Ihmiset ei osaa pitää huolta hygieniastaan
Olin eilen häissä ja järkytyin kun menin naisten vessaan. Vessasta asteli ulos leidi ja ei pessyt käsiään. Näki sitten ilmeisesti mun ilmeen ja kääntyikin takaisin ovella ja mutisi että kai se pitäis kädetkin pestä ja valehtelematta avasi hanan, käytti käsiä ehkä sekuntin kylmän veden alla ilman mitään aineita ja RAVISTELI käsiä kuivaksi pienessä vessassa.
Sitten ampaisi hyvillä mielin santsaamaan kakkua pöydästä.
Ei ihme että taudit leviää kun hygienia aikuisilla on tuota tasoa.
En ole itse mikään pöpökammoinen mutta kai nyt kaikki tietää että ilman saippuaa ja kuivaamista käsien peseminen on sama asia kuin et pesisi ollenkaan?
Kommentit (46)
Jotkut eivät osaa kirjoittaa. Esimerkkinä ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen ollut raskaana haistan vielä tarkemmin kaiken, ja todellakin voin sanoa että varsinkin keski-ikäiset naiset ja vanhemmat miehet haisee usein todella eltaantuneelle hielle.
Myös jotkut lihavammat ihmiset haisee jollekin makealle, vähän niinkuin mädälle?
Jos olet raskaana ,haju voi tulla sinusta..
Outojen hajujen haistaminen voi olla myös raskausoire. Minulle raskaana ollessa kahvi haisi ihan hirveälle, vaikka muuten pidän kahvin tuoksusta. Lisäksi alkuraskaudesta tuntui, että nenässä on koko ajan palaneenkäryn haju.
t. eri
Hauska kun ihmisillä on himoja ihopoimuihin ja siihen. Mitä kaikkea sormista voi löytyä. He varmaan katsovat noita tohtori paise-ohjelmia. Tai muita mitä itse ihmettelen, kuka niitä katsoo.
Ei tulisi mieleenkään jättää käsiä pesemättä vessakäynnin jälkeen, vaikka olisi millainen kiire. Minua ällöttää riittävästi jo se, että vessakopeissa ei usein ole käsienpesumahdollisuutta (ei lavuaaria tai vähintään saippua puuttuu), jolloin housuihin joutuu niitä ylös nostaessa koskemaan pesemättömillä käsillä.
Ihmetyttää nämä joiden hengitys haisee paskalta. Miten monilla näistä ihmistä oikein on puoliso, joillakin jopa viehättävä sellainen? Kuka haluaa esim. suudella jos toisen hengitys haisee paskalta?
Jos olet raskaana ,haju voi tulla sinusta..