhteessa on seksiä kerran viikossa, niin nelikymppisenä sitä on max. kerran kuukaudessa, ja hiipuu sitten niin että viisikymppisenä on kerran, kaksi vuodessa. Loppuu kokonaan viisviitosena.
Jos nuorena seksiä on neljästi viikossa, niin nelikymppisenäkin sitä on kerran- kaksi viikossa. Viisikymppisenä on seksiä silloin 2-3 kertaa kuukaudessa, ja kuusikymppisenäkin on kerran kuukaudessa.
Nämä siis oletuksella että pysyy yhdessä saman kumppanin kanssa.
Use it or loose it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei kuulu avioliittoon.
M37
Kuuluu, siihen asti kun lapset pyöräytetty.
Ei sitä seksiä ole silloinkaan muuten kuin siinä tapauksessa että rouvalla pulpahtelee vauvakuumetta pintaan...
Lapsia ei kannata harkitakaan jos seksi alkaa jo nyt olla kuollutta vaan erota. : (
Pitkässä parisuhteessa voin sanoa, ettei se puuttuminen enää tunnu miltään. Miehellä loppui seksihalut jo 50v. Kun sitä ei ole, sitä ei jää kaipaamaan. Eletään vain seesteistä elämää.