Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aamulla on aina olo kuin olisi jyrän alle jäänyt?

Vierailija
25.06.2023 |

Riippumatta siitä, mitä on edellisenä päivänä tehnyt tai paljonko nukkunut. Tuntuu, että kävelykin on aluksi vähän katkonaista, ennen kuin kroppa alkaa toimia (En käytä alkoholia juuri lainkaan).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aamuisin huono olo. Oksetti, päätä särki ja nivelet kipuili. Kävely tuntui epämukavalta sängystä noustua. Meni aina muutama tunti, että vointi alkoi kohentua. Syyksi paljastui harvinainen reuma.

Ihan kuin olisin itse kirjoittanut, diagnoosi tuli muutama vuosi sitten. Ehkäpä ne harvinaiset reumat eivät ole loppujen lopuksi niin harvinaisia. Jos olo ei ala helpottaa, mene lääkäriin ja puhu aamujäykkyydestä (taikasana reumakokeita varten).

Vierailija
22/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tärkein hyvän sängyn ja tyynyn ohella on hyvä ilmanvaihto myös! Toimiiko koko ajan, eli vaihtuuko ilma?

Nukuin todella huonosti ja jatkuvaa päänsärkyä aamuisin ennen uuteen kotiin muuttoa. Täällä uudessa on tuollaiset sähköiset ilmanvaihtoboksit jota saa itse säädettyä. Nyt nukun kuin tukki ja ilman päänsärkyjä!

Kosteusvaurio esim. toki myös voi tehdä jatkuvaa päänsärkyä, tukkoisuutta, väsymystä, silmäoireita yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aamuisin huono olo. Oksetti, päätä särki ja nivelet kipuili. Kävely tuntui epämukavalta sängystä noustua. Meni aina muutama tunti, että vointi alkoi kohentua. Syyksi paljastui harvinainen reuma.

Ihan kuin olisin itse kirjoittanut, diagnoosi tuli muutama vuosi sitten. Ehkäpä ne harvinaiset reumat eivät ole loppujen lopuksi niin harvinaisia. Jos olo ei ala helpottaa, mene lääkäriin ja puhu aamujäykkyydestä (taikasana reumakokeita varten).

Täytyy ottaa tuokin puheeksi lääkärin kanssa. Olen kyllä väsymyksestä tai sellaisesta vetämättömästä olosta puhunut lääkärille usein, mutta se laitetaan jo todetun kroonisen sairauden piikkiin.

Vierailija
24/25 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ottaa tuokin puheeksi lääkärin kanssa. Olen kyllä väsymyksestä tai sellaisesta vetämättömästä olosta puhunut lääkärille usein, mutta se laitetaan jo todetun kroonisen sairauden piikkiin.

Reumaankin kuuluu väsymys.

T. Tuon ensimmäisen kommentin kirjoittanut

Vierailija
25/25 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

POTS? Aamut yleensä pahimpia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän