Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Kuherteletko?
Kuhertelen. Se juttutuokio oli mahtava. Huomenna lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaajat ovat ilmeisesti löytäneet toisensa ja rakkauden kesän, kun kaipausviestit ovat kadonneet ja jauhetaan johtamisesta ja politiikasta.
Toisensa tai jonkun toisen.
Tai muuten vain on ketjua parempaa tekemistä. Itsekin olin kesäretkellä vieraassa kaupungissa koko päivän kaverin kanssa. Ei paljon kerkeä netissä roikkua, kun on tällaisia säitä ja vapaita päiviä.
Kaivatun kanssa ei ole edes tarkoitus koskaan löytää toisiamme.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos laulaisit biisin kaivatullesi se olisi...
Tämän päivän valinta olisi: I'm Yours. Vaikea valinta, kun niin moni biisi kertoo hänestä.😚
Vierailija kirjoitti:
Mitä pidit tästä päivästä?
Kiva kesäpäivä rakkaimman ja muiden kanssa. Iltasella ja vähän päivälläkin kaivattu mielessä. Eikä näihin tunnelmiin liity varatut tms. olleskaan.
Olipa tylsää kun lähditte taas johonkin reissuun ja tavaroiden määrästä päätellen varmaan ainakin loppuviikoksi. Olen tehnyt pihahommia ilman rintsikoita ihan vaan sun silmien iloksi, mutta harmi kun olet ollut niin vähän kotona ja taas poissa. Näin susta viime yönä kiihkeää untakin: tulit siinä kavereidesi kanssa iltamyöhällä pyöräreissulta kotiin ja jäitkin pihalle mun kanssa juttelemaan ja flirttaamaan. Toivottavasti pian tulisi taas tilaisuus vaihtaa hymyt ja muutama sana
Vierailija kirjoitti:
On kevät, ei sua
On kesä, ei sua
Kuka oletkaan, toivon, että saat hänet luoksesi vielä tänä kesänä.
Mikä yhdistää Mangustia, Tosista ja Tärkeälle kirjoittavaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun täytyy sitten vaan odottaa, kun en keksi miten saisin tän nyt avattua..
Niin. Odotettu on. Mitähän sinä odotat? Minun sydämeni on odotuksessa rutistunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos meille tulee yhteinen koti, toivoisin pihalle karviaismarjapensasta sekä pari mustaviinimarjapensasta.
Pari hassua pensasta ei riitä, vähintään kolme kutakin, lisäksi tyrniä, pensasmustikkaa, karhunvadelmaa, omenapuita ja kirsikkapuita. Meluavan ruohonleikkurin voi unohtaa heti kättelyssä, viikate riittää.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsää kun lähditte taas johonkin reissuun ja tavaroiden määrästä päätellen varmaan ainakin loppuviikoksi. Olen tehnyt pihahommia ilman rintsikoita ihan vaan sun silmien iloksi, mutta harmi kun olet ollut niin vähän kotona ja taas poissa. Näin susta viime yönä kiihkeää untakin: tulit siinä kavereidesi kanssa iltamyöhällä pyöräreissulta kotiin ja jäitkin pihalle mun kanssa juttelemaan ja flirttaamaan. Toivottavasti pian tulisi taas tilaisuus vaihtaa hymyt ja muutama sana
Minä lähden kohta yöuinnille nakkena. Oletus on ettei kukaan näe, kun jo hämärtää. 🤔
Vierailija kirjoitti:
No kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meille tulee yhteinen koti, toivoisin pihalle karviaismarjapensasta sekä pari mustaviinimarjapensasta.
Pari hassua pensasta ei riitä, vähintään kolme kutakin, lisäksi tyrniä, pensasmustikkaa, karhunvadelmaa, omenapuita ja kirsikkapuita. Meluavan ruohonleikkurin voi unohtaa heti kättelyssä, viikate riittää.
Suosittelen lisäksi hunajamarjaa sekä kultaherukkaa. Sivustalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden kohta yöuinnille nakkena. Oletus on ettei kukaan näe, kun jo hämärtää. 🤔
Kerkeen vielä alepaan nakkena. Kukaan ei nää, koska aurinko paistaa niin matalalta suoraan silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerkeen vielä alepaan nakkena. Kukaan ei nää, koska aurinko paistaa niin matalalta suoraan silmiin.
Kerro kun meet niin yritän bongata nakkea.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin mua. Epätoivo. Miehet ei tykkää epätoivoisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi pikku-E!
Laitakko saman tien nimen? Yks tyyppi muuten kuvittelee liikaa.
Kuka se yks tyyppi on?
Muakin vähän kiinnostaisi.
Tosista tarkoittaa.
Ai se alkaa E:llä? No ei todellakaan ollut sille tosikselle. Ei Ap:n tarkoittama E ole ollut täällä enää aikoihin. Joskus tuntui olevan, tosin sekin oli harhaa.
Tärkeille ihmisille antaa aikaansa. Sinä annat sitä vaimollesi. Simple.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun täytyy sitten vaan odottaa, kun en keksi miten saisin tän nyt avattua..
Niin. Odotettu on. Mitähän sinä odotat? Minun sydämeni on odotuksessa rutistunut.
En tiedä, enhän mä nyt väkisin voi mitään..
En ole ihan perinteinen näissä asioissa ja olet varmaan saanut montakin väärää käsitystä. Mutta minkäs teet.
Oon tarkistanut. Semmosen tuhat kertaa. Varmuuden vuoksi. sivusta