onko muita jotka ei millään jaksais vaivautua ankeilla keleillä lasten kanssa pihalle?
tuntuu, että tääkin palsta on täynnä(?) äitejä, joiden ajatusmaailma on " kyllä lasten pitää ulkoilla vähintään 2 tuntia päivässä oli ilma mikä tahansa"
h****ti, mua ei hevin saa liikkelle, jos on pimeetä, synkkää ja vettä sataa..
olenko huono äitee?
Kommentit (9)
Vierailija:
tuntuu, että tääkin palsta on täynnä(?) äitejä, joiden ajatusmaailma on " kyllä lasten pitää ulkoilla vähintään 2 tuntia päivässä oli ilma mikä tahansa"
h****ti, mua ei hevin saa liikkelle, jos on pimeetä, synkkää ja vettä sataa..
olenko huono äitee?
jos on kovin sateinen päivä niin meidän ainoa ulkoilu saattaa olla 15min rataskävelyt, kun viedään esikoinen kouluun..
toi vois olla mun kynästä, paitsi etten tiedä oonko masentunut, en kai. Mutta siis en jaksa lähteä ulos ylipäätään ja jos jaksan, niin sitten on muut jo sisällä.
Mieluummin kävisin vaikka kävelemässä, mutta se ei onnistu/leikki-ikäistä ei juuri se huvita.
Keerran päivässä msilti yritetään ulos, muuten käy meno turhan hurjaksi.
Välillä tällaisia kotipäiviä tulee, ja ne johtuvat juurikin säästä. Ei nyt useampaa päivää putkeen olla sisällä, mutta en nyt osaa ottaa huonoa omaatuntoa tästäkään asiasta...
voin lyödä vetoa, että olen yksi laiskimmista ulkoilijoista näillä ilmoilla;)..
meillä saattaa mennä viikko, ettei käydä ulkona, jos on tällaset p***at ilmat..pistäkää paremmax;)
meillä oltiin 3 pv putkeen sisällä kun itse olin kipeänä ja mies ei vaan ehtinyt enää töistä tultua ulos lasten kanssa.. huoh. Mutta normaalisti yritän ulkoilla päivittäin , mutta en todellakaan pysty 2 kertaa.. Lapset ovat 2,5v ja 7kk.. Aina menee päiväunet ristiin.. Ja ei sit viitsi repiä nuorempaa sängystä jos sen on saanut nukahtamaan. Meillä ei muita lapsiperheitä talonyhtiössä. Joudun kävelemään puistoon- sielläkään harvemmin näillä säillä lapsia..
silloinhan ne muksut siellä paremmin viihtyykin...
Mutta välillä jos ei vaan huvita mennä, niin en kuitenkaan ota siitä stressiä.
joten ulkoillaan päivittin ( no joo yksitäisiä päiviåä jos on jotain muuta ohjelmaa.. leipomista , askatelua, juhlia,teätteri ) saattaa tuo ulkoilu jäädä.
koitan nykyään pakottautua ulos säällä kuin säällä. meidän ongelma on se, ettei päästä heti sängystä noustua pihalle, vaan vasta sitten kun muut on jo lounaalla/päiväunilla...