Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
11041/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräälle. Olen reagoinut siihen että yritit unohtaa.

Vastaus on; entistä enemmän vaikeammaksi menee tästä eteenpäin.

On ollut pakko yrittää unohtaa ja jatkaa matkaa, kun ei ole molemminpuolisia tunteita. Oon tosi huonosti kyl onnistunut unohtamisessa

Tarkistitko?

Oon tarkistanut. Semmosen tuhat kertaa. Varmuuden vuoksi. sivusta

Vierailija
11042/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuherteletko?

Kuhertelen. Se juttutuokio oli mahtava. Huomenna lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11043/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaajat ovat ilmeisesti löytäneet toisensa ja rakkauden kesän, kun kaipausviestit ovat kadonneet ja jauhetaan johtamisesta ja politiikasta.

Toisensa tai jonkun toisen.

Tai muuten vain on ketjua parempaa tekemistä. Itsekin olin kesäretkellä vieraassa kaupungissa koko päivän kaverin kanssa. Ei paljon kerkeä netissä roikkua, kun on tällaisia säitä ja vapaita päiviä.

Kaivatun kanssa ei ole edes tarkoitus koskaan löytää toisiamme.

Eri

Vierailija
11044/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos laulaisit biisin kaivatullesi se olisi...

Tämän päivän valinta olisi: I'm Yours. Vaikea valinta, kun niin moni biisi kertoo hänestä.😚

Vierailija
11045/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidit tästä päivästä?

Kiva kesäpäivä rakkaimman ja muiden kanssa. Iltasella ja vähän päivälläkin kaivattu mielessä. Eikä näihin tunnelmiin liity varatut tms. olleskaan.

Vierailija
11046/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylsää kun lähditte taas johonkin reissuun ja tavaroiden määrästä päätellen varmaan ainakin loppuviikoksi. Olen tehnyt pihahommia ilman rintsikoita ihan vaan sun silmien iloksi, mutta harmi kun olet ollut niin vähän kotona ja taas poissa. Näin susta viime yönä kiihkeää untakin: tulit siinä kavereidesi kanssa iltamyöhällä pyöräreissulta kotiin ja jäitkin pihalle mun kanssa juttelemaan ja flirttaamaan. Toivottavasti pian tulisi taas tilaisuus vaihtaa hymyt ja muutama sana

Vierailija
11047/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kevät, ei sua

On kesä, ei sua

Kuka oletkaan, toivon, että saat hänet luoksesi vielä tänä kesänä.

Vierailija
11048/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yhdistää Mangustia, Tosista ja Tärkeälle kirjoittavaa?

Vierailija
11049/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mun täytyy sitten vaan odottaa, kun en keksi miten saisin tän nyt avattua..

Niin. Odotettu on. Mitähän sinä odotat? Minun sydämeni on odotuksessa rutistunut.

Vierailija
11050/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meille tulee yhteinen koti, toivoisin pihalle karviaismarjapensasta sekä pari mustaviinimarjapensasta.

Pari hassua pensasta ei riitä, vähintään kolme kutakin, lisäksi tyrniä, pensasmustikkaa, karhunvadelmaa, omenapuita ja kirsikkapuita. Meluavan ruohonleikkurin voi unohtaa heti kättelyssä, viikate riittää.

Vierailija
11051/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tylsää kun lähditte taas johonkin reissuun ja tavaroiden määrästä päätellen varmaan ainakin loppuviikoksi. Olen tehnyt pihahommia ilman rintsikoita ihan vaan sun silmien iloksi, mutta harmi kun olet ollut niin vähän kotona ja taas poissa. Näin susta viime yönä kiihkeää untakin: tulit siinä kavereidesi kanssa iltamyöhällä pyöräreissulta kotiin ja jäitkin pihalle mun kanssa juttelemaan ja flirttaamaan. Toivottavasti pian tulisi taas tilaisuus vaihtaa hymyt ja muutama sana

Minä lähden kohta yöuinnille nakkena. Oletus on ettei kukaan näe, kun jo hämärtää. 🤔

Vierailija
11052/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro.

Vierailija
11053/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos meille tulee yhteinen koti, toivoisin pihalle karviaismarjapensasta sekä pari mustaviinimarjapensasta.

Pari hassua pensasta ei riitä, vähintään kolme kutakin, lisäksi tyrniä, pensasmustikkaa, karhunvadelmaa, omenapuita ja kirsikkapuita. Meluavan ruohonleikkurin voi unohtaa heti kättelyssä, viikate riittää.

Suosittelen lisäksi hunajamarjaa sekä kultaherukkaa. Sivustalta. 

Vierailija
11054/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähden kohta yöuinnille nakkena. Oletus on ettei kukaan näe, kun jo hämärtää. 🤔

Kerkeen vielä alepaan nakkena. Kukaan ei nää, koska aurinko paistaa niin matalalta suoraan silmiin.

Vierailija
11055/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerkeen vielä alepaan nakkena. Kukaan ei nää, koska aurinko paistaa niin matalalta suoraan silmiin.

Kerro kun meet niin yritän bongata nakkea.

Vierailija
11056/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin mua. Epätoivo. Miehet ei tykkää epätoivoisista naisista.

Vierailija
11057/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi pikku-E!

Laitakko saman tien nimen? Yks tyyppi muuten kuvittelee liikaa.

Kuka se yks tyyppi on?

Muakin vähän kiinnostaisi.

Tosista tarkoittaa.

Ai se alkaa E:llä? No ei todellakaan ollut sille tosikselle. Ei Ap:n tarkoittama E ole ollut täällä enää aikoihin. Joskus tuntui olevan, tosin sekin oli harhaa.

Vierailija
11058/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeille ihmisille antaa aikaansa. Sinä annat sitä vaimollesi. Simple.

Vierailija
11059/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mun täytyy sitten vaan odottaa, kun en keksi miten saisin tän nyt avattua..

Niin. Odotettu on. Mitähän sinä odotat? Minun sydämeni on odotuksessa rutistunut.

En tiedä, enhän mä nyt väkisin voi mitään..

Vierailija
11060/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan perinteinen näissä asioissa ja olet varmaan saanut montakin väärää käsitystä. Mutta minkäs teet.

Ketju on lukittu.