Tiedättekö sellaisia ihmisiä jotka näyttää thaimaalaisilta mutta on ihan suomalaisia?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Molemmat lapseni, joilla on sekä suomen että thaimaan kansalaisuus.
Jos isä on suomalainen ja äiti thaimaalainen niin yleensä lapset ovat hyvinkin kauniita kasvoiltaan.
Eipäs vaan rumia. Vino silmi3n geenit rumentaa. Siksi ei pidä lisääntyä niiden kanssa.
Ei rumenna todellakaan aasialaiset geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Molemmat lapseni, joilla on sekä suomen että thaimaan kansalaisuus.
Jos isä on suomalainen ja äiti thaimaalainen niin yleensä lapset ovat hyvinkin kauniita kasvoiltaan.
Eipäs vaan rumia. Vino silmi3n geenit rumentaa. Siksi ei pidä lisääntyä niiden kanssa.
Ei rumenna todellakaan aasialaiset geenit.
Rumentaa. Niillä on pienet tihrusilmät ja possunenä.
Länsieurooppalaisten mielestä suomalaiset näyttävät aasialaisilta. En itse sitä näe, mutta näin olen usein kuullut siellä asuessani.
Tiedän muutaman! Sellaset raskaat silmäluomet. Itsessänikin hieman sellaista aasialaista vivahdetta, vaikka sukujuuret 95% suomesta ja loput itä-euroopasta
Vierailija kirjoitti:
Länsieurooppalaisten mielestä suomalaiset näyttävät aasialaisilta. En itse sitä näe, mutta näin olen usein kuullut siellä asuessani.
Minäpä en ole kuullut. Taidat valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että suomalaisilla on niitä siperialaisia geenejä. Eli voi olla vähän neliskanttiset kasvot, kapeat silmät, olematon yläluomi, korkeat poskipäät, ja pienet nenät.
Enemmän metsästäjä-keräilijöiden piirteitä, itäisiä piirteitä myös.
Mulla oli työkaverina mies joka näytti japanilaiselta tms.
Jotenkin hänen silmänsä olivat sen muotoiset.
Oli kai kuitenkin täysin suomalainen, kun kerran asiasta kysyin.
Erikoinen juttu kyllä.
Ne suomalaiset joilla on aasialaisia piirteitä niin niillä on suvussaan aasialaisia geenejä. Ne suomalaiset jotka näyttävät ihan täysin suomalaisilta on eurooppalaisia geenejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli työkaverina mies joka näytti japanilaiselta tms.
Jotenkin hänen silmänsä olivat sen muotoiset.
Oli kai kuitenkin täysin suomalainen, kun kerran asiasta kysyin.
Erikoinen juttu kyllä.
Onko tehty Dna tutkimus? Sillä voi hyvinkin olla suvussa aasialaista perimää.
Itäsuomalaiset ja lappilaiset näyttävät aasialaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että suomalaisilla on niitä siperialaisia geenejä. Eli voi olla vähän neliskanttiset kasvot, kapeat silmät, olematon yläluomi, korkeat poskipäät, ja pienet nenät.
Enemmän metsästäjä-keräilijöiden piirteitä, itäisiä piirteitä myös.
Niin jos sukuun on sekoittunut aasialaista mutta muuten suomalainen näyttää eurooppalaiselta.
Miksei se siperialainen perimä näy suomalaisten geeniperimätestien tuloksissa? Ne mitä olen kuullut jä nähnyt netissä, ei ole sisältäneet siperialaista.
Suomalaiset on ihmisten alkukansaa. Aasialaiset ovat suomalaisten jälkeläisiä.
Minä ja monet mun tutut ovat tehneet DNA-testin ja kaikki ollaan saatu tulokseksi joko 100 % suomalainen tai länsi-euroopasta osan. Näytetään ihan suomalaisilta.
Paitsi yksi tuttu jolla on vähän aasialaisia piirteitä niinkuin vinohkot silmät niin hän sai tuloksen että hänellä olisi osa aasiasta päin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja monet mun tutut ovat tehneet DNA-testin ja kaikki ollaan saatu tulokseksi joko 100 % suomalainen tai länsi-euroopasta osan. Näytetään ihan suomalaisilta.
