Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat puurolle niinku olis jo.
Sähän olet ajoissa tänään puurolla.
Oli eilen hengen lähtö lähellä.
Mikä niin kävi henkeä uhkaavaksi?
Lihanpala kurkkuun ja päälle pari isoa purkkaa. Naapurinovea hakkaamaan ja apua pyutämään - kuset housuun. Jollei olis lähteny palaset kurkusta pois. Niin olisin liittynyt noin 80 vuosittaisen uhrin joukkoon.
Oli muuten v mäinen tilanne. Sitä aikaa ei oo paljon saada apua.Söit lihaa ja purkkaa yhtäaikaisesti?
Tavallaan, nielasin lihan ja heitin Purkat samantien suuhun. Oli kirpeitä.lihavarmaan jäi menemättä alas.
Varo ettei tuu suolitukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihanpala kurkkuun ja päälle pari isoa purkkaa. Naapurinovea hakkaamaan ja apua pyutämään - kuset housuun. Jollei olis lähteny palaset kurkusta pois. Niin olisin liittynyt noin 80 vuosittaisen uhrin joukkoon.
Oli muuten v mäinen tilanne. Sitä aikaa ei oo paljon saada apua.
Hyvä, että oli naapuri paikalla ja osasi auttaa. Noissa tilanteissa panikoituu äkkiä kun henki ei kulje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten v mäinen tilanne. Sitä aikaa ei oo paljon saada apua.Söit lihaa ja purkkaa yhtäaikaisesti?
Tavallaan, nielasin lihan ja heitin Purkat samantien suuhun. Oli kirpeitä.lihavarmaan jäi menemättä alas.
Varo ettei tuu suolitukosta.
Kyllä ne lähes 0 mahanesteet hoitaa homman. Vie suoletkin mennessään.
Pitää ottaa nokoset, bye
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten v mäinen tilanne. Sitä aikaa ei oo paljon saada apua.
Onneksi olet edelleen elossa ja selvisit säikähdyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten vi#u##aa tuo naapurin viheltely. Helva#a jos siitä joutuu kärsii taas koko kesän.
Luo itse todellisuutesi uudestaan. Vaikka Minkkisen opeilla. 👍
En tykkää hänen opeista. Vastenmielisiä. Parempiakin guruja olemassa.
Ei taida olla.
Minä olen. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ohuen silkkilangan varassa lepää rakkaus?
Lakatkaa kuuntelemasta ulkopuolisia "guruja", alkakaa kuunnella itseänne. Jokaisessa ihmisessä asuu viisaus, pitää vaan kuunnella. Itse asiassa liika muiden kuuntelu voi vaan estää sen oman äänen kuuntelemisen.
Hurmaava hymysi tuli taas ja yllätti ajatuksia...
Moni asia muistutti sinusta, kotimatkalla. 🧡
Yritän pitää itseni kiireisenä, vähän helpottaa.
Odotan ja toivon, että vielä nähdään! 😊
Nyt on täydellinen sää. Lämmintä, aurinkoista, hieman pilvistä ja jossain lähimain ukkostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kesäaamu, kun tästä terassilta katson avautuvaa maisemaa. Vain sinä puutut.
Tämmösen viestin kun saisi kaivatulta
Se olisi varmasti suurenmoista. Itsehän en tuollaisesta kostuisi tippaakaan mutta me olemmekin erilaisia.
Millaisesta itse kostuisit? Eri
Jaa-a. Se riippuu täysin siitä millä tuulella olen milloinkin. Onko sinulla hyväkin tilannetaju?
Mitä jos kahdella ihan eri tuulet, samalla hetkellä, riittääkö ymmärrys. Tällaisista huoli. Toisaalta voihan sulla olla hyvä tilannetaju. En siitä kyllä tiedä
Jos tää tarkoittaa esimerkiksi sitä, että joku hakee omalla huonolla tuulellaan oikeutusta sille, että voi esim. vttuilla kaikille, niin ei riitä ymmärrys, ei.
En jaksa keskenkasvuisia, ja teen sen sitten kyllä ihan tiettäväksi.
Ymmärrän hyvin, olen ite samanlainen. Sanon jos on niin huono hetki, että se voisi toisiin vaikuttaa. Olen yleensä rauhallinen ja easygoing. Helppo ihminen siinä mielessä. Jos mies ymmärtäisi antaa halin kun sitä tarvitsisin niin taas jaksaisi
Ukkonen sai palaan kotiin. Merivesi vielä (eli aina) aikas vilpakkaa. Terkkuja kaivatulle
Vierailija kirjoitti:
Nyt on täydellinen sää. Lämmintä, aurinkoista, hieman pilvistä ja jossain lähimain ukkostaa.
Ja vielä
Kyllä
Ehkä
Sinut
Keskiviikkona
Illalla
Voisin
Ihan
Iilkamoiden
Koettaisin
Kutsua
Ovelle
👫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kaivannut taas koko päivän.
KalleKalle, millä kirjaimella alkaa kaivattusi nimi?
Laita hyvä ehdotus, niin laitan sille peukkua jos osuu.
KalleOlisiko M tai L?
Oliko peukutus sulta Kalle?
Eilinen oli.
Kalle
Peukutus ei kuitenkaan ollut niille alkukirjaimilla eihän jos nyt ymmärsin oikein?
Vierailija kirjoitti:
Ette te tie mitä mä käyn läpi
Jokaisella on omat juttunsa, oma tiensä. Se on tietyllä tavalla yksin kuljettava. Tietoa löytyy, usein tukeakin, muttei aina. Sanotaan että etsivä löytää. Mitä etsit, mikä on tiesi, se on sinun itse ratkottava. Niin se on meillä kaikilla. Voimia
Tarmokkaalla miehellä ei oo aikaa olla jouten.