No millaisia mökkivieraitä
Kävi mökillä. Ja millaisia tarjoiluja mökeillä oli vieraille jotka saapui sinne?
Kommentit (11)
Ei tarjottu mitään muuta kuin välineet huussin tyhjennykseen.
Istuin valmiiseen pöytään puutarhassa. Tarjolla oli kylmäsavulohta, ja varhaisperunoita. Niille kastikkeeksi voita. Myös saaristolaisleipää ja salaattia oli. Jälkkäriksi jäätelöä ja mansikoita. Kiva juhannus. Illansuussa olin jo kotona.
Kutsuttuja ja toivottuja, tarjoilut oli hyvät ja vieraitakin toivat mukanaan hyvää juomaa tuliaisiksi. Normisettiä jo muutamalta vuodelta.
Kabanossia, krillijuustoa, pekoniherkkusieniä ja maissia uusien perunoiden kera. Salaattia jossa salaatin lisäksi kurkkua. Mozzarella-tomaattisalaattia. Vissyä ja limsaa.
Mansikkabritakakkua kahvin kera.
Nämä siis tarjottiin ja vieraat vain kävivät, eivät siis yöpyneet
Tosi ihania vieraita. Kalastettiin, paistettiin kalaa ja tein nokkoslettuja. Kaikille maistui.
Kutsunnut isäntä sammui alkuillasta, joten mökin omistavan rouvan kanssa saunaan. Tutustuin syvällisemmin rouvaan. seuraavana päivänä lähtiessä kertoi ettei muuten ole ehkäisyä kun omasta miehestä ole mihinkään viimeiseen kolmeen vuoteen...
Kabanossia tarjoili minullekin illan isäntä!
Tuttavapariskunta ja mun yksi työkaveri. Meni ihan perinteisesti. Miehet kännäs ja sikaili. Tuttavapariskunnan muija kypsy ja laittoi ukkoaan turpaan. Grillaamisesta tai kuustakaan ruuanlaitosta ei tullu mitään kun kaikki oli niin kännissä. Lauantaina tilataksilla lähikaupunkiin syömään ja juomaan. Mun ukolla ei ollu kenkiä mut hyvin meni. Työkaveri sammu baarin vessaan. Tänään lähinnä nukuttu ja vähän loivenneltu et oltais ajokunnossa tiistaina.
Mites itselläsi?