Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja vaatekriisi.

Vierailija
09.12.2006 |

Kokeeko kukaan muu alkuraskaudessa vaatekriisiä? Itse olen epätoivoinen alkuvaiheessa ja katselen itseäni peilistä ja ajattelen, että muiden mielestä näytän varmaan tosi lihavalta.

En tiedä mitä pukisin. Siis ongelma on vaiheessa, jossa maha jo kasvanut, mutta ei iso vauvamaha. Näyttää kasvaneen, muttei varmaankaan raskaudelta!

Tuntuu pinnalliselta, mutta vaate toisensa jälkeen lentää lattialle, kun sitäkään ei voi laittaa. sama oli esikoisen kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on tietysti hyvin typerä ja pinnallinen, mutta todellinen. Mutta eipä onneksi kestä kuin muutaman viikon loppupeleissä!

Vierailija
2/4 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi monet paidat ovat liian lyhyitä. Sitten vilauttelee sellasta orastavaa palloa paidan ja housujen välistä. Se on ihan hirveetä. Telttojakaan en halua käyttää. Kaikki äitiysvaatteet on liian isoja vielä aluksi. Ratkaisin molemmilla raskauksillani tuon ajan käyttämällä helmasta pitkiä kireitä " trikoo" paitoja, joiden päällä laitoin sitten jonkun kivan vähän väljemmän paidan. Eikä enää paljas masukaan vilahtele. Onpa kriisiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostaan henkkamaukalta muutama isomman koon normaalivaate, sitten kun ne käy pieniksi, alkaa äitiysvaatteet sopia. Henkkamaukalta siksi vaan, että sieltä saa aika edullisesti, eikä haittaa vaikka ne on sitten aika lyhytaikaisessa käytössä. Mutta pystyypähän edes julkisilla paikoilla näyttään jokseenkin joltakin.

Vierailija
4/4 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisiä. Olen odottanut, että vatsa alkaa kunnolla kasvamaan, että saa siirtyä hyvällä omallatunnolla mammavaatteisiin.

Jos vielä tulen raskaaksi, niin ajattelin hommata (ommella) sellaisia masutuubeja kaikissa mahdollisissa väreissä. Sen avulla pystyy pitämään vanhoja paitoja, kun saa helmaa vähän pidennettyä. Peittävät myös sopivasti vaikka hieman auki jätetyt housunnapit tai liian löysän mammahousun vyötärön. Ja eikös se kerrospukeutuminen ole nykyisin muotiakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän