Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi johtua että elän mieluiten oman pääni sisällä?

Vierailija
25.06.2023 |

Muistelen menneitä, olen kotona, selailen nettiä ja varsinkin kaikkea menneiden aikojen materiaalia kuten esim vuoden 2005 American Idoleita, 60-luvun julkkisten kuvia, fiilistelen itsekseni kaikenlaista tyhjänpäiväistä.

En saa mitään aikaiseksi omassa elämässäni.

Mikä minulla on?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADD?

Vierailija
2/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismin kirjo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku trauma?

Vierailija
4/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus? Ahdistus?

Vierailija
5/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissosiaatiohäiriö

Vierailija
6/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retro-introvertti?

Vierailija
7/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät rauhallisesta olosta? Olet tullut vanhaksi?

Vierailija
8/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihanalta

N37

Vierailija
9/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen vai ahdistaako? Ei elämässä tarvitse saada mitään aikaiseksi, se kaikki häviää kuitenkin.

Vierailija
10/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihanalta

N37

Kuinka niin ihanalta? 😱

Ap

Vierailija
11/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta sainkin oivan idean ottaa esille vanhat valokuvat. Niitä on kiva hissukseen katsella ja muistella lämmöllä ihmisiä ja tilanteita, missä on otettu. Toki voi muutama kyynelkin tulla nähdessä edesmenneiden hauskoja kuvia.

Vierailija
12/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon minäkin tuollainen, mutta ei siinä ole mitään vikaa. Jokainen saa kotonaan olla sellainen kuin on.

Vierailija
13/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ulospäin esitän normaalia niin että saan välttämättömät asiat hoidetuksi. Traumatausta, todellinen elämä on vain aina vaikuttanut musta niin kamalalta, että mieluummin elän mielikuvitusmaailmassa. Välillä kyllä myös iskee suru, kun ei ole mitään "oikeaa elämää", mutta oh well. Olen kohta 40, eiköhän junat menneet jo joka tapauksessa.

Vierailija
14/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen.

N.21

Vierailija
15/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla voi tehdä tota, kunhan sit taas pääsee töihin.

Vierailija
16/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä että olet luuseri. Luultavasti sinulla ei ole edes ystäviä joiden kanssa viettää juhannusta.

Vierailija
17/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei sinulla mikään sen kummempi ole kuin rauhoittuminen kaikesta hässäkästä ja mainostulvasta. Mulla tulee päänsärkyä nettisivuilla vilkkuvista mainoksista siis niistä, joissa välähtää kirkas valo tai jotain. Vaihdan heti sivua enkä taatusti osta tai edes katso, mikä se tuote on.

Tuo mitä teet on hyvin tervettä. Muistuttaa mökillä vanhojen sarjakuvien ja aikakausilehtien lukemista joka kesä uudelleen. Hermolepoa :)

Vierailija
18/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen vai ahdistaako? Ei elämässä tarvitse saada mitään aikaiseksi, se kaikki häviää kuitenkin.

Mulla on tosi ristiriitaisia ajatuksia elämästä(ni). Välillä koen onnellisuutta, välillä ahdistaa. On sellainen tosi sekava ja epämääräinen olo, kun mielialat vaihtelee niin tiheään.

Olen menossa lääkäriin ja sitä kautta toivon saavani lähetteen neuropsykologisiin tutkimuksiin. Jos sinne pääsen niin voisin teille tulla kertomaan, miten homma etenee.

Ap

Vierailija
19/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sellainen että muiden aikuisten seurassa saat asioita aikaiseksi mutta yksin ollessasi aika kuluu kaikkeen toisarvoiseen?

Vierailija
20/20 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin jotkut saa paljonkin aikaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän