Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Mammat mammat, olis tarjolla keitettyjä uusiaperunoita ja paistettua pihvimakkaraa lisukkeineen. Tervetuloa..
Vierailija kirjoitti:
Kysyisit suoraan etkä täällä tekisi omia johtopäätöksiä 😬
No just näin!
- Jos kiinnostaa, ota yhteyttä
- Jos on mielen päällä jotakin, ota yhteyttä
- Jos haluat tavata, ota yhteyttä
- Jos haluat treffeille, ota yhteyttä
- Jos haluat haistatella asialliset v i t u t, ota yhteyttä
- Jos haluat mitä tahansa, ota yhteyttä
- Ohis
Vierailija kirjoitti:
Mammat mammat, olis tarjolla keitettyjä uusiaperunoita ja paistettua pihvimakkaraa lisukkeineen. Tervetuloa..
tulen sitten kun on paistettuja silakoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetan sun haikailun tähän kesäkuuhun. Tiesin koko ajan, että olen poloinen.
Poika poloinen
Kovin tutunoloinen.
Poloisille rakkautta
Terkkuja kaikille ihanille miehille! Here we go again on the road Jack's.
Vierailija kirjoitti:
Tuletko perjantaina?
Tottakai tulen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulen sitten kun on paistettuja silakoita
Silakat ja sillit saat tuoda tullessasi.
Haluaisin kyllä vielä tiedustella että missä se mun luvattu unelmieni prinssi oikein on? Vai oliko sekin valhetta? Löytyykö Suomesta älykästä ihanaa miestä joka rakastuisi tällaiseen ihanaan rumaan kieroon naiseen jota ei ymmärrä kukaan ja jota kaikki kiusaa! Olen aivan poloinen pupunen. Aivan yksin. Kukaan ei välitä minusta. Enkä saanutkaan kuolla vieläkään. Kuka herättäisi minussa henkiin sen rakkauden joka on jo haudattu aikaa sitten? Onko unelmani onnesta pilalla? Olen onnellinen siitä että olen selvinnyt kaikesta yksin. Ja yksi toive olisi vielä, siskoni olisi paras ystäväni edelleen jos hän haluaisi. 🖤 Terkkuja pupuilleni. 🐰🐇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Opelle.
Mites sä näin kesken kesälomakauden päätit kaipailun lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas hyvin se mun suoraan kysyminen on aiemminkaan antanut vastauksia?
-vinttis
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä vielä tiedustella että missä se mun luvattu unelmieni prinssi oikein on? Vai oliko sekin valhetta? Löytyykö Suomesta älykästä ihanaa miestä joka rakastuisi tällaiseen ihanaan rumaan kieroon naiseen jota ei ymmärrä kukaan ja jota kaikki kiusaa! Olen aivan poloinen pupunen. Aivan yksin. Kukaan ei välitä minusta. Enkä saanutkaan kuolla vieläkään. Kuka herättäisi minussa henkiin sen rakkauden joka on jo haudattu aikaa sitten? Onko unelmani onnesta pilalla? Olen onnellinen siitä että olen selvinnyt kaikesta yksin. Ja yksi toive olisi vielä, siskoni olisi paras ystäväni edelleen jos hän haluaisi. 🖤 Terkkuja pupuilleni. 🐰🐇
Aina noita vaatimuslistoja Kun älykästä miestä haet niin blokkaat kyllä tään Hopeaketun sulhaskanditaateista pois😪
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Opelle.
Mites sä näin kesken kesälomakauden päätit kaipailun lopettaa?
Niinpä. Katoin samaa, en viittinyt edes lähteä kysymään. Pyyhälsin vain ohi tuhahtaen. Kummallinen ajatus että opea ei enää kaivattaisi! Tärkeä tehtäväntekijä kuitenkin kaikesta huolimatta ja niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vinttis
Jumalauta Vinttis! Saatanan pitkästä aikaa! Mitä kuuluu jäbäleissön?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Tämä on kiva välikommentti täällä muun loanheiton keskellä. Kenelle menee?
Taktinen pyllistyksesi sulatti sydämeni! <3
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina noita vaatimuslistoja Kun älykästä miestä haet niin blokkaat kyllä tään Hopeaketun sulhaskanditaateista pois😪
En nyt tietenkään tarkoituksella. En vain osannut ajatella että Hopeakettu pitäisi rumasta naisesta. Mutta pitääkö hän kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vinttisJumalauta Vinttis! Saatanan pitkästä aikaa! Mitä kuuluu jäbäleissön?
Muikkeli pikemminkin. Monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Taktinen pyllistyksesi sulatti sydämeni! <3
Ihanaa. Pyllyt. 🤍
No, minä ikävöin kuitenkin. Harmi, ettei sinusta löytynyt sitten kuitenkaan niitä haluja jutella asioita läpi. Tunteesi ilmenevät parhaiten siitä mitä et sano.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Irl kutsuttuna voin tulla jos aikataulu antaa myöten.