Paitsi yksi tuttu jolla on vähän aasialaisia piirteitä niinkuin vinohkot silmät niin hän sai tuloksen että hänellä olisi osa aasiasta päin.
Mitä tarkoitat "osa aasiasta päin", inuiittiako?
Tunnen yhden, joka näyttää ei nyt thailta mutta mongolilta tai jollain muulta Aasian alkuperäiskansalaiselta. Silmäluometkin epätyypilliset suomalaiselle, hiukset melkein mustat, tummat silmät. Mutta ihan suomalainen on.
Muinaisilla suomalaisilla on siperialaista perimää. Nyt se on tutkittu muinaisista luista.
"Tutkimuksessa hyödynnetyt luut eivät ole aivan tuoreita löytöjä. Ne ovat peräisin erilaisista museokokoelmista jo vuosikymmenten takaa, Onkamo kertoo.
Kaikista näytteistä löytyi samaa siperialaista perimää, jonka juuret juontavat jopa 4 000 vuoden taakse. Muinaisen dna:n vertaaminen nykyväestöön osoittaa, että niin suomalaisissa ja saamelaisissa kuin muissakin uralilaisen kieliperheen väestöissä on yhä näkyvissä sama siperialainen alkuperä.
Esivanhempiemme elämäntapa onkin saattanut olla oletettua liikkuvampi. Tutkijat olettavat, että muinaisen Siperian asukkaat ja Suomessa eläneet pronssi- ja rautakautiset yhteisöt ovat pitkistä välimatkoista huolimatta olleet melko tiiviisti tekemisissä."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/11310dbe-e2f5-43d3-943e-d8eabf560782
Vierailija kirjoitti:
Muinaisilla suomalaisilla on siperialaista perimää. Nyt se on tutkittu muinaisista luista.
"Tutkimuksessa hyödynnetyt luut eivät ole aivan tuoreita löytöjä. Ne ovat peräisin erilaisista museokokoelmista jo vuosikymmenten takaa, Onkamo kertoo.
Kaikista näytteistä löytyi samaa siperialaista perimää, jonka juuret juontavat jopa 4 000 vuoden taakse. Muinaisen dna:n vertaaminen nykyväestöön osoittaa, että niin suomalaisissa ja saamelaisissa kuin muissakin uralilaisen kieliperheen väestöissä on yhä näkyvissä sama siperialainen alkuperä.
Esivanhempiemme elämäntapa onkin saattanut olla oletettua liikkuvampi. Tutkijat olettavat, että muinaisen Siperian asukkaat ja Suomessa eläneet pronssi- ja rautakautiset yhteisöt ovat pitkistä välimatkoista huolimatta olleet melko tiiviisti tekemisissä."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/11310dbe-e2f5-43d3-943e-d8eabf560782
Tutkimus osoittaa, että Suomen alueella on asunut siperialaista perimää omaavia.
"Tutkimus osoittaakin muinaisten levänluhtalaisten olleen läheisempää sukua tämän päivän saamelaisille kuin nykysuomalaisille. Geeneiltään saamelaisten kaltaista väestöä on vielä rautakauden aikaan asunut merkittävästi nykyistä etelämpänä Suomen alueella.
Kiinnostavaa että muinaiset suomalaiset eivät ole kantasuomalaisia. Saamelaisten asuminen Suomen alueella on ollut tiedossa, mutta heidän edeltäjiinsä voidaan viitata muinaisina suomalaisina.
Eli muinaiset suomalaiset on eri asia kuin kantasuomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninja Sarasalo näyttää mongolialaiselta: https://images.cdn.yle.fi/image/upload/f_auto,fl_progressive/q_88/w_160…
Puoliksi japanilainen. Myös puoliso oli puoliksi japanilainen, joten lapset puoliksi japanilaisia.
Ninjan vanhemmat ovat ihan suomalaisia. Äiti on kampaaja, isä kuvataiteilija.
"Sarasalo kertoo eksoottisen ulkonäkönsä periytyvän Venäjältä ja Ruotsista."
Venäjä ja esim. Siperia voivat olla sama asia?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ninja_Sarasalo
Monen maalaiset voivat olla kampaajia ja kuvataiteilijoita.
Ninjan vanhemmat ovat ihan suomalaisia. Äiti on kampaaja, isä kuvataiteilija.