Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Osaan luoda kauniita asioita. Kaipaan ihmistä joka herättäisi kauniit tunteet eloon, ajatuksia yhteisestä tulevaisuudestakin.🌻
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Paljon sinulla ja kaivatullasi on ikäeroa?
45-34±2, jotain sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Tasan vuosi tipahtamisesta.
Mistä tipuit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Ralph Fiennes missä lienet. Syön maustamatonta jugurttia ja lusikkaa imeskellen mietin ketä katsot tänään flirtisti alta kulmain hymynkare huulillasi😘
Sinä todella tykkäät Ralph Fiennesistä tai sitten olet trolli. En oikeen saa selvää kummasta on kyse.
Googlasin Fiennesin. En tiedä vitsaileeko tämä kirjoittelija vai ei mutta voi olla myös tosissaan. Kommenteista päätellen naiset ympäri maailmaa ihan sekaisin hänestä.
Itsellä ikävä miesystävää joka on työmatkalla.
Samoin googletin. Ja yhdistin heti erääseen, puoleensavetävään. Ehkä sama, ehkä ei.
Ralph on kieltämättä charmikas hillitty herrasmies, vetoaa monen ikäisiin naisiin.
Kyllä, nuoriin ja meihin vanhempiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan vuosi tipahtamisesta.
Mistä tipuit?
Kaltevalta pinnalta.
Vierailija kirjoitti:
Kahdestaanko ollaan taas Tomppa?
Tee Annika
Kahdestaanko ollaan taas hra Tossavainen?
Tee Peppi
seinät on järviruosta
kattona keinahtelee
aurinko välkähtää
kellun
otan toisen hahmon
kävelen hiekkatietä lenkkareissa
en pidä vesimittareiden mausta
anas platyrhynchos on nimi minulle
Kieli poskessa
keskellä suuta,
puri kieleensä
nuoralla kävelijä.
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyt luopumaan talosta?
En kiinny materiaan.
Etsin ja kyselen
Heittoistuimen nappulaa
Kaipauksen
Elämäni autosta
Sitä löytänyt en
Vauhdissa ja vahingossa
Aukaisin oven
Vastaan tullut auto
Niinkuin sinä
Teki siihen loven
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kiinny materiaan.
Ihan hyvä. Eletty elämä kytkeytyy paikkoihin, joten siksi ihmettelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se talo pelkästään, kadut, ympäristö, kaikki. Kai se lapsuus on niin merkittävää sitten ihmiselle.
Minä en kaipaa lapsuukotejani enkä mitään paikkaa missä olen asunut. Olen hyvä itroittautumaan fyysisestä ympäristöstä ja tarvittaessa ihmisistäkin. Pieni erakkomaisuus pienessä mielessäni, vaikka sosiaalisessa ympäristössä työskentelenkin.
Olen itse niin hyvä kotiutumaan uusiin paikkoihin, että vähän jopa pelottaa. Olenkohan ihan juureton?
Itseähelpottanut asuminen useassa paikassa, useilla paikkakunnilla. En koe silti itseäni juurettomasti, tiedän mistä henkinen kotini tulee ja missä fyysinen on/ on ollut milloinkin. Sopeudun joustavasti erilaisiin miljöihin ja ihmisiin,olen adaptoituva.
Niin kyyhky unikkoa rakastaa, kuin häitä odottava viulu ja musta hautuumaa. Ja toinen heistä lähtee, ja katoaa.
Niin kaunis ja herkkä runosielu. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kiinny materiaan.
Ihan hyvä. Eletty elämä kytkeytyy paikkoihin, joten siksi ihmettelin.
Vaikka elämäm tapahtuu paikoissa, ei paikkoihin välttämättä kiinny. Ei ainkaan silloin, jos kiintyminen yritetään saada aikaan pakottamalla ja ilkeilemällä, odottaen että ilman positiivisia tunnekokemuksia paikka muuttuisi rakkaaksi ja tuntuisi kodilta. Useamman vuoden kokemuksella.
Kiirehdi rakkain. Olen valmis.
Vierailija kirjoitti:
Naantaliin 😘🧡
Turkuun😚
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Paljon sinulla ja kaivatullasi on ikäeroa?
Melkein 14 vuotta
Ritaristako?