Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Viimeinen ilta. En aio jäädä koska sinulla on toinen, joka on tärkeämpi ja jota rakastat enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mun ihmiseni on? Nääntynyt työtaakan alle?
Lojunut sängyssä koko päivän. Ole toteuttanut Muumimamman ajatusta, että miksi kaiken oikeastaan pitäisi olla juuri niin kuin on tottunut?
Olen hakenut jännitystä toteuttamalla ei vakiintuneita toimintamalleja.
Sulla on ainakin huumorintajua. Sellainen indikoi hyvää parisuhdetta.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, kuinka osoitat rakkautesi omalle prinssillesi?
Toivoisin, että meillä olisi samankaltainen tapa ilmaista rakkautta. Yhdessä ollessa antaisin jakamattoman huomioni, olisi paljon fyysistä läheisyyttä ja keskustelua. Arvostaisin ja kuuntelisin häntä.
Eli sinun tapasi? Eikö ollut tarkoitus, että jokainen saisi olla oma persoonansa. Aina pitää mukautua jonkun lyylin tapoihin.
Ylianalysoit nyt omasta näkökulmastasi. Mulla ei ole prinssiä kiikarissa, joten voit hengittää aivan rauhassa. Tietysti jokainen on oma persoonansa, mutta tähän ikään mennessä on kyllä tullut huomaamaan millainen "rakkauden kieli" itsellä on. Tiedän, millaisen ihmisen kanssa se kommunikaatio parhaiten toimii.
Ja nyt sulla on sellainen kun tiedät? Vai?
Voitko soittaa, 1-2 minuuttia vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko laittaa jäähyväisiksi jotain josta tunnistetaan toisemme täällä? 🤍
no niin, millaiset jäähyväiset haluat tällä kertaa?
Ne on tällä kertaa lopulliset, koska minulle selvisi tänään että olet yhdessä toisen kanssa. Kerro jotain mistä tunnistetaan toisemme ja hyvä muisto.
Et ole hän.
Miten niin?
Koska et ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Voitko soittaa, 1-2 minuuttia vain?
🤍
Ajatella kuinka ihanaa olisi, kun joku aamu rakas hellästi purisi pakaraa herätessä. Sitten vaikka suukon antaisi.
Onko tämä sellainen vielä toteutumatom "guilty pleasure"
Ekojen iltojen jälkeen unohdin äkkiä. Luulin, että seksiä vaan on se mitä haluat. Yks yö, irtosuhde. Siihen en kykene. Eilen pitkästä aikaa nähtiin. Olisit voinut salaa kouria tai vihjailla. Sen sijaan pidit kädestä, lujaa ja vahvasti. Ne mitä puhuttiin, ne viestit... jos oot tosissas niin otan sut. Joudut vähän odottaan, että saan asiat järjestettyä. En voi kun toivoo, että odotat. Oot ihana, E
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen ilta. En aio jäädä koska sinulla on toinen, joka on tärkeämpi ja jota rakastat enemmän.
Okei, ymmärrän, ei näitä voi laitaa järjestykseen. Monet Miehet on ihania.
Ikävä. Niin. Olen kai toivonut, että sinulla olisi näiden vuosien aikana ollut minulle jotain sanottavaa. Meistä. Jotain, mitä olisit itse oikeasti halunnut minulle sanoa. Vaikka sitten pakit, jos se on se, mitä olet ajatellut. Mutta ei.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Eikö niin?
Välikysymys:
🔼 Olen hyvästellyt kaivatun palstalla.
🔽 En ole hyvästellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut jostain syystä ollut jo monta päivää järkyttävä ikävä sua. En ymmärrä miksi, koska aikasemmin meni jo paremmin.
Minullakin on ollut sua ikävä nainen. Laita jotain viestiä irl että ikävöit.
Mä laitoin tässä viikolla. Ei olis kannattanut. Aina samaa paskaa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko rakkaussuhteessa tai naimisissa jonkun toisen kanssa?
En, mutta kiinnostunut eräästä kyllä.
Minusta ehkäpä? Kaikkien muiden ohella?
Tuskinpa, älä imartele itseäsi ;)
Tykkään, ei ole varmaan jäänyt epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko etten tiedä.
Kuten mitä luulin ehkä ettet tiedä ja haluat kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Joo, selvää on. Tykkäät niinku naapurin koirasta.
Vierailija kirjoitti:
mutta sinulla on toinen
Ei pysty valitettavasti. Poistin numeron.