Janne pettää vaimoaan, mutta omasta mielestään ei petä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009674737.html
Etusivulle
KUVA: COLOURBOX
SEKSI & PARISUHDE
Rakastan vaimoani, mutta...
Jannella on fantasia, jota hänen vaimonsa ei pysty toteuttamaan. Se on yksi syistä, joiden vuoksi Janne kokee oikeudekseen toteuttaa sitä muualla rahaa vastaan. Jannen mielestä tässä ei ole moraalista ongelmaa. Hän rinnastaa seksipalveluiden ostamisen parturissa käymiseen.
Samppa Rautio
19:30
Janne, 30, ei ole koskaan pettänyt vaimoaan. Niin hän sanoo.
Pettämisen sijaan Janne on käyttänyt viimeisen seitsemän vuoden aikana yhteensä noin 3 500 euroa maksullisiin seksipalveluihin. Se tekee keskimäärin viisisataa euroa per vuosi. Käyntikertoina mitattuna se tarkoittaa noin 27 visiittiä per vuosi.
Lisäksi hänellä on ollut muutama suhteen ulkopuolinen yhden yön juttu.
Jannesta tämä ei ole pettämistä.
Rinnastan maksullisten palveluntarjoajien käytön parturissa käymiseen, mies sanoo vakavalla äänellä.
Janne ei myöskään käytä kondomia naisten kanssa.
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Nykymeno on niin sairasta. Ei ihme, että syntyvyys laskee, ihmiset ovat sinkkuja. Kuka uskaltaa ottaa riskin parisuhteen perustamiseen, kun kumppaniksi voi osua " Janne"?
Tai nainen jolla ollut villit vuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymeno on niin sairasta. Ei ihme, että syntyvyys laskee, ihmiset ovat sinkkuja. Kuka uskaltaa ottaa riskin parisuhteen perustamiseen, kun kumppaniksi voi osua " Janne"?
Mutta itse olette "Jannenne" valinneet joten miksi valitatte?
Ihan perusmeininkiä nykypäivänä. Ottakaa av-mammat ne ruusunpunaiset silmälasit jo pois silmistänne.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä mitään pahaa jos vaimo käy tienaamassa, paljon paremmat taksat vaimo voi ottaa kuin mies suomessa.
kumma kun tallinnassa ruuvat jo löysää siveysvyötään ja pussukan nyörejä, sataman varasto kelpaa ja on niin hauskaa,suomessa jos pari sataa saa olla todella tyytyväinen.
Nykysin vaimo tienaa ja mä hoidan kotia.
Minimunallako on perhe?
Vierailija kirjoitti:
Todella vastuutonta ja kuvottavaa.
Miksi olla parisuhteessa, jossa ei saa mitä haluaa? Onko vaimo vain mukavuussyistä? Kiva kun kotona odottaa joku eikä tarvitse olla yksin?
Ja miksi ei käytä kumia maksullisissa? Todella kuvottavaa ja typerää.
Aina ei saa kaikkea mitä haluaa. Sen kanssa vain on elettävä ja tehtävä kompromisseja. Toki Janne ei ole tehnyt. Muualla imetään kikulia paremmin. Sairasta.
Deittipalstat on täynnä varattuja miehiä, jotka etsivät seksiseuraa. Juuri sinun mukava lupsakka mies etsii sieltä myös seksiä vaikka et ikinä voisi sitä uskoa. Näin se menee nykyään.
Onneksi olen sinkku ja tulen myös jatkossakin olemaan. Miksi ottaa riskiä että oma puoliso paljastuisi luonnehäiriöiseksi narsistiksi joka surutta pettää? En ala tekemään lapsia miehille koska kuka tahansa mies voi lopulta paljastua petturiksi
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen sinkku ja tulen myös jatkossakin olemaan. Miksi ottaa riskiä että oma puoliso paljastuisi luonnehäiriöiseksi narsistiksi joka surutta pettää? En ala tekemään lapsia miehille koska kuka tahansa mies voi lopulta paljastua petturiksi
Aivan kuin edes saisit ketään.
Vaimo esittelee perspilluaan Onlyfansissa ja mies laukkaa h u o r i ssa. Moderni perhe.
Vierailija kirjoitti:
Parasta ottaa joku peräkylän kammaripoika, joka ei ketään muuta saa. Uskon olevan uskollinen. Kuka tietää kuinka hyvä mies lopulta onkaan. Voi olla paljon varallisuutta metsissä ja voi olla jopa romanttinen, kun kerrankin naista saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta itse olette "Jannenne" valinneet joten miksi valitatte?
Siellä joku kilttis huutelee katkerana kun jäi ilman naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuin edes saisit ketään.
Toki saisin mutta miksi huolisin? Harva mies kykenee uskollisuuteen ja petturia ei kannata ottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän jutun luettuani, olen onnellinen, että olen ikisinkku. Ukko ei käytä edes kondomia, kun käy maksullisissa. Siinä on vaimolle arvostusta kerrassaan. Voi vaimoparkaa. Mikä nykyajan miehiä vaivaa? Vanhempani olivat 65- v naimisissa, onnellisesti. Toivoisin eläväni 1950- 60 luvulla, jolloin avioliitto oli arvossaan ja toiseen sitouduttiin.
Naisetkin oli yleisesti niin paljon puhtaampia.
Kun taas miehet ovat kautta historian pitäneet oikeutenaan lort toilla ympäriinsä koska "biologia". Miesten kaksoisstandardit naisille jne
Suojaamatona seksiä prostituoidun kanssa, on kyllä melkoisen yksinkertainen kaveri.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan Jannelle ihan sama jos oma äiti, vaimo tai sisko olisi parturin sijasta ammatiltaan prostituoitu?
Artikkelissa Janne antoi ymmärtää, että olisi ok, jos vaimo myisi seksiä, jos Janne saisi ainakin osan rahoista!
Varmaan hänen mielestään ei olisi ollenkaan ok, jos vaimolla olisi suhde jonkun miehen kanssa.
Kyse on siitä, että narsistille vaimo ja lapset ovat esineen kaltaisia, omaisuutta. Hänen omistamiaan esineitä ei häneltä saa kukaan viedä, mutta hän voi toki niitä myydä.
Narsisti-Janne myisi varmaan tyttärensäkin jos hinnasta sovittaisiin. Pers häiriöinen ei kykene empatiaan edes lapsiaan kohtaan (mutta osaavat toki näytellä empaattista)
Voi voi av-mammat. Kuinka monta teitäkin petetään. Tervetuloa nykyaikaan, jolloin miehet ostavat seksiä, kun sinä pidät seksihanat kiinni. Ei kuitenkaan mitään syytä erota, kun sinä kuitenkin pidät kodista ja lapsista hyvän huolen. Mies vain käy välillä vähän hurvittelemassa, että taas jaksaa tuota perhe-elämää ilman vaimon seksiä. Näin se menee vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo esittelee perspilluaan Onlyfansissa ja mies laukkaa h u o r i ssa. Moderni perhe.
Niin ja molemmissa väärin tekee mies.
Naisetkin oli yleisesti niin paljon puhtaampia.