Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Kyllä taas oli raskasta olla se salin helmi..mammat syöny koko illan jätskiä ja seuraillut kaipailupalstaa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestys
🔼 kannattaa odottaa kaivatun soittoa
🔽 suihkuun ja pesemään hiukset
Vain yhden äänestäjän mielestä kannattaa odottaa kaivatun soittoa. Yhdeksän puoltaa suihkua. Kiitos kaikille osallistujille.
Vierailija kirjoitti:
G:
Sitten se ikäero?
Täys kymppi!
Vierailija kirjoitti:
Oletko parempi kirjoittaja kuin keskustelija?
En usko että siitä on minkäänlaista epäselvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko parempi kirjoittaja kuin keskustelija?
Ihan ehdottomasti. En koskaan pystyisi oikeassa elämässä ilmaisemaan perimmäisiä tunteitani samalla tavalla kuin kirjoittaessani. Olen näennäisen sosiaalinen, äärettömän varautunut ja ujo introvertti. Tehokas suojakuori kehittyi nuorena, kun puolustauduin koulukiusaajia vastaan.
Minkä ikäinen olet nyt? Nuori, nuoriaikuinen vai aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Gallup ketjun eronneille: Miksi tuli ero?
1. ero koska minä petin
2. ero koska minä petin
-itsetutkiskelun paikka täällä kaivon pohjalla
Vierailija kirjoitti:
G:
Sitten se ikäero?
13 vuotta
Parrakkaalle miehelle 🧡:n terkkuja. Pusutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen joku jostain itsensä kehittämisestä puhui, niin yksi hyvä on ainakin omaan olemiseen sopivat kirjat. Voi olla vaikka fantasiaakin, kirjoista saa hyviä oivalluksia.
Itselläni tosin tietokirjajärkäle nyt menossa, sopii täydellisesti minun juttuihini moni tässä.Miksi kehität itseäsi ts. mikä on intentiosi?
Siksihän täällä ollaan?
Etkö osaa vastata kysymykseen?
Rakastaisitko minua vaikka minulla olisi piimäviikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika läpinäkyvää sun käytös. No vahvisti sitä käsitystä mitä olen aavistellutkin. Miehelle. Nyt juuri mietin, että mitä ihmettä olen sinussa nähnyt. Niin ärsyttävää.
Ehkä komea ulkomuoto.
No ulkoiseen olemukseen kyllä aikanaan ihastuin. No hän osaa valloittaa naisia, se on huomattu. Varmaan huomenna olen taas eri mieltä, mutta nyt tuntuu, että pitäisi vain häipyä ja yrittää olla näkemättä häntä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. ero koska minä petin
2. ero koska minä petin
-itsetutkiskelun paikka täällä kaivon pohjalla
Ainakin vastasit rehellisesti sieltä kaivosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen joku jostain itsensä kehittämisestä puhui, niin yksi hyvä on ainakin omaan olemiseen sopivat kirjat. Voi olla vaikka fantasiaakin, kirjoista saa hyviä oivalluksia.
Itselläni tosin tietokirjajärkäle nyt menossa, sopii täydellisesti minun juttuihini moni tässä.Miksi kehität itseäsi ts. mikä on intentiosi?
Siksihän täällä ollaan?
Etkö osaa vastata kysymykseen?
Kyllä hän siihen kysymykseen vastasi, ymmärtämätön!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas oli raskasta olla se salin helmi..mammat syöny koko illan jätskiä ja seuraillut kaipailupalstaa.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika läpinäkyvää sun käytös. No vahvisti sitä käsitystä mitä olen aavistellutkin. Miehelle. Nyt juuri mietin, että mitä ihmettä olen sinussa nähnyt. Niin ärsyttävää.
Ehkä komea ulkomuoto.
No ulkoiseen olemukseen kyllä aikanaan ihastuin. No hän osaa valloittaa naisia, se on huomattu. Varmaan huomenna olen taas eri mieltä, mutta nyt tuntuu, että pitäisi vain häipyä ja yrittää olla näkemättä häntä enää.
Tyypillistä heikompaa astiaa. Ei kannata luvata mitään, huomenna voi tuulla taas eri suunnasta.
Rakkaudella..
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut sen toisen riippuvuuksien takia.
Miten voit kuulla minut, mutta et nähdä?