Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Hahaahaa!!! Arvatkaas mitä!! Minä tein tiktok videon!! Jese saa kirota taas rauhassa 😁
Vierailija kirjoitti:
Oletko päättänyt pysyä yhdessä hänen kanssaan? Minä olen vain nettiseuraa? 😨
En tietenkään ole. Et tietenkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin suloinen. 🥰😘
Kiitos kovasti 😊 Olen innokas, toivottavasti viestini eivät vaikuta sopimattomilta tai tule paha mieli. Haluaisin vain, että tämä nyt etenisi vauhdikkaammin... Yritän patistaa sinua jos et saa itse vauhtia... 😊
Nääh. Mä vaan tykkään. Vähän ku heittäis bensaa liekkeihin. 😍
Joo mua joutuu välillä potkimaan perseelle kun oon semmonen hohhailija. 🥰😘
Ei B. Älä puutu.
Minun täytyy sitten lopettaa ja unohtaa. En voi hyvin enkä ole onnellinen, olen vain todella väsynyt. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta heti. Sekoitat vain sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Minun täytyy sitten lopettaa ja unohtaa. En voi hyvin enkä ole onnellinen, olen vain todella väsynyt. 🥺
Joka päivä parasta on kun pääsee uneen, kellonajasta riippumatta. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä on sivusta. Ei se sun kaipaamasi henkilö ole täällä sulle vastailemassa. Se on tod näk viettämässä laatuaikaa sen toisen kanssa. Erisivu
Saisinpa sinut ihana viekkuuni päikkäreille. 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä on sivusta. Ei se sun kaipaamasi henkilö ole täällä sulle vastailemassa. Se on tod näk viettämässä laatuaikaa sen toisen kanssa. Erisivu
Minun täytyy lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita mitään. Ei ole täällä.
Ei se haittaa. Minua haittaa. Sydäntä. ;) P.S. Olen ketjusta vierottautumisprosessissa, mutta joskus on pakko käydä sanoon täällä jotakin sinulle. Olet kaunis. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KihisTosikselle ei kannata vastailla mitään, mikä nostattaa turhis toiveita tai epätoivoa. Vaikja olisitkin trolli.
Tuskin meidän kannattaa enää kahvillekaan lähteä, koska minusta tuntuu ettei meillä ole mitään puhuttavaa.
Voi hitsi, lauantai-ilta ei nyt mennyt niinkun toivoin ja haaveilin.
Olen todella pettynyt siihen miten ilmaa olennkaan sinulle nykyään.
Toivoin jotain muuta.
No, koko elämäni on ollut yhtä
" haaveita vain, en kai muuta milloinkaan kai saa. Onnea ei vain mulle arpa jaa...." jos vielä oot vapaa.....
-Ressu R
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin suloinen. 🥰😘
Kiitos kovasti 😊 Olen innokas, toivottavasti viestini eivät vaikuta sopimattomilta tai tule paha mieli. Haluaisin vain, että tämä nyt etenisi vauhdikkaammin... Yritän patistaa sinua jos et saa itse vauhtia... 😊
Nääh. Mä vaan tykkään. Vähän ku heittäis bensaa liekkeihin. 😍
Joo mua joutuu välillä potkimaan perseelle kun oon semmonen hohhailija. 🥰😘Ei B. Älä puutu.
Aika loukkaavaa luulla, et kirjoittelen tällaisia. T. B tai ainakin toinen tai kolmas B
Kuka tämä Kihistosis on, joku hahmo, trolli?
Vierailija kirjoitti:
Hehe, Petraa kaipailee.
Kai vähän voi kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin meidän kannattaa enää kahvillekaan lähteä, koska minusta tuntuu ettei meillä ole mitään puhuttavaa.
Mulla olis
Tosis. Kaipaamasi henkilö ei ole palstalla. Hän ei palstaile. Useat palstalaiset ovat erehtyneet luulemaan sinua kaivatukseen ja sinä heitä. Suosittelen, että käyt kertomassa palstailusta ja kaipuusta päivystyksessä. He auttavat ja epätietoisuus poistuu